Alfa Romeo Stelvio
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo Stelvio
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Stelvio
Stelvio irvas edisn u NS.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo Stelvio
Takav stil parkiranja sam video samo u Cara Dusana, nigde vise u gradu. Bas odskacu takvi majstori.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Stelvio
Vidim stalno je tu parkiran, doduse ne uvek tako.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Alfa Romeo Stelvio
Posto sam vozio ovih dana Stelvio (dok je G30 na popravci), mogu da iznesem par utisaka...
Konkretan primerak je bio sa 2.0 benzinskim motorom od 280ks. Dakle u principu najjaca izvedba koju posten covek moze da nabavi. Jedino sto je mozda malo kvarilo utisak o ovom konkretnom je sto ima zimske balonjare.
Nakon poznatog exterijera (koji je malo guzat po mom utisku, ali vrlo lep ukupno gledano) sledi enterijer
Enterijer je po meni veoma interesantan i zanimljiv. Kvalitet je OK, ne puca na neki luksuz vec vise na neku sportsku, polu spartansku notu. Mislim da je ukupno dobro odradjen. Intrument tabla vidno vuce na Maseratijevu, prosta, jasna, elegantna. Volan isto lepo izgleda, ali je pogotovo na nekim delovima malo pretanak i tvrd. Pedalice menjaca na volanu su fantazija, ogromne, metalne, hladne, ko pobegle iz Ferarrija. Jedina zamerka je sto bih voleo da se oseti jasniji "klik" pri njihovom povlacenju. Sve u svemu, sjajan detalj.
Multimedia sistem je onako... srednje zalsotan. Kamera rikverc ima rezoluciju 3x2, sve je onako, recimo da radi. Muzika je pristojna, ali je iznenadjujuce tiha, nekada je potrebno pojacati skoro skroz do kraja, ko voli glasno povremeno, ni max mu nece biti dovoljno.
Mesto za telefon ne postoji, neprihvatljivo!
Sedista su OK, nista posebno ali im se ne moze nesto posebno ni zameriti. Pozicija sedelja je OK, mada bih voleo da moze sediste da se spusti malo nize. Iako su neki pisali da se u Stelviu sedi ko u limuzini, nije istina, jasno se sedi na autu a ne u autu...
Cela tabla/armatura ispred vozaca i suvozaca je poprilicno visoko postavljenja, tako da stvara utisak da u autu ima manje mesta nego sto ima, mogli su komotno spustiti to za 10-15cm.
Sada par utisaka iz voznje.
Motor je mislim prava mera za ovaj auto. Iako je 4 cilindra, ima sasvim lep zvuk, pogotovo je dobar pri pola gasa, tada se jasno cuje krkljanje, prosto ocekujete da ce poceti i da puca iz auspuha. Pod punim gasom nije tako inspirativan. Takodje pri paljenju motra nema nekog lepog efekta ili toga da lepo zarezi, naprotiv, auto kao da teze pali, duze i slabije vergla a onda samo upali sa supljim zvukom.
Super vuce i lepo se odaziva na gas.
Menjac je ZF8, samim tim jasno je o kakvom se menjacu radi, za nijansu je losije podesen nego u BMW-u, ali nista problematicno. Jako mi se svidja sto je takodje podesen da u D modu (sport mode DNA selektora) pri punom gasu pri promeni na pedalice poprilicno cima i udara, to daje fantastican sportski osecaj i podize adrenalin. Pri tim promenama menjac jace udara nego kod mene autu, sto je super a zvuk motora samo upotpunjuje utisak.
Ponasanje auta na putu je bas interesantno za jedan SUV. Auto je mnogo okretniji nego sto bi ocekivali. Naginjanje je svedeno na minimum, auto ostaje ravan pri naglim promenama parvca. Cak ni ove balonjare nisu kvarile utisak. Kad se volan smota, auto odaje utisak da moze na novcicu da se okrene. Bas lepo drzi... Posledica ovoga je da je malo nervozan na putu, tj malo vise skakuce sto nije bas lepo ako zelite opustajucu voznju. Ne udara po rupama, ali ali vas baca stalno gore dole, levo desno. To je ok kada zelite malo zabave, ali je i naporno ako zelite opustenu voznju. Promena moda u comfort, samo malo umrtvi auto, ali skakutanje ostaje.
Auto se ostro odaziva na pomeranje volana, ali sam volan ne pruza nikakvu povratnu informaciju, nista, nada...
Kocnice su isto razocaravajuce, tj pre svega osecaj pri kocenju. Standarno se desava, stiskas, stiskas, stiskas, nista nista nista, i onda odjednom zakuca i cimne auto...
Sve u svemu, da sumiram. Ovo je auto koji bih mogao voziti bez problema, zabavan je, interesantan. Malo je previse nervozan za laganu voznju, ali verovatno bih se navikao.
Ako ga upredim sa konkurecijom prvo pitanje je sta je njemu konkurencija.... Ja cak ne bih rekao da je njemu konkurencija X3 npr... Meni je Stelvio vise kao poor man's Macan, sportski nastrojen SUV. Na putu pri nadahnutoj voznji se 6x bolje ponasa od novog XC60 (naspram ovoga, posto je neverovatno koliko se Volvo lose vozi), novi X3 jos nisam vozio da uporedim...
Konkretan primerak je bio sa 2.0 benzinskim motorom od 280ks. Dakle u principu najjaca izvedba koju posten covek moze da nabavi. Jedino sto je mozda malo kvarilo utisak o ovom konkretnom je sto ima zimske balonjare.
