Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Kao i benzin, dizel, mazut, loz ulje.....potpuno svejedno sta je gorivo. Samo naivan moze misliti da benzin ili dizel auto nije podlozan pozaru iz isith razloga kao sto je neki gas.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Video zapaljen tegljac kod Vrcina na AP, ni dizel onda nije bezbedan.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
prosle subote 15.2 sam na autoputu nekih 80km juzno od bg video do limarije spaljeno vozilo. koliko sam mogao da procenim licilo mi je neki touran ili slican MPV. nikakvi tragovi udesa, nista, samo u zaustavnoj traci posmrtni ostaci automobila i policija koja kao nešto raducka.
da li je bilo nesto u medijima?
da li je bilo nesto u medijima?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
A kakve veze to ima sa gasom?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Dora 021 odličan majstor,preporuka za njega.
Послато са MI 8 помоћу Тапатока
Послато са MI 8 помоћу Тапатока
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Poštovanje, nedavno kupljen Hyundai Tucson 2.0i 2007. god. kojem je prethodni vlasnik ugradio LPG i zaista fino održavao vozilo.
A i samo vozilo je jednostavno i praktično za korištenje i sve djeluje u redu.
Medutim, kod vožnje na LPG se uključi Check Engine lampica, ja priključim OBD koji prijavi grešku P0171 - "System too lean" i to bi značilo da je smjesa siromašna.
Mnogi ljudi kažu da dosta auta na LPG imaju ovu grešku i savjet je da se ignoriše i da je sve u redu.
Naglašavam da auto normalno ide i na benzin i na LPG i nema nikakvih problema (povećana potrošnja, loš rad), a lampica se upali tek nakon nekih pola sata vožnje nakon brisanja greške.
Pitanje je da li je ovo u redu za ovaj model s obzirom da idealno radi ili ipak treba dodatno podesiti LPG mapu?
Ja kao hobi mehaničar mislim da je sve u redu, samo me zanima vaše mišljenje, tj. mišljenje nekog iskusnijeg, a ne bih išao u servis jer nema nikakvih konkretnih problema.
Još jedna stvar, prethodni vlasnik je ugradio "kapaljku" u koju ide posebno ulje i koje se povremeno nakapava kroz usis na ležišta ventila kako bi se isti bolje hladili.
Ne znam da li ste upućeni u to (jako je rijetko), to je preporuka za neke motore sa LPG i trebalo bi da hladi i podmazuje ventile jer je LPG suv u odnosu na benzin.
Evo vam jedna nasumična slika sa neta da vidite kako izgleda ta posuda, "kapaljka", u koju se sipa posebno ulje (valve saver oil), iz koje poseban uređaj ukapava u usis malo tog ulja. Litar tog ulja navodno traje 10 hiljada kilometara, dakle nije to velika količina ali navodno dodatno čuva ventile kod LPG.
A i samo vozilo je jednostavno i praktično za korištenje i sve djeluje u redu.
Medutim, kod vožnje na LPG se uključi Check Engine lampica, ja priključim OBD koji prijavi grešku P0171 - "System too lean" i to bi značilo da je smjesa siromašna.
Mnogi ljudi kažu da dosta auta na LPG imaju ovu grešku i savjet je da se ignoriše i da je sve u redu.
Naglašavam da auto normalno ide i na benzin i na LPG i nema nikakvih problema (povećana potrošnja, loš rad), a lampica se upali tek nakon nekih pola sata vožnje nakon brisanja greške.
Pitanje je da li je ovo u redu za ovaj model s obzirom da idealno radi ili ipak treba dodatno podesiti LPG mapu?
Ja kao hobi mehaničar mislim da je sve u redu, samo me zanima vaše mišljenje, tj. mišljenje nekog iskusnijeg, a ne bih išao u servis jer nema nikakvih konkretnih problema.
Još jedna stvar, prethodni vlasnik je ugradio "kapaljku" u koju ide posebno ulje i koje se povremeno nakapava kroz usis na ležišta ventila kako bi se isti bolje hladili.
Ne znam da li ste upućeni u to (jako je rijetko), to je preporuka za neke motore sa LPG i trebalo bi da hladi i podmazuje ventile jer je LPG suv u odnosu na benzin.
Evo vam jedna nasumična slika sa neta da vidite kako izgleda ta posuda, "kapaljka", u koju se sipa posebno ulje (valve saver oil), iz koje poseban uređaj ukapava u usis malo tog ulja. Litar tog ulja navodno traje 10 hiljada kilometara, dakle nije to velika količina ali navodno dodatno čuva ventile kod LPG.
-
- Postovi: 325
- Pridružio se: 19 Apr 2012, 16:28
- Garaža: škoda octavia 1.9 tdi
- Lokacija: Sremski Karlovci
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Sipaj i teraj kod mene na Agili sija stalno a ranije je i na Astri mogao bi po tom stalno da brišeš
Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Mislim da je kolegi sa foruma otisao motor (glava) i pored toga sto je imao kapalicu, mislim da je Suzuki bio u pitanju, a generalno je to problem kod azijatskih vozila.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Za neke Hy motore je poznato da zvekne glava na 100-120.000km, zbog plina, konkretno 1.4 iz i30.
