Vožnja na gas - vaša iskustva
- pedja
- član 001
- Postovi: 14655
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Na Suzukiju brzo svuče na jednu kockicu i tako posle voziš ihaaaj
TapaT
TapaT
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30982
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Isto bilo i na Hondi, STAG je u pitanju. Svuče brzo do zadnje, to je kao rezerva. A u praksi to je negde pola boce. Naučiš vremenom. I uvek benzina dovoljno da nastaviš put kad nestane plina.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 14655
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Pa da, meni je benzin uvek pun.
Vozim na plin, pa kada zacvrči ide točenje, a do tada ima fore...
Kada se potroši desetak litara benzina (vožnjom na plin), obično spičim na benzin još dvadesetak litara, negde do iznad rezerve, pa natočim opet pun.
TapaT
Vozim na plin, pa kada zacvrči ide točenje, a do tada ima fore...
Kada se potroši desetak litara benzina (vožnjom na plin), obično spičim na benzin još dvadesetak litara, negde do iznad rezerve, pa natočim opet pun.
TapaT
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Stag se lepo setuju lampice ako je sam multiventil korektno ugradjen i kvalitetan magnet.
Lampice se gase redom kako se troši prilično tačno.
Lampice se gase redom kako se troši prilično tačno.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30982
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Sigurno da može da se podesi sve kako treba samo to očigledno ne radi po defaultu. Neko mora da se pozabavi time. A plinadžije baš nemaju živaca za to.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ne postoji default.
Za svaku bocu se posebno računaju napon i na koje se šteluje.
Da, dosta vremena je potrebno i minimum 8 poseta za parcijalno točenje plina tokom štelovanja.
Uglavnom iskusan majstor rešava bez problema.
Za svaku bocu se posebno računaju napon i na koje se šteluje.
Da, dosta vremena je potrebno i minimum 8 poseta za parcijalno točenje plina tokom štelovanja.
Uglavnom iskusan majstor rešava bez problema.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Stag je imao neku tips and tricks kalibraciju samo sam zaboravio kako ide ali bilo je nešto da pre punjena prazne boce držiš taster za gas,daš kontakt,pustiš,puni se do kraja i onda još nešto stisneš/pustiš i kalibriše ga.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7388
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
TheWickerMan je napisao: ↑06 Okt 2024, 19:06Duke, koji uređaj imaš? Meni je na Lovatu na više uređaja pokazivalo tačno i postepeno se gasile lampice kako treba. Treba plinadžija da ti to setuje.
Lovato je…
- Saša
- Postovi: 13608
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Vožnja na gas - vaša iskustva
Meni je to super precizno radilo i pokazivalo odnosno svaka lampica bi mi se gasila posle neka 82-84 pređena kilometra i kada se upali crvena bilo je još takođe tačno toliko. A onda sam menjao dizne i ubačen je otključan softver (jer se originalnom nije moglo pristupiti) i nikad mi više to nije radilo kako treba. Sad kad mi se upali crvena od rezerve znam da imam još 150 km (na otvorenom). Polako sam se navikao ali znam kako je radilo ranije i koliko je tada bolje bilo. I da može i treba da radi puno preciznije.
Majstor kojeg sam poslednji put posetio (menjao je bocu jer joj je istekao rok) reče da tu nema šta da se podešava (!?). Dunster.
Sve u svemu nema više kvalitetnih majstora, nažalost.
Majstor kojeg sam poslednji put posetio (menjao je bocu jer joj je istekao rok) reče da tu nema šta da se podešava (!?). Dunster.
Sve u svemu nema više kvalitetnih majstora, nažalost.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Meni ni na jednom od 7 automobila za ovih 25 god.nije radilo kako treba. Tj. 6, kod onog prvog sam otvarao gepek i gledao skalu na boci. To je još bilo i najtačnije
Kao što rekoše kolege,reset parcijalne km najpouzdanije rešenje.
Kao što rekoše kolege,reset parcijalne km najpouzdanije rešenje.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Što neko napisa 10l na 100 i to je to. Na almeri mi je skidao kockice ali ne nešto previše precizno ali opet dovoljno da znaš da li troši više ili manje. U gradu sam znao da mi je autonomija oko 300 km, na otvorenom 450-500 i to je to.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7388
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Neću umreti bez toga, al' rekoh da namestim ako već može...
-
- Postovi: 119
- Pridružio se: 31 Maj 2022, 23:21
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
jel moguce da se znatno razlikuje pritisak plina na pumpama? nekad vozim poprilicno i kad dodjem na pumpu stane duplo manje plina nego sto ocekujem pa imam utisak da mi auto nerealno malo trosi
manji pritisak na pumpi je jedino logicno objasnjenje
manji pritisak na pumpi je jedino logicno objasnjenje
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Pritisak na pumpama je naravno različit, isto tako je različit i pritisak u boci auta.
Menja se sa temperaturom i sa napunjenošću.
Ako puniš prazni(ju) bocu u autu onda pritisak na pumpi i nije bitan, sve i da padne na samo 5-8 bara opet će napuniti više od pola.
Na samom mestu točenja obično postoji manometar koji prikazuje pritisak pri punjenju, i obično je 10-15bara.
Objašnjenje je da može i multiventil (plovak) mehanički da glavi ili ranije da zatvori ventila punjenja.
Podrazumeva se da auto pri punjenju je na potpuno ravnoj podlozi, da nema nikakvog nagiba.
Menja se sa temperaturom i sa napunjenošću.
Ako puniš prazni(ju) bocu u autu onda pritisak na pumpi i nije bitan, sve i da padne na samo 5-8 bara opet će napuniti više od pola.
Na samom mestu točenja obično postoji manometar koji prikazuje pritisak pri punjenju, i obično je 10-15bara.
Objašnjenje je da može i multiventil (plovak) mehanički da glavi ili ranije da zatvori ventila punjenja.
Podrazumeva se da auto pri punjenju je na potpuno ravnoj podlozi, da nema nikakvog nagiba.
- Saša
- Postovi: 13608
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Vožnja na gas - vaša iskustva
Biće pre da ventil na boci ne radi baš najbolje. Pritisak plina ne utiče toliko na količinu punjenja koliko na vreme punjenja. Ako je sve ispravno uvek toči manje-više isto odnosno sa nekom vrlo malom razlikom (0.1-0.3 litra), samo nekad ide brže a nekad sporije. Tako je bar kod mene. Ja uvek ispraznim do kraja pa na benzinu odem do pumpe i točim plin do vrha (jer i nije neka ni količina ni suma - 31.5 litar kod mene).