2023 Dacia Duster III
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2023 Dacia Duster III
Poznanik je 2020. kupio Fabiju Style, 1.0TSI, za manje od 13k.
Dobro, bilo je tu nekih ustupaka, zbog dobre saradnje firme/direktora sa dilerom, i neko je odustao od kupovine, taman kada se on kolebao oko druge ponude koju je imao...
TapaT
Dobro, bilo je tu nekih ustupaka, zbog dobre saradnje firme/direktora sa dilerom, i neko je odustao od kupovine, taman kada se on kolebao oko druge ponude koju je imao...
TapaT
- Martin
- Postovi: 2873
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: 2023 Dacia Duster III
Hibrid sa 4x4 ne bi imao mnogo šanse. Na prvom usponu bi ispao iz upotrebe i svo breme off road vožnje bi palo na asmatičara 1.6, dok 1.3 tce to sve nosi bez problema. Na YouTube postoje testovi gde se 1.3 tce pokazao bolje od DCi u terenskoj vožnji.
Pa iz tog razloga nema 4x4 hibrida sa atmosferskim 1.6 benzinskim agregatom.
Malo je falilo da 2020 kupim Logana MCV Stepway za 10500€. Da bi 2021 kupio novog Logana za 14000€. Model dve različite generacije, koja nisu za poređenje, a razlika u ceni skoro pa duplo.
Pa iz tog razloga nema 4x4 hibrida sa atmosferskim 1.6 benzinskim agregatom.
Malo je falilo da 2020 kupim Logana MCV Stepway za 10500€. Da bi 2021 kupio novog Logana za 14000€. Model dve različite generacije, koja nisu za poređenje, a razlika u ceni skoro pa duplo.
Re: 2023 Dacia Duster III
Apsolutno nisi u pravu. Probaj u terenskoj vožnji bilo koji hibrid sa AWD, pa ćeš da vidiš gde je tu prednost hibrida nad bilo kojim SUS-om slične snage i klase. Prednost je pogonski elektromotor kao deo hibridnog pogonskog sklopa, koji maksimalni obrtni moment razvija od najnižih obrtaja, pa takvo AWD hibridno vozilo u veoma zahtevim terenskim uslovima (koji nekada traže izuzetno sporu vožnju) može lako da se kreće i brzinom puža, za razliku od SUS terenca, koji će u toj sporoj vožnji posebno da bude na mukama ako je uparen sa MT (pa baš zato nije retkost da se sa MT verzijama neke zahtevne deonice "napadaju" velikom brzinom kretanja, koje "odvaljuju bubrege" ). Ako staneš na nekom usponu u terenskoj vožnji (jer si morao da staneš), pa treba opet da kreneš uzbrdo na tom velikom nagibu, hibrid tu kreće, kao da je električar. Lako. Jer ima maksimalni obrtni moment odmah. Pa često krene i u tišini (kada mu baterija to dopušta). A SUS-ovac ima da arlauče od obrtaja (trebaju mu veća snaga i moment, koje on nema na ler gasu), posebno ako je uparen sa MT (kao Duster).Martin je napisao: ↑04 Jan 2024, 21:47Hibrid sa 4x4 ne bi imao mnogo šanse. Na prvom usponu bi ispao iz upotrebe i svo breme off road vožnje bi palo na asmatičara 1.6, dok 1.3 tce to sve nosi bez problema. Na YouTube postoje testovi gde se 1.3 tce pokazao bolje od DCi u terenskoj vožnji.
Pa iz tog razloga nema 4x4 hibrida sa atmosferskim 1.6 benzinskim agregatom.
Malo je falilo da 2020 kupim Logana MCV Stepway za 10500€. Da bi 2021 kupio novog Logana za 14000€. Model dve različite generacije, koja nisu za poređenje, a razlika u ceni skoro pa duplo.
Tako da Duster TCE 4WD šanse nema da će u zahtevoj terenskoj vožnji bolje da savladava te teške situacije od bilo kog AWD hibrida te klase (a ima ih par komada, zavisno u koju klasu čovek strpa Dustera).
A pogotovo nisi u pravu kako nema hibrida sa AWD pogonom uparenih sa manjim atmosferskm motorima. Toyota ga uparila i sa 3-cilindričnim 1,5 i to AWD izdanju. Kao što je AWD uspešno uparen i sa hibridima sa atmosferskim motorima veće zapremine.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2023 Dacia Duster III
Novembar 2012.
Edit:
A sada za 13k (i to iz uvoza)
TapaT
Edit:
A sada za 13k (i to iz uvoza)
TapaT
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2023 Dacia Duster III
Vidi stvarno, šta sam ja video u toj tabeli - ne znam. Čim sam video benzinca 4x4 izgleda da ništa dalje nisam gledao.pedalaš je napisao: Gde vidiš u cenovniku novi Duster kao dizel? Ne postoji.
Iskreno, iako organski ne podnosim dizele - jako im je loš potez što su ga izbacili. EU još uvek nije toliko stegla sa zabranama da bi to morali raditi. Šipak će firme (pogotovo one koje imaju brdo mašina, kamiona i svoje pumpe) kupovati benzinca. Mogli su ga slobodno ostaviti još u ovoj generaciji i nastavili bi da se ubijaju od prodaje. Ovako - videćemo…
- dag81
- Postovi: 7283
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2023 Dacia Duster III
O tome ja pricam, zato sam poredio sa SX4.
Usrali motku zestoko po meni.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Usrali motku zestoko po meni.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
Kada je pri smeni generacija Toyota ukinula dizele za novi RAV-4, bilo je dosta loših reakcija postojećih vlasnika dizel verzija, mada se novi u AWD izdanju nudio i kao benzinac i kao hibrid.
