Atest
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Atest
Danas me posetio drugar koji ima potpuno identičnog Puntića kao ja, samo starijeg godinu dana. Mnogo ga manje vozi nego ja svog ali je nažalost u mnogo gorem stanju nego moj (ne pazi ga uopšte). Nažalost, crkle su mu gasne dizne na svega nekih 24.000 km, popravka košta oko 400 EUR (a što jadan ne može nikako da skrpi) pa evo već skoro dve godine ga vozi na benzinu. I sad (pete godine) mu registracija bila na isteku kad ono trt, naravno - ne daju da ga registruje bez tog famoznog "reatesta". I tako je nesrećnik morao da ode i "reatestira" neispravan gasni uređaj (za koji inače ima važeći atest kao i svim mi na 10 godina) samo da bi mogao registrovati auto. Koja smo mi zemlja apsurda....
Re: Atest
Saša,Saša je napisao:Danas me posetio drugar koji ima potpuno identičnog Puntića kao ja, samo starijeg godinu dana. Mnogo ga manje vozi nego ja svog ali je nažalost u mnogo gorem stanju nego moj (ne pazi ga uopšte). Nažalost, crkle su mu gasne dizne na svega nekih 24.000 km, popravka košta oko 400 EUR (a što jadan ne može nikako da skrpi) pa evo već skoro dve godine ga vozi na benzinu. I sad (pete godine) mu registracija bila na isteku kad ono trt, naravno - ne daju da ga registruje bez tog famoznog "reatesta". I tako je nesrećnik morao da ode i "reatestira" neispravan gasni uređaj (za koji inače ima važeći atest kao i svim mi na 10 godina) samo da bi mogao registrovati auto. Koja smo mi zemlja apsurda....
pretpostavljam da tvoj drugar ima Landirenzo uredjaj (kod mene na Meganu je landirenzo).
Meni su plinske dizne na Meganu otisle posle nekih 80000-90000km. Imao sam ponude te tipa 400e. Hteo sam da zapalim auto.
Sticajem okolnosti naleteo sam na čoveka koga znam od ranije, ali nisam znao čime se bavi i koji mi je rešio problem za višestruko manje novca.
Neka kontaktira majstora Slavka iz Batajnice, da vidi da li on može da mu reši problem ili da preporuči nekog kolegu koji dobro radi. Slavko je čovek koji zna Landirenzo, zna sa čime je kompatibilan i šta može da se uradi, a da ne košta puno.
Ja sam od zamene prešao 25-35kkm (ne sećam se tačno kad sam menjao, naći ću...) i da ne čuje zlo - radi bez problema.
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Atest
Trenutno sam na 68.500 km i sve radi savršeno, da kucnem u drvo.trojanac je napisao:Na koliko km si ti sada?
@Nixa
Hvala na preporuci, preneću to drugaru. Da li je taj majstor možda aktivan na CBC forumu, nick Slavko_BGD?
@Dunx81
Slažem se, za takvu godišnju kilometražu i ne treba auto na gas, ali eto, uzet je na kredu kao moj pa se ta razlika u ceni nije nešto osećala, a ko se ne želi voziti jeftinije? Verovatno je i on računao da će se voziti više no naišla kriza, vozanje se smanjilo na minimum minimuma i eto...
Poslednja izmena od Saša u 08 Maj 2015, 23:32, izmenjeno 1 put ukupno.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30016
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Atest
Kažu da masovno odlaze na 60-70.000km. Daleko od toga da ti to želim, naprotiv, nadam se da ćeš biti izuzetak, ali svakako se raspitaj dobro za opcije i zbog drugara i zbog sebe, zlu ne trebalo.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Atest
Prevideo sam tu varijantu,mislio sam da je naknadno ugrađivao.Saša je napisao:......Slažem se, za takvu godišnju kilometražu i ne treba auto na gas, ali eto, uzet je na kredu kao moj pa se ta razlika u ceni nije nešto osećala, a ko se ne želi voziti jeftinije? Verovatno je i on računao da će se voziti više no naišla kriza, vozanje se smanjilo na minimum minimuma i eto...
Što se dizni tiče može da stavi Valtek ili sl. za mnogo manje para i da se navoza.
