Ugradnja kapalice sa uljem sa podmazivanje - da ili ne?

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13405
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Ugradnja kapalice sa uljem sa podmazivanje - da ili ne?

Post od McGruja » 12 Jul 2013, 18:32

Mislim da kapalica generalno nije potrebna :) bar ne ova klasicna

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od maxer » 13 Jul 2013, 12:55

Jel ta "kapalica" koju nisi ugradio a Dragan jeste, beše neka tečnost koja pomaže da ne dođe do korozije aluminijumskih delova motora (ili nešto slično) ?

Čini mi se da nisi napisao koji model si ugradio i koliko te je na kraju koštalo ?

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8088
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od Ji 4Tze » 13 Jul 2013, 20:28

Ispade da kapalica ne treba da se stavi ako je uređaj pravilno pođešen.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
djiuliju
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od djiuliju » 13 Jul 2013, 20:33

Ne, nego ispade da kapalica nikako ne moze da se podesi pravilmo, pa bolje ne bacati 30-40 evra :kezo:

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13405
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od McGruja » 13 Jul 2013, 20:51

Ja nisam hteo kapalicu, jer ne verujem da to ista radi u izvedbi od 30-40 eur

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9215
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od dragan » 13 Jul 2013, 21:08

djiuliju je napisao:Ne, nego ispade da kapalica nikako ne moze da se podesi pravilmo, pa bolje ne bacati 30-40 evra :kezo:
da znas, ja moju vec nekoliko puta dostelovavam...sta da se radi, obican vakuum sistem, bezveze...

realno, ovaj motor moze da se dugo vozi na plin ako se ne zesti, i ne pregrevaju sedista ventila...

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8088
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od Ji 4Tze » 13 Jul 2013, 21:25

Loše sam napisao, pričao sam sa jednim majstorom, kaže da flashlube ni na Hondinim motorima nije neophodan, naprotiv. Sve je dakle stvar znanja majstora. Opet, to prave Australijanci (Valve saver) a oni su poznati petrolhedsi :)
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11042
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od Bax » 14 Jul 2013, 10:24

Za te stvari kriticna brojka je 60.000 km...

Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29862
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od trojanac » 14 Jul 2013, 10:25

Znaci ja sam miran jos 2 godine. :)


WS & TT2
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9215
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od dragan » 15 Jul 2013, 08:46

ja cu brzo da proverim baxovu teoriju, ali ako je verovati plinadzijama na ford forumu, nema nekog pravila...

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10563
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od Sloba » 15 Jul 2013, 09:41

McGruja je napisao:Ja nisam hteo kapalicu, jer ne verujem da to ista radi u izvedbi od 30-40 eur
Nije da ne radi ništa. Košta koliko košta jer je sistem jednostavan - vakuum iz motora srče aditiv i dovodi ga tamo gde mu je mesto. Svakako su elektronski kontrolisani sistemi podmazivanja precizniji (i skuplji), ali je suština ista. Aditiv delimično anulira razliku u temperaturi sagorevanja gasa u odnosu na benzin, naročito ako smeša na gasu nije idealna, podmazuje i čisti naslage sa sedišta ventila što na duže staze sprečava ukopavanje ventila. Naravno, ništa tu nije dramatično, biti ili ne biti, ali nije da ga je bolje nemati nego imati, tim pre što košta toliko koliko si rekao.

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od Grujic » 15 Jul 2013, 09:43

Ako sam dobro shvatio taj sistem se steluje na leru kad je najveci vakum, a kad je podmazivanje najpotrebnije tad ga ima manje.. Cak kod turba moze da bude i kontra..

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10563
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od Sloba » 15 Jul 2013, 09:47

Motor na leru, 12-15 kapljica u minuti (kod holandskog JLM sistema).

Zašto misliš da je podmazivanje nedovoljno na višim obrtajima? Pratio sam potrošnju aditiva nakon dužih relacija autoputem i lepo se videlo da je aditiva nestalo srazmerno pređenom putu i potrošenom gorivu. "Srazmerno" u smislu onoliko koliko je proizvođač predvideo. Jedino da sada tražimo problem u svakom rešenju...

http://www.youtube.com/watch?v=wLP6CMGF1go

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od dag81 » 15 Jul 2013, 10:11

Sta znam, valjda znaju sta rade.

Ali cak i da ga ima manje pod gasom, i da podmazuje sam u leru-sto nije, opet podmazuje.

Meni je to jako cudno, tj. rekao bih da svd plindzije nemaju pojima, ako je do juce bilo neophodan a danas nepotreban, tu onda niko ne zna zanat i svi koji su ugradili taj uredjaj treba da odu da im vrate pare. :ccc:

milosdoktorabs
Banned
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Ford Focus mk2.5 1.6 16v McGruja style

Post od milosdoktorabs » 15 Jul 2013, 11:08

motor stoji poprecno ili uzduzno kako god,zdravorazumski kako tecnost dodje do svakog sica?PO Logici da bi sistem funkcionisao treba da postoji po jedan vod za svaki sic ventila i daposuda sa tecnoscu bude na dekli,tj da funkcionise po sitemu common rail-a?Ovo kako je ovde prikazano je cisto zamajavanje.Moja zena ima ovo sranje na Fokusu,trosi ga ali realno nema neke vajde.U firmi imaju tri fokusa,svi 1.4,obavili su testiranje,jedan teran samo na benzin,dva na plin od cega jedan sa tom kapalicom.Svi su presli po 130 000 km,i svi jos rade bez problema.Licno vlasnik firme kaze da je kapalicu ugradio na jos svojih kola jer je to tada bio trend i priznaje da je pogresio jer niti je sa dobio niti izgubio samo je je stucao 600 eur koje je mogao da stavi u ovog fokusa koji mu nema plin .
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto

Odgovori