Mislim da će isti problem sa prihvatanjem pogonske promene kod novog AWD Dustera imati i sadašnji vlasnici Dustera dizela. Sam rast cene će lakše da se mentalno prihvati (jer sve poskupljuje), ali, da u AWD izdanju ukineš dizela komercijalnim kupcima i to sada kada kažu da Euro 7 i neće skoro pooštriti kriterijume, to baš i nema smisla.
Pa povrh svega još kao dve najskuplje varijante novog Dustera ponudiš dve 2WD izvedbe. Jeste da je to hibrid, ali je to 2WD i to u SUV-u. U Jogger-u taj hibrid kao 2WD ima svoj smisao. On nije SUV.
Mislim da će isti problem sa prihvatanjem pogonske promene kod novog AWD Dustera imati i sadašnji vlasnici Dustera dizela. Sam rast cene će lakše da se mentalno prihvati (jer sve poskupljuje), ali, da u AWD izdanju ukineš dizela komercijalnim kupcima i to sada kada kažu da Euro 7 i neće skoro pooštriti kriterijume, to baš i nema smisla.
Pa povrh svega još kao dve najskuplje varijante novog Dustera ponudiš dve 2WD izvedbe. Jeste da je to hibrid, ali je to 2WD i to u SUV-u. U Jogger-u taj hibrid kao 2WD ima svoj smisao. On nije SUV.
- Martin
- Postovi: 2873
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: 2023 Dacia Duster III
Moj stav se odnosio na sistem koji će se nalaziti u Dusteru 3, a koji se već koristi u Joggeru sa baterijom od 1.2 kwh. A koji nije za terene nego za uređene puteve.pedalaš je napisao: ↑04 Jan 2024, 22:17Apsolutno nisi u pravu. Probaj u terenskoj vožnji bilo koji hibrid sa AWD, pa ćeš da vidiš gde je tu prednost hibrida nad bilo kojim SUS-om slične snage i klase. Prednost je pogonski elektromotor kao deo hibridnog pogonskog sklopa, koji maksimalni obrtni moment razvija od najnižih obrtaja, pa takvo AWD hibridno vozilo u veoma zahtevim terenskim uslovima (koji nekada traže izuzetno sporu vožnju) može lako da se kreće i brzinom puža, za razliku od SUS terenca, koji će u toj sporoj vožnji posebno da bude na mukama ako je uparen sa MT (pa baš zato nije retkost da se sa MT verzijama neke zahtevne deonice "napadaju" velikom brzinom kretanja, koje "odvaljuju bubrege" ). Ako staneš na nekom usponu u terenskoj vožnji (jer si morao da staneš), pa treba opet da kreneš uzbrdo na tom velikom nagibu, hibrid tu kreće, kao da je električar. Lako. Jer ima maksimalni obrtni moment odmah. Pa često krene i u tišini (kada mu baterija to dopušta). A SUS-ovac ima da arlauče od obrtaja (trebaju mu veća snaga i moment, koje on nema na ler gasu), posebno ako je uparen sa MT (kao Duster).Martin je napisao: ↑04 Jan 2024, 21:47Hibrid sa 4x4 ne bi imao mnogo šanse. Na prvom usponu bi ispao iz upotrebe i svo breme off road vožnje bi palo na asmatičara 1.6, dok 1.3 tce to sve nosi bez problema. Na YouTube postoje testovi gde se 1.3 tce pokazao bolje od DCi u terenskoj vožnji.
Pa iz tog razloga nema 4x4 hibrida sa atmosferskim 1.6 benzinskim agregatom.
Malo je falilo da 2020 kupim Logana MCV Stepway za 10500€. Da bi 2021 kupio novog Logana za 14000€. Model dve različite generacije, koja nisu za poređenje, a razlika u ceni skoro pa duplo.
Tako da Duster TCE 4WD šanse nema da će u zahtevoj terenskoj vožnji bolje da savladava te teške situacije od bilo kog AWD hibrida te klase (a ima ih par komada, zavisno u koju klasu čovek strpa Dustera).
A pogotovo nisi u pravu kako nema hibrida sa AWD pogonom uparenih sa manjim atmosferskm motorima. Toyota ga uparila i sa 3-cilindričnim 1,5 i to AWD izdanju. Kao što je AWD uspešno uparen i sa hibridima sa atmosferskim motorima veće zapremine.
Veovatno da ostali proizvođači imaju u ponudi izdržljivije hibridne sisteme za terensku vožnju, i koji su skuplji od Dačijinih 28000e.
Re: 2023 Dacia Duster III
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2023 Dacia Duster III
Paleta boja.
Osnovna verzija.
Osnovna verzija.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2023 Dacia Duster III
Ovo uopšte ne izgleda loše - ni Dacia nije ono što je nekada bila
Re: 2023 Dacia Duster III
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2023 Dacia Duster III
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2023 Dacia Duster III
Sent from my iPhone using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2023 Dacia Duster III
Baš komentarišem šta ovaj priča. Morao sam da vraćam, da nisam pogrešno čuo.
"Bar što se tiče samih agregata, Dačija je ispratila ovaj trend moderne linije spoljašnosti?"
"Dačija ima novi motor od 1.2l...vozimo novi motor od 1.2l... ovaj motor od 1.2l...."
Na kraju, "Ovaj 1.3 motor"
TapaT
"Bar što se tiče samih agregata, Dačija je ispratila ovaj trend moderne linije spoljašnosti?"
"Dačija ima novi motor od 1.2l...vozimo novi motor od 1.2l... ovaj motor od 1.2l...."
Na kraju, "Ovaj 1.3 motor"
TapaT