Nisam uzeo jer su imali jedan jedini 4x4 na lageru ovakav kakav sam uzeo.
Da sam hteo da izmisljam morao bih da cekam januar, plus sto benzinac najaci sto je bio u ponudi u tom momentu je 150ks.
I dalje radije biram 190ks nezavisno od pogonskog goriva.
Inace to sto si ti cuo da je potrosnja takvih auta 7-9 dizela, pa ti i dalje slusaj, niko ti ne brani (ili si ovde napravio lapsus neki mesajuci dizel i benz).
Meni je prosecna potrosnja i dalje ispod 7 litara, mereno i cep metodama, a i po boardu koji je jako jako tacan.
Normalnom voznjom postizem uvek ispod 6 litara, a maximalno ako ga stiskam najvise sto sam uspevao kao prosek je 8litara.
Inace pusti mene, odgovori bolje na ono sto te covek demantovao oko racunice.
A oko potrosnje novih dizela i novih turbo benzinaca, tu je DW pa neka on objasni, a pisao je decko o tome, ali predrasude su cudo.
Saša je napisao: ↑12 Dec 2017, 01:33
Kakve veze ima da li je dirana mapa ili ne?
Ili možeš da ostvariš povećanje snage ili ne možeš, a ti mu radi slobodno šta hoćeš.
No ovde i nije toliko bitno što su ustanovili povećanje nego što
nisu ustanovili gubitak snage, a što je redovno slučaj sa TNG uređajima starije generacije.
Što se tiče onog diagrama, gde moj Punto troši 7 litara tu ekvivalentan dizel troši najmanje 5 l (1.3 MJet takođe u Puntu, recimo) i tu si u pravu - ako tako gledaš na stvari. No, kad je izašao 1.2 8V a kad 1.3 Multijet (generacijski)?
TNG dakle pretvara benzinsku starudiju u ravnopravnog takmaca (po "ekologiji") najmodernijem dizelu. Još jedan plus za TNG. A onda zamisli da u taj dizel ugradiš TNG (što je takođe moguće), pa onda dobiješ još bolje rezultate i bolje sagorevanje štetnih čestica. No, ovde to nikada niko neće uraditi. Neće nažalost ni na zapadu (nije to kamion pa da je isplativo) - prosto će ih izbacii i zabraniti. Živi bili pa videli.
Ima veze itekako, mapa moze da bude optimizovana za vecu oktansku vrednost gde se forsira i veci pritisak turbine, a na benzinu posto je manje oktanske vrednosti dolazi do samozapaljenja smese, senzor na bloku motora to detektuje i pomera fazu paljenja i smanjuje pritisak. Plus ono sto si napomenuo da u dizel ugradis tng pokazuje nerazumevanje za sistem rada pomenutih agregata i njihove razlike, tako da ne bih dalje da komentarisem sa tobom ovu temu.
(da ne mislis da ne znam da i u dizele mixaju plin, ali to nije cist plinski sistem niti je moguc).
Sto se tice potrosnje objasnili su ti ljudi, sta koliko trosi, i naravno da sam u pravu za onaj dijagram ako "ONAKO" posmatram kako sam ti objasnio.
Ne mozes posmatrati dijagram kako se tebi svidja i pod pretpostavkom da imas istu potrosnju plina i dizela jer to jednostavno nije tako.
Isti auto sa dizelom ce napraviti ako ne manje co2 onda jako blizu kao i plinas, svidelo se to tebi ili ne.
Problem je sto vecina vas sa plinom posmatra zastarelu generaciju benzinskih astmaticara i u odnosu na njih iznosi generalne zakljucke kako je plin savrsenstvo danasnjice.
Izmislili ljudi danas nove turbo benzince koji benzin sagore do savrsenstva, zatim dizele kojima cak ni auspuh nije crn (ovo mozes licno da se uveris kada se vidimo na sledecem skupu).