Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Nema to veze da li je mecka, vec broj cilindara, snaga, itd...
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Da, to jeste, al valjda ovaj Mercedes zbog plasticne usisne grane ne moze bilo koji plinski uredjaj da ugradi, pa je zato skuplji, bar tako mi rece ovaj covek kome su trazili bas puno novca pre par godina, kad je jurio da ugradi uredjaj.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Ide seqent, kao i na svim kolima sa plasticnom granom, a to je ogromna vecina ako ne i svi u poslednjih preko 10 god :smesko:
Al kazem, treba proveriti, neka kola zezaju, al vecina moze da se usteluje da to radi vrhunski.
Al kazem, treba proveriti, neka kola zezaju, al vecina moze da se usteluje da to radi vrhunski.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Hvala na odgovorima.
Bitno je da moze a za cenu neka se sam raspituje
Bitno je da moze a za cenu neka se sam raspituje
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Ja znam par Mercedesovih kompresor motora koji odlicno rade na plin, al ne znam koji su tacno
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Pre neki dan sam pricao sa covekom koji je ugradjivao na V6 Rovera, 900e ga je izaslo i nije bas bog zna sta odradjeno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Floyd je napisao:Da li je moguca ugradnja gasnog uredjaja u Mercedes E200 Kompressor w211 i koliko to kosta otprilike ? Info mi treba za prijatelja.
Naravno da je moguca ugradnja, i to sljaka bez problema. Vec je bilo prilike da se ugradjuje u W211 gasni uredjaj.
Cene se krecu u rasponu od 600 pa do recimo 780e u full izvedbi, sa popunim kvalitetom prateceg potrosnog materijala sa garancijom od dve ili tri godine zavisno sta se ugradi. Izbor je na kupcu.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Pre par dana smo se igrali sa jedim BMW-om serije 5 iz 2001 godine.
Motor sa sest cilindara redno postavljen, zapremie 2.5L sa oko 190 konjica.
Evo par slicica o ugradnji gasnog uredjaja.
Pocnimo od zadnjeg dela, mesto predvidjeno za bocu i postavljena boca zapremine 54l:
Multiventil postavljen na mesto:
Odozdo je pricvrscena boca i sve se zasticuje sa cinkom u spreju:
U medjuvremenu dok se radilo oko auta su skinute benzinske dizne i ostavljene da se krckaju, pranje im je bilo preko potrebno:
Isparivac se smestio ispred prednjeg desnog kosa gde ima sasvim dobru poziciju:
Dizne za gas se montiraju:
Posto ispod poklopca motora nema mesta, dizne su morale da budu iznad. Postavljene dizne za gas:
Posto je u ovom slucaju kod cepa za sipanje benzina bilo sasvim dovoljno prostora, svoje mesto je pronasla i uticnica za dolivanje gasa. Slika je u toku montaze:
To je u principu to, uradjeno stelovanje, gasni uredjaj pusten u pogon i vlasnik vise nego zadovoljan, sa pocetnih 15-16l benzina na 100 predjenih kilometara i nekih 17-18l gasa u gradskim uslovima je vise nego dobar rezultat obzirom da se radi o modelu sa automatskim menjacem i relativno teskom nogom na gasu.
Motor sa sest cilindara redno postavljen, zapremie 2.5L sa oko 190 konjica.
Evo par slicica o ugradnji gasnog uredjaja.
Pocnimo od zadnjeg dela, mesto predvidjeno za bocu i postavljena boca zapremine 54l:
Multiventil postavljen na mesto:
Odozdo je pricvrscena boca i sve se zasticuje sa cinkom u spreju:
U medjuvremenu dok se radilo oko auta su skinute benzinske dizne i ostavljene da se krckaju, pranje im je bilo preko potrebno:
Isparivac se smestio ispred prednjeg desnog kosa gde ima sasvim dobru poziciju:
Dizne za gas se montiraju:
Posto ispod poklopca motora nema mesta, dizne su morale da budu iznad. Postavljene dizne za gas:
Posto je u ovom slucaju kod cepa za sipanje benzina bilo sasvim dovoljno prostora, svoje mesto je pronasla i uticnica za dolivanje gasa. Slika je u toku montaze:
To je u principu to, uradjeno stelovanje, gasni uredjaj pusten u pogon i vlasnik vise nego zadovoljan, sa pocetnih 15-16l benzina na 100 predjenih kilometara i nekih 17-18l gasa u gradskim uslovima je vise nego dobar rezultat obzirom da se radi o modelu sa automatskim menjacem i relativno teskom nogom na gasu.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Hvala na odgovoru, prenecu ovom druguDušan je napisao:Floyd je napisao:Da li je moguca ugradnja gasnog uredjaja u Mercedes E200 Kompressor w211 i koliko to kosta otprilike ? Info mi treba za prijatelja.