Imas ovde temu na forumu popularnog servisera za korejce Trio motors, mozes tamo da postavis pitanje, i da dobijes valjan savet.
Imas ovde temu na forumu popularnog servisera za korejce Trio motors, mozes tamo da postavis pitanje, i da dobijes valjan savet.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10578
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Imao sam identicnu kapalicu na Suzukiju. Trazi cesto stelovanje jer vrlo brzo posle stelovanja pocne da smanjuje broj kapljica u minuti. Poluresenje.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 1656
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
I ja i ista stvar. Mislim da je kapalica samo "porez za budale", i da nema vrednost nikakvu. Posebno sto je ciklus kapljanja samo u leru takav. Kako se povećava gas, manje ulja isporučuje..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Takva kapalica je polurešenje.
Nešto bolje rešenje je ubacivanje aditiva (tog ulja)direktno u rezervoar pre točenja plina, sa posebnom patronom. To kod nas nisam video.
Što se tiče konstatovane greške da motor nepravilno radi/ sagoreva posnu mešavinu i da pali lampicu upozorenja naravno da problem u radu motora postoji i da treba da se rešava.
Na dobro podešenom TNG sistemu ne pali se check lampica, ali to nije lako a ni moguće kod svakog motora i vozila postići.
Tanka mešavina je recept za spaljivaanje ventila i sedišta tj .glave jer može kao takva drastično da poveća temperaturu sagorevanje. Manja je šteta po motor kada je smesa bogata.
Kao što je rečeno tipično kod azijskih motora je da standardno nisu predvidjeni za TNG, izradjeni su od nežnijih materijala/lošija površinska obrada.
Treba kod takvih motora pri korišćenju TNG kontrolisati zazor ventila i vršiti podešavanje/zamene (šta je već predvijdeno za tu proceduru) elemenata u skraćenim intervalima.
Čak ni sa hidro podizačima takvi motori ne potraju dugo, uglavnom 150-250,000km ide generalni remont glave ili zamena komplet za novo.
Motori kojima treba kapalica su za zaobilaženje u smislu dugotrajnog korišćenja TNG, jednostavni smatrati da nisu pravljeni za tu namenu.
Nešto bolje rešenje je ubacivanje aditiva (tog ulja)direktno u rezervoar pre točenja plina, sa posebnom patronom. To kod nas nisam video.
Što se tiče konstatovane greške da motor nepravilno radi/ sagoreva posnu mešavinu i da pali lampicu upozorenja naravno da problem u radu motora postoji i da treba da se rešava.
Na dobro podešenom TNG sistemu ne pali se check lampica, ali to nije lako a ni moguće kod svakog motora i vozila postići.
Tanka mešavina je recept za spaljivaanje ventila i sedišta tj .glave jer može kao takva drastično da poveća temperaturu sagorevanje. Manja je šteta po motor kada je smesa bogata.
Kao što je rečeno tipično kod azijskih motora je da standardno nisu predvidjeni za TNG, izradjeni su od nežnijih materijala/lošija površinska obrada.
Treba kod takvih motora pri korišćenju TNG kontrolisati zazor ventila i vršiti podešavanje/zamene (šta je već predvijdeno za tu proceduru) elemenata u skraćenim intervalima.
Čak ni sa hidro podizačima takvi motori ne potraju dugo, uglavnom 150-250,000km ide generalni remont glave ili zamena komplet za novo.
Motori kojima treba kapalica su za zaobilaženje u smislu dugotrajnog korišćenja TNG, jednostavni smatrati da nisu pravljeni za tu namenu.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Hvala puno svima na odgovorima, sada mi je jasnije.
Definitivan odgovor se ne može dobiti ovako na forumu, ali bar imam orijentaciju i više informacija.
Definitivan odgovor se ne može dobiti ovako na forumu, ali bar imam orijentaciju i više informacija.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Postoji BRC aditiv koji se sipa direktno u bocu pre sipanja plina,ali sluzi za ciscenje sistema, nisam vidjao aditive za zastitu ventila.
I meni s vremena na vreme je poceo da izbacuje gresku da je smesa siromasna.
Razmisljam da li je do sonde ili treba da posetim plinadziju
I meni s vremena na vreme je poceo da izbacuje gresku da je smesa siromasna.
Razmisljam da li je do sonde ili treba da posetim plinadziju
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_20201208-100552_Maps.jpg (54.81 KiB) Pogledano 5157 puta
-
- Screenshot_20201208-094846.jpg (72.91 KiB) Pogledano 5160 puta
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Na isti način pomenuti aditiv se puni u te bočice umesto u flašice iz kojih curi slobodnim padom.
Koliko vidim lambda sonda daje odličan signal, šta te navodi na mišljenje o problemu sonde?
Koliko vidim lambda sonda daje odličan signal, šta te navodi na mišljenje o problemu sonde?