Vožnja na gas - vaša iskustva
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Imam seqent u autu, i jako sam zadovoljan, za moje potrebe i uslove je benzinac + TNG fenimenalna opcija.
Nema neke znatne razlike ni u cemu.
Nema neke znatne razlike ni u cemu.
- Saša
- Postovi: 13023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Pazi, nije da ja nemam baš ništa - imam taj set za reparaciju, i to je nešto. Takve setove sada stavljaju i u neke daleko skuplje automobile, dakle izbacuje se rezervni točak namerno radi uštede prostora... Druga stvar, imam lepo telefon pa pozovem pomoć (brata, ćaleta, prijatelja, druga...) ako baš toliko "zagusti". Milion put sam i ja drugima išao da pomognem u pola noći, ništa strašno... Šlep službe i slične vidove pomoći na putu da i ne pominjem. U krajnjem slučaju kupiš lepo onaj tanki "ćopavac" pa u gepek. Dakle - može se, nije da ne može, to uopšte nije neki grdan razlog da se opcija sa gasom u startu odbaci... :mig:gibanitza je napisao:Jednom sam krenuo nešto na brzinu da završim Bubom koju sam tek kupio i u kojoj nisam imao ništa od alata a ni rezervnu gumu. Na sred auto puta kod Dušanovca sam naleteo na neki geler i pocepao gumu bočno tako da nije mogla posle ni da se zakrpi. Ostadoh tako u sred noći na autoputu sa bušnom gumom, bez alata i rezervne - prilično tupav osećaj koji mi se više neće ponoviti.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
ja iskreno mislim da je bolja varijanta ugradnja rezervoara umesto r. tocka, jer onda taj isti tocak mozes nositi u gepeku s tim da ako treba nesto kabastije da preneses nisi uzgubio nista na funkcionalnosti samog auta.
tacno je da taj tocak zauzima deo gepeka ( mada u kojoj meri zavisi i od velicine samog gepeka ), ali uvek moze da se izvadi pa kasnije vrati po potrebi, ili da se prebaci na neko drugo mesto u autu ako se ukaze potreba...
ja nijednom nisam zazalio zbog cele price, i stalno nosim taj tocak iako ga nikad nisam upotrebio...
sto se tice seta za reparaciju, to je samo polovicno resenje,( imam ga na rs-u jer je auspuh ispod celog gepeka ) i stvarno je bolje da covek nikad ne dodje u situaciju da mora da ga koristi...
tacno je da taj tocak zauzima deo gepeka ( mada u kojoj meri zavisi i od velicine samog gepeka ), ali uvek moze da se izvadi pa kasnije vrati po potrebi, ili da se prebaci na neko drugo mesto u autu ako se ukaze potreba...
ja nijednom nisam zazalio zbog cele price, i stalno nosim taj tocak iako ga nikad nisam upotrebio...
sto se tice seta za reparaciju, to je samo polovicno resenje,( imam ga na rs-u jer je auspuh ispod celog gepeka ) i stvarno je bolje da covek nikad ne dodje u situaciju da mora da ga koristi...
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Set za reparaciju je super stvar u recimo Nemačkoj gde nemaš (toliko) udarnih rupa na putu.
Ćopavca nisam mogao naći u dimenziji i rasponu rupa koja mi odgovora.
Jedino može da me uteši da priča oko pomoći na putu pošto sam dobio nešto gratis uz kasko...
Ćopavca nisam mogao naći u dimenziji i rasponu rupa koja mi odgovora.
Jedino može da me uteši da priča oko pomoći na putu pošto sam dobio nešto gratis uz kasko...
Volkswagen Polo 1.4 TNG 2010
Volkswagen Buba 1200 1974
Volkswagen Buba 1200 1974
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29978
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Prešao sam oko 70.000km sa Zastavom 128, sa ugrađenim uređajem za pogon na TNG. Od toga je verovatno 15-20% bilo vožnje na benzin, ali svakako dovoljno velika kilometraža da mogu izneti utiske.
Ispočetka je bilo malo zezanja dok se nije sve naštelovalo kako treba. Kasnije je auto išao odlično, čak možda i bolje na plin nego na benzin. O potrošnji nisam posebno vodio računa, mada je znao da posrče dosta, ali je i bio odvrnut da bolje ide.
U svakom slučaju, ja sam bio vrlo zadovoljan i čim skupim pare ugradiću TNG u Civica. Mislim da je presudna stvar u celoj priči odabrati dobrog majstora i uzeti dobar uređaj, bez obzira na cenu.
