AUDI 80 problemi sa gasom
Poslato: 15 Avg 2017, 15:10
Pozdrav svima!
Prijatelj me je zamolio da se raspitam vezano za jedan problem koji ima sa njegovim audijem tako da iako objasnjenje nece biti iz "prve ruke" pokusacu da budem sto detaljniji i precizniji.
Auto je, ako se ne varam, 1991. godiste, 1.6 motor sa K glavom. E sad, tu pocinju problemi jer autogas uredjaj je ugradio u jednom servisu ovde i naknadno saznao na drugim mestima da se obicno izbegava ugradnja gasa u te motore sa K glavom (u razloge necu ulaziti jer ih ne znam, no tehnicke prirode su navodno). Iako je isao vec nekoliko puta kod majstora problem je ostao. Automobil iz vece u manju brzinu kad se prebacuje jednostavno izgubi snagu, kao da pedala gasa ne reaguje, i onda kada se pedala pusti on nakon par sekundi vrati obrtaje nazad i nastavi normalno da se ponasa...sto je prilicno neugodno u gradskom saobracaju. Takodje hladan ne moze da upali na gas uopste i treba da se vozi par kilometara a i cak vruc motor kad se ugasi posle ne moze da upali na gas nego vraca na benzin. Ubrzanje i snaga su mu normalni pri menjanju iz manje u vecu brzinu ali se desava na leru kad stoji na semaforu (900 obrtaja) i treba da krene zagusi se i ugasi). Majstor mu je rekao da mu treba neki "K dzek stop" relej (ili tako nesto), koji ce to regulisati ali posto se K glava vise ne proizvodi vec deceniju tesko je naci taj deo i polovan, a nov gotovo nemoguce. De li je neko od vas cuo nesto o ovome i generalno ima li neki savet da mu pomognem ako mogu.
p.s. Ako budem imao jos nekih informacija ili bude ispravki teksta bicete blagovremeno obavesteni
Hvala i Ziveli!
Prijatelj me je zamolio da se raspitam vezano za jedan problem koji ima sa njegovim audijem tako da iako objasnjenje nece biti iz "prve ruke" pokusacu da budem sto detaljniji i precizniji.
Auto je, ako se ne varam, 1991. godiste, 1.6 motor sa K glavom. E sad, tu pocinju problemi jer autogas uredjaj je ugradio u jednom servisu ovde i naknadno saznao na drugim mestima da se obicno izbegava ugradnja gasa u te motore sa K glavom (u razloge necu ulaziti jer ih ne znam, no tehnicke prirode su navodno). Iako je isao vec nekoliko puta kod majstora problem je ostao. Automobil iz vece u manju brzinu kad se prebacuje jednostavno izgubi snagu, kao da pedala gasa ne reaguje, i onda kada se pedala pusti on nakon par sekundi vrati obrtaje nazad i nastavi normalno da se ponasa...sto je prilicno neugodno u gradskom saobracaju. Takodje hladan ne moze da upali na gas uopste i treba da se vozi par kilometara a i cak vruc motor kad se ugasi posle ne moze da upali na gas nego vraca na benzin. Ubrzanje i snaga su mu normalni pri menjanju iz manje u vecu brzinu ali se desava na leru kad stoji na semaforu (900 obrtaja) i treba da krene zagusi se i ugasi). Majstor mu je rekao da mu treba neki "K dzek stop" relej (ili tako nesto), koji ce to regulisati ali posto se K glava vise ne proizvodi vec deceniju tesko je naci taj deo i polovan, a nov gotovo nemoguce. De li je neko od vas cuo nesto o ovome i generalno ima li neki savet da mu pomognem ako mogu.
p.s. Ako budem imao jos nekih informacija ili bude ispravki teksta bicete blagovremeno obavesteni
Hvala i Ziveli!