Nakon poznatog exterijera (koji je malo guzat po mom utisku, ali vrlo lep ukupno gledano) sledi enterijer
Enterijer je po meni veoma interesantan i zanimljiv. Kvalitet je OK, ne puca na neki luksuz vec vise na neku sportsku, polu spartansku notu. Mislim da je ukupno dobro odradjen. Intrument tabla vidno vuce na Maseratijevu, prosta, jasna, elegantna. Volan isto lepo izgleda, ali je pogotovo na nekim delovima malo pretanak i tvrd. Pedalice menjaca na volanu su fantazija, ogromne, metalne, hladne, ko pobegle iz Ferarrija. Jedina zamerka je sto bih voleo da se oseti jasniji "klik" pri njihovom povlacenju. Sve u svemu, sjajan detalj.
Multimedia sistem je onako... srednje zalsotan. Kamera rikverc ima rezoluciju 3x2, sve je onako, recimo da radi. Muzika je pristojna, ali je iznenadjujuce tiha, nekada je potrebno pojacati skoro skroz do kraja, ko voli glasno povremeno, ni max mu nece biti dovoljno.
Mesto za telefon ne postoji, neprihvatljivo!
Sedista su OK, nista posebno ali im se ne moze nesto posebno ni zameriti. Pozicija sedelja je OK, mada bih voleo da moze sediste da se spusti malo nize. Iako su neki pisali da se u Stelviu sedi ko u limuzini, nije istina, jasno se sedi na autu a ne u autu...
Cela tabla/armatura ispred vozaca i suvozaca je poprilicno visoko postavljenja, tako da stvara utisak da u autu ima manje mesta nego sto ima, mogli su komotno spustiti to za 10-15cm.
Sada par utisaka iz voznje.
Motor je mislim prava mera za ovaj auto. Iako je 4 cilindra, ima sasvim lep zvuk, pogotovo je dobar pri pola gasa, tada se jasno cuje krkljanje, prosto ocekujete da ce poceti i da puca iz auspuha. Pod punim gasom nije tako inspirativan. Takodje pri paljenju motra nema nekog lepog efekta ili toga da lepo zarezi, naprotiv, auto kao da teze pali, duze i slabije vergla a onda samo upali sa supljim zvukom.
Super vuce i lepo se odaziva na gas.
Menjac je ZF8, samim tim jasno je o kakvom se menjacu radi, za nijansu je losije podesen nego u BMW-u, ali nista problematicno. Jako mi se svidja sto je takodje podesen da u D modu (sport mode DNA selektora) pri punom gasu pri promeni na pedalice poprilicno cima i udara, to daje fantastican sportski osecaj i podize adrenalin. Pri tim promenama menjac jace udara nego kod mene autu, sto je super a zvuk motora samo upotpunjuje utisak.
Ponasanje auta na putu je bas interesantno za jedan SUV. Auto je mnogo okretniji nego sto bi ocekivali. Naginjanje je svedeno na minimum, auto ostaje ravan pri naglim promenama parvca. Cak ni ove balonjare nisu kvarile utisak. Kad se volan smota, auto odaje utisak da moze na novcicu da se okrene. Bas lepo drzi... Posledica ovoga je da je malo nervozan na putu, tj malo vise skakuce sto nije bas lepo ako zelite opustajucu voznju. Ne udara po rupama, ali ali vas baca stalno gore dole, levo desno. To je ok kada zelite malo zabave, ali je i naporno ako zelite opustenu voznju. Promena moda u comfort, samo malo umrtvi auto, ali skakutanje ostaje.
Auto se ostro odaziva na pomeranje volana, ali sam volan ne pruza nikakvu povratnu informaciju, nista, nada...
Kocnice su isto razocaravajuce, tj pre svega osecaj pri kocenju. Standarno se desava, stiskas, stiskas, stiskas, nista nista nista, i onda odjednom zakuca i cimne auto...
Sve u svemu, da sumiram. Ovo je auto koji bih mogao voziti bez problema, zabavan je, interesantan. Malo je previse nervozan za laganu voznju, ali verovatno bih se navikao.
Ako ga upredim sa konkurecijom prvo pitanje je sta je njemu konkurencija.... Ja cak ne bih rekao da je njemu konkurencija X3 npr... Meni je Stelvio vise kao poor man's Macan, sportski nastrojen SUV. Na putu pri nadahnutoj voznji se 6x bolje ponasa od novog XC60 (naspram ovoga, posto je neverovatno koliko se Volvo lose vozi), novi X3 jos nisam vozio da uporedim...
Re: Alfa Romeo Stelvio
Zanimljivo, u crvenom je vec na 5,5k obrtaja, kao da je dizel...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Stelvio
Jel imao taj primerak Alfa Active Suspension i LSD?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Alfa Romeo Stelvio
Ne znam pravo da ti kazem...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Alfa Romeo Stelvio
Drago mi je da je Laki dao jako pozitivan feedback, verujem da auto zaslužuje mesto u vrhu klase.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Stelvio
Adaptivno vesanje - bez toga menjanje DNA rezima ne utice na komfor.
LSD ne moram da objasnjavam
LSD ne moram da objasnjavam
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Alfa Romeo Stelvio
Moraš.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Stelvio
Ajmo malo technical traininga
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Stelvio
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Alfa Romeo Stelvio
Unististe coveku temu....