Ispočetka je bilo malo zezanja dok se nije sve naštelovalo kako treba. Kasnije je auto išao odlično, čak možda i bolje na plin nego na benzin. O potrošnji nisam posebno vodio računa, mada je znao da posrče dosta, ali je i bio odvrnut da bolje ide.
U svakom slučaju, ja sam bio vrlo zadovoljan i čim skupim pare ugradiću TNG u Civica. Mislim da je presudna stvar u celoj priči odabrati dobrog majstora i uzeti dobar uređaj, bez obzira na cenu.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Drugar je sada skoro ugradio u Mitsubishi Lancer 2001 1.3 plin kod jednog Tome na Ledinama a za njim još nekoliko drugara (Yugo, Ford Escort IV, Bora) i svi su jako zadovoljni. Bio sam par puta kod njega i deluje da čovek zna šta radi i veoma je korektan.
Volkswagen Polo 1.4 TNG 2010
Volkswagen Buba 1200 1974
Volkswagen Buba 1200 1974
- FitnessGuy
- Postovi: 278
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 13:56
- Lokacija: Smederevo;
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ja sam pre par nedelja kupio Opel Kaddet E, benzin+plin. No, razmišljam nešto da demontiram plin jer nemam neke prevelike potrebe za njim. Moja vožnja se mahom zasniva na kraću gradsku(pa tada sve vreme vozim na benzin) i na povremene vožnje od 100-150km. U prevodu, godišnje po Srbiji prelazim oko 6-7.000km.
Plus što sam kupio auto od pandura, koji nije imao atest za plin(prebacio sistem iz jednog kadeta u drugi, ovaj moj), pa ne bih više da rizikujem da popijem neku kaznu za neatestiran plin koji skoro i ne koristim. Em rizikujem kaznu, em i ne znam šta je i kako rađeno i koliko je sve bezbedno(po sam auto, a i po mene) ugrađeno.
Inače, sasvim je lepa vožnja na gas, ne primećujem razliku u odnosu na benzin. Jedino što nije sekventni, pa moram ručno da prebacujem. Primećujem da je malo dosadno uvek razmišljati da, dok si vozio na plin, kad god gasiš motor najpre prebaciš na benzin, pa onda gasiš. Boca je ogromna, od 60l, smeštena u gepeku. Ne smeta mi jer nemam velike potrebe za gepekom. Rezervni točak mi je u nivou ispod gepeka.
Plus što sam kupio auto od pandura, koji nije imao atest za plin(prebacio sistem iz jednog kadeta u drugi, ovaj moj), pa ne bih više da rizikujem da popijem neku kaznu za neatestiran plin koji skoro i ne koristim. Em rizikujem kaznu, em i ne znam šta je i kako rađeno i koliko je sve bezbedno(po sam auto, a i po mene) ugrađeno.
Inače, sasvim je lepa vožnja na gas, ne primećujem razliku u odnosu na benzin. Jedino što nije sekventni, pa moram ručno da prebacujem. Primećujem da je malo dosadno uvek razmišljati da, dok si vozio na plin, kad god gasiš motor najpre prebaciš na benzin, pa onda gasiš. Boca je ogromna, od 60l, smeštena u gepeku. Ne smeta mi jer nemam velike potrebe za gepekom. Rezervni točak mi je u nivou ispod gepeka.
You think "roid rage" is bad? Try taking away a habitual coffee drinker's morning java, then see what happens!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
I nemaš baš puno razloga da izvadiš gas. Atest ćeš isplatiti za kratko vreme kroz razliku u ceni goriva. Na kilometražu koju pominješ uštedećeš 300-400€ za godinu dana. Drugo je da ti pravi probleme ili da ti treba gepek, ovako...
- FitnessGuy
- Postovi: 278
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 13:56
- Lokacija: Smederevo;
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Šta znam... :? U Sd se radi atest poslednje srede u mesecu. Koliki je rizik da me zaustavi policija i da se uhvate baš za stavku zvanu "neatestiran plin"? Nemam iskustva sa našom policijom, samo jednom su me zaustavili(i to rutinska kontrola papira) za oko 3 godine koliko vozim.
You think "roid rage" is bad? Try taking away a habitual coffee drinker's morning java, then see what happens!
- Aleksandar194
- Postovi: 555
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
- Garaža: Koji bus prvi naiđe...