Re: Atest
Koje masovno odlaze? Sve plinske ili misliš konkretno na Landi?trojanac je napisao:Kažu da masovno odlaze na 60-70.000km
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Atest
Da, misli na ove Med dizne koje su došle sa Landi Renzo fabričkim gasnim uređajem u Puntu Classic. Naime, kažu da su to izuzetno kvalitetne i brze dizne, odnosno ceo uređaj je ukomponovan i naštimovan tako da praktično nema razlika u performansama na gasu ili benzinu i u suštini (teoretski) trebalo bi da se sa njima pređe 150.000+ km (što je u mom slučaju bar 10 godina eksploatacije) bez većih problema. No, ovde se dešavalo da crknu na jako malim kilometražama (evo primer tog drugara, na samo 24.000 km), da li zbog lošeg/prljavog gasa, neadekvatnih uslova eksploatacije (malih kilometraža/kratkih relacija) ili je jednostavno stigla neka falična serija - ne znam tačno, ali eto dešavalo se (i dešava se). Drugaru je recimo crkla samo jedna dizna ali kod ove varijante one su smeštene sve zajedno u jednom "kućištu" (tzv. "railu") i ne možeš promeniti samo tu jednu problematičnu već moraš sve četiri (a koštaju 380 EUR bez ruku majstora), što prevazilazi cenu nekih drugih jeftinijih kompletnih gasnih uređaja. Reparacija tih dizni takođe nije moguća, odnosno niko još nije uspeo da je odradi. Plus, ECU ovog uređaja je zaštićen paswordom koji niko ne zna (sem ovlašćenih Fiat servisa - a oni opet neće ništa da "budže" i eksperimetišu, stavljaju samo originalne Med dizne) pa se ne može ni eksperimentisati sa nekim drugim diznama. Ili bar takve glasine kruže, moguće i da je neko konačno našao prihvatljivo rešenje.
Re: Atest
Bacis to Fiatovo smeće što su trpali, kupiš normalni neki poljski sistem i rešeni svi problemi.
Nije softverski zaključano, fleksibilno i kompatibilno sa mnogo čime, softver daleko usavršenijiod bilo kog italijanskog... neuporedivo naprednije tehnički rešenje.
Italijani su na spavanju što se tiče LPG. Ovo su reči iskusnog servisera sa 15 godina rada na italijanskim sistemima, samo prenosim.
Svaki sekvent koji je ispravan radi tako da nema razlike da li se vozi na benzin ili na gas. Kada je naravno ispravno ugradjen i podešen.
Remont Valtek brizgaljki, tj uložak koji se menja košta oko 4,50 evra. za 4 cilindra kompletan materijal je 18 evra.
Ja sam remotnovao Valtek 30 brizgaljke na oko 60.000km, a u uputstvu za ugradnju koje se dobije kada se kupi originalno neotpakovano pakovanje jasno piše da je očekivani radni vek 40.000km i da je maksimalna radna temperatura manje od 65C.
To tehnički znači da ne smeju da se ugradjuju na ili u blizini bloka motora bez adekvatne dodatne termičke zaštite. A kod nas se ugradjuje obično bez zaštite, barem ono što sam ja vidjao.
Nije softverski zaključano, fleksibilno i kompatibilno sa mnogo čime, softver daleko usavršenijiod bilo kog italijanskog... neuporedivo naprednije tehnički rešenje.
Italijani su na spavanju što se tiče LPG. Ovo su reči iskusnog servisera sa 15 godina rada na italijanskim sistemima, samo prenosim.
Svaki sekvent koji je ispravan radi tako da nema razlike da li se vozi na benzin ili na gas. Kada je naravno ispravno ugradjen i podešen.
Remont Valtek brizgaljki, tj uložak koji se menja košta oko 4,50 evra. za 4 cilindra kompletan materijal je 18 evra.
Ja sam remotnovao Valtek 30 brizgaljke na oko 60.000km, a u uputstvu za ugradnju koje se dobije kada se kupi originalno neotpakovano pakovanje jasno piše da je očekivani radni vek 40.000km i da je maksimalna radna temperatura manje od 65C.
To tehnički znači da ne smeju da se ugradjuju na ili u blizini bloka motora bez adekvatne dodatne termičke zaštite. A kod nas se ugradjuje obično bez zaštite, barem ono što sam ja vidjao.
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Atest
Što bih ga bacao dok savršeno radi? Kada se pokvari (i ako se pokvari) razmišljaću o najboljoj opciji. Do tada uživam i vozim se jeftinije.
TT
TT