Naravno da je moguca ugradnja, i to sljaka bez problema. Vec je bilo prilike da se ugradjuje u W211 gasni uredjaj.
Cene se krecu u rasponu od 600 pa do recimo 780e u full izvedbi, sa popunim kvalitetom prateceg potrosnog materijala sa garancijom od dve ili tri godine zavisno sta se ugradi. Izbor je na kupcu.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Dusane, kako vam radi auto na gas?
Ja sam ugradio u Punta dvojku 16v sekvent plin-Lovato (sva oprema je Lovato). Nisam zadovoljan kako radi. Sve smo proverili, majstor koji je ugradio je ceo dan proveravao i nista. Kada prebacuje sa benzina na plin i obrnuto samo sto se ne ugasi, a da mu ne pritisnem papučicu gasa i ugasio bi se. Ponekad ima i "knedlu" i hoce da varira obrtaje na leru.
I veliki i mali servis je urađen (novi kablovi, svećice...), stavljali smo i drugi Lovato racunar, i druge dizne, očistili smo usisnu granu koja je bila jako prljava...
Ne znam sta da radim. Jedino u šta još sumnjamo je da bi dizne za gas trebale da idu direktno na usisnu granu na sisice , jer su one sada daleko od usisne grane. Stoje na filteru vazduha, od gore. Ne znam ni kako bi ih stavili ispod filtera vazduha.
Ako imate neku ideju, napišite.
Unapred hvala
Ja sam ugradio u Punta dvojku 16v sekvent plin-Lovato (sva oprema je Lovato). Nisam zadovoljan kako radi. Sve smo proverili, majstor koji je ugradio je ceo dan proveravao i nista. Kada prebacuje sa benzina na plin i obrnuto samo sto se ne ugasi, a da mu ne pritisnem papučicu gasa i ugasio bi se. Ponekad ima i "knedlu" i hoce da varira obrtaje na leru.
I veliki i mali servis je urađen (novi kablovi, svećice...), stavljali smo i drugi Lovato racunar, i druge dizne, očistili smo usisnu granu koja je bila jako prljava...
Ne znam sta da radim. Jedino u šta još sumnjamo je da bi dizne za gas trebale da idu direktno na usisnu granu na sisice , jer su one sada daleko od usisne grane. Stoje na filteru vazduha, od gore. Ne znam ni kako bi ih stavili ispod filtera vazduha.
Ako imate neku ideju, napišite.
Unapred hvala
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Nisam do sada čuo da dizne idu na filter vazduha, obično se stavljaju na usisnu granu
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Neki bre oni stariji sistemi se nesto tu kace, al nemam pojma ni kako radi ni sta
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Preciznije, stoje uz kućište za filter vazduha, pa su crevima povezane sa usisnom granom.
Nisam ja neki majstor za kola
Nisam ja neki majstor za kola
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
E to je onda verovatno isparivac samo zakacen pored kucista filtera... Sekvent klasicni, al ne znam sta bi bio problem, jel auto na benzin radio kako treba pre ugradnje?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Ne verujem da je tu isparivač pošto Punto sa tim motorom ima puno šupljina pod haubom idealnih za isparivač. Verovatno je to nosač dizni u obliku limene trake nakačene pored kućišta filtera od koje gumena creva idu pod kućište i kače se na sisice na grani. Recimo, kod mene na Suzukiju dizne su uredno postavljene na usisinu granu, ali je kućište filtera moralo biti izdignuto za oko 1cm kako bi dizne imale dovoljno mesta. Napravljeni su distanceri i postavljeni na nosače kućišta filtera tako da je isti sada malo izdignut, iako se ne ne primeti na oko. Možda je nešto na tu temu i možda je majstoru bilo lakše da izmesti dizne nego da se petlja sa kućištem filtera.