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ako nemaš papire za bocu, isparivač ili šta već, ne možeš da uradiš atest.
A iskreno ne verujem da bi te panduri smarali za plin. Reci da si ga tek ugradio pa ćeš ići 'ovih' dana da radiš atest
A iskreno ne verujem da bi te panduri smarali za plin. Reci da si ga tek ugradio pa ćeš ići 'ovih' dana da radiš atest
- Saša
- Postovi: 13023
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Trebaju mu papiri samo za bocu. Isparivač je dovoljno da ima ukucan neki serijski broj. Bar je tako bilo kada sam ja radio atest na Jugu... :mig:
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ako boca nije previse stara za nju moze da se uradi naknadno ispitivanje i da se produzi atest samo ne znam koliko je to ekonomski isplativo jer je najlakse kupiti drugu bocu, montirati je u vozilo i posle na atest.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Ja Megana evo vec skoro 50000km, vozim na plin i da kucnem u drvo apsolutno sam zadovoljan. Naravno, super je dizel, ali održavanje...
Što se tiče rezervnog točka - kupiš lepo auto sa 500+ litara gepeka i staviš rezervni točak u gepek
Možda izgleda ružno, ali je definitivno sigurno.
Što se tiče rezervnog točka - kupiš lepo auto sa 500+ litara gepeka i staviš rezervni točak u gepek
Možda izgleda ružno, ali je definitivno sigurno.
Re: Vožnja na gas - vaša iskustva
Od automobila sa venturi uredjajem sam vozio: Golfa 2 GTI, Pezoa 405 Mi16, Golfa 3 VR6, Renoa Clia 1.4. Apsolutno nikakvih problema nisam imao, potrosnja je 1-2 litre veca nego sto bi bila potrosnja benzina i price da kad u jaci auto ugradis obican plin, on ce da trosi 32 litre, ne piju vodu. Sa venturi uredjajem auto ide 10% slabije nego na benzinu otprilike.
Od automobila sa sekventom sam vozio: Hyndai Aksenta 1.3, Skodu Fabiju 1.4 16V 100ks, New Beetle-a 2.0, Citroen-a BX-a 1.9 16V. Isto mogu da kazem da nikakvih problema sa plinom nije bilo, sem kod BX-a kod cije ugradnje plina su se majstori pravili pametni, a i stigla je neka bezvezna plinska centrala (komp), i kada se stavi ispravna, sve radi bez greske. Razlike u performansama i potrosnji nema kada se svi parametri podese kako treba. Toplo preporucujem LandiRenzo uredjaje jer su najkvalitetniji.
Trenutno vozim auto na benzin, i nemam nameru da ugradim plin jer mi situacija to dozvoljava. Ali ukoliko bude bilo potrebe, necu mnogo razmisljati. Uvek sam pre za benzinca sa plinom nego za dizela, jer nisam ljubitelj kratkih brzina i zvuka dizela. Nisam porodican covek, momak sam i uglavnom se vozim sam ili sa jos nekim, a kada budem imao porodicu, kupicu dovoljno velik automobil gde ce biti mesta i za sve stvari i za plinsku bocu (ukoliko bude bilo potrebe za njom)
Od automobila sa sekventom sam vozio: Hyndai Aksenta 1.3, Skodu Fabiju 1.4 16V 100ks, New Beetle-a 2.0, Citroen-a BX-a 1.9 16V. Isto mogu da kazem da nikakvih problema sa plinom nije bilo, sem kod BX-a kod cije ugradnje plina su se majstori pravili pametni, a i stigla je neka bezvezna plinska centrala (komp), i kada se stavi ispravna, sve radi bez greske. Razlike u performansama i potrosnji nema kada se svi parametri podese kako treba. Toplo preporucujem LandiRenzo uredjaje jer su najkvalitetniji.
Trenutno vozim auto na benzin, i nemam nameru da ugradim plin jer mi situacija to dozvoljava. Ali ukoliko bude bilo potrebe, necu mnogo razmisljati. Uvek sam pre za benzinca sa plinom nego za dizela, jer nisam ljubitelj kratkih brzina i zvuka dizela. Nisam porodican covek, momak sam i uglavnom se vozim sam ili sa jos nekim, a kada budem imao porodicu, kupicu dovoljno velik automobil gde ce biti mesta i za sve stvari i za plinsku bocu (ukoliko bude bilo potrebe za njom)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...