Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ako je veća kubikaža motora naravno da može,pod uslovom da uređaj ugradi dobar majstor i nece biti ama bas nikakvih problema.
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Problem je sto to nije tacno, ne moze dobar mastor da kompenzuje materijal ventila na novim kolima, koji je porozan kad se plin koristi. Ako o tome svedoci vlasnik Trio servisa, kome u princiou odgovara da radi polugeneralne na japosima, onda je to to potvrda direktno iz prakse, na povecem uzorku automobila.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Trio servis ne uzimam kao neki ozbiljan ne znam ni ja koliko. Prešao sam na plin preko 50k nikad nista,drugar vozi tojo plinjare zadnjih 10 god i nikad nista.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Vec samo ime kaze da je direktno ubrizgavanje.Saša je napisao: ↑24 Jan 2021, 09:37Da.li je 1.3 DIG-T originalno Nissanov ili Renoov motor? Počeo sam da zagledam QQ sa tim motorom pa me interesuje i eventualno ubacivanje plina u njega. Ako zaista tako slabo trpe plin onda su mi Japanci veliko razočarenje. Da li je to motor sa direktnim ubrizgavanjem u cilindre?
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Tih 50k nije ni vredno pomena da je voženo na gas, premalo je za bilo kakav zaključak o prilagodjenosti nekog motora za sagorvanje gasa.
Postoje tabele proizvodjača gasnih uredjaja, i jednostavno na bazi velikog uzorka koji se meri milionima kilometara se dovoljno pouzdano zna koji motor (tip, godište, verzija) jeste pogodan i za koji se daje garancija proizvodjača gasnog uredjaja a koji motