![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
TT
Ali to nije problem u dizel motoru.Saša je napisao:I danas mnogi imaju takođe i loše grejače i loše akumulatore... Jedina je razlika u turbu.
TT
Ajde?Delija je napisao:Sam sebi uleces klizeci
Sve zavisi od vlasnika i održavanja vozila.90% vlasnika vozila koja su konvertovana na gas,misli da jedino što treba da održavaju je količina gasa u rezervoaru i tu najčešće dolazi do problema.Kad dođe do problema zbog neadekvatnog održavanja,onda se obično baca krivica na gas.Slažem se da gas nije idealno gorivo,ali uz određene uslove nije ništa gore od ostalih goriva,a uz adekvatnu opremu,postaje čak i bolje od benzina,a ako gas dodamo dizelašu,isti postaje zverka na putu,koja čak ni ne dimi i za sobom ostavlja oko 90-95% manje sitnih čestica i to baš onih kancerogenih čestica,koje uzimaju svakodnevno svoj danak.dag81 je napisao:Ali to nije problem u dizel motoru.Saša je napisao:I danas mnogi imaju takođe i loše grejače i loše akumulatore... Jedina je razlika u turbu.
TT
Veci % auta na plin radi neravnomerno i trokira, ne radi vise ne benzinu itd...
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Naravno da se u Srbiji u skorije vreme neće pričati o tome,jer mi volimo da pričamo o Staniji, umesto da razmišljamo kako da uklonimo otrove koje svakim danom proizvodimo. U prilogu sam postavio PDF,čija sadržina oslikava težinu problema, a isti(problem) je u Srbiji povećan za jedno 10x, ali izgleda da na to malo ko obraća pažnju.Ji 4Tze je napisao:Nećeš nigde čuti da su te čestice problem, nas ubijaju NATO bombe a ne neprečišćeni gasovi iz toliko popularnih turbo dizela bez DPF-a i ostalih čuda moderne tehnologije.