Stranica 1 od 1
Težina TNG instalacije
Poslato: 19 Avg 2012, 13:23
od Ji 4Tze
edit by mod: prebačeno iz druge teme
dragan je napisao:16_Valve_ je napisao:
Ako cemo vec da cepidlacimo, ono sto mnogi zaboravljaju je da automobil cak i posle ugradnje sekventa, kod kojeg ne postoji restrikcija na usisu i dalje ne ide na benzinu kako je pre isao jer sada sa sobom nosi plinsku instalaciju koja povecava tezinu.
+1
kod mene na kliju 2 je instalacija sa punim rezervoarom teska stotinjak kg sto definitivno igra ulogu na autu od tonu...
100kg?
Zar litar plina nije ~0.5kg
Re: Plin vs Benzin
Poslato: 19 Avg 2012, 13:27
od Geza
Cela instalacija + težina gasa.
Re: Plin vs Benzin
Poslato: 19 Avg 2012, 13:29
od Sloba
Čisto sumnjam da je težina i blizu te cifre od 100 kg i sa punim rezervoarom. Rezervoar jeste relativno težak, ostalo je zanemarljivo. Eto, možda isparivač ima koji kg, ostalo iz seta je sitno i lagano. Kapiram da prosečna torusna boca od četrdesetak litara ima 20-30 kg, plus sadržaj 35l što je oko 17-18 kg, plus ostatak instalacije. Dođe mu na 50-ak kg što je daleko od 100.
edit: Evo podataka za (poveći) univerzalni TNG rezervoar od 55l.
55ltr specifications:-
Measurements..... 270 x 1069mm
Tank Weight empty .....29kg
LPG in litres @ 80% .....44ltr
LPG in kg @ 80% .....22kg
http://www.autogasshop.co.uk/motorhome- ... -277-p.asp
Nađoh i podatak da TNG rezervoari idu od 18 kg pa naviše.
Re: Plin vs Benzin
Poslato: 19 Avg 2012, 15:40
od dragan
uh gde izvukoste ovu temu sad...
nije klio vise kod mene, ali kad budem kod auta pogledacu sta pise u uputstvu, secam se da je navedena neka meni iznenadjujuca tezina ( za koju sam smatrao da je tezina praznog sistema... ).
videcu, mada kad pogledam ove podatke i sam sumnjam da ima bas 100kg...
pre ce biti 50-70...
Re: Plin vs Benzin
Poslato: 21 Avg 2012, 21:41
od dag81
Sada grujin paja, je bio tezak 1550 fabricki, sada je 1605 cini mi se, posle gasne instalacije. Bar su tako napisali u saobracajnoj.
Re: Plin vs Benzin
Poslato: 22 Avg 2012, 10:38
od Sloba
Nađoh podatke za GZWM rezervoare kakve nas većina ima na kolima.
Primer br.1 - Na Pežou je cilindrični rezervoar zapremine 55l/44l i prazan je težak svega 19 kg. Sa 80% popunjenosti, što je dodatnih 22kg, ukupno je težak je 41 kg.
Primer br.2 - Na Suzukiju je torusni rezervoar zapremine 45/36l. Težak je 27 kg. Napunjen sa 36l gasa ukupno ima 45 kg.
Evo i prosečnog isparivača - 3 kg.
Kompjuter, elektro-ventil, ulivni ventil, multi-ventil, dizne, creva, kablovi, šelne - to je sve zajedno par kg.
Dakle, sa punim rezervoarom i ostatkom instalacije vrtimo se na težinama do 50 kg.
Re: Težina TNG instalacije
Poslato: 22 Avg 2012, 11:56
od nixa
Megan je po saobraćajnoj 60kg teži posle ugradnje plina.
Re: Težina TNG instalacije
Poslato: 22 Avg 2012, 14:30
od Grujic
Ako je bas radjemo merenje pre i posle, morao bi i benzinski rezervoar da bude jednako napunjen da bi se znalo tacno...
Re: Одг: Težina TNG instalacije
Poslato: 22 Avg 2012, 14:36
od Sloba
Ma ne mere to oni uopšte, samo lupe cifru kao što lupe i za osnovnu težinu kola. Znamo kako se rade redovni tehnički pregledi, pogotovo ateisti za gas. Moja kola nisu ni videla ustanovu koja je izdala atest, a papiri su mi poslati na kućnu adresu.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: Težina TNG instalacije
Poslato: 23 Avg 2012, 08:49
od dunx81
Ma kakva merenja...
Zbog te famozne promene tezine sam posle atesta isao na vanredni tehnicki da bi mi carevi u novu saobracajnu upisali prethodnu,staru tezinu. Samo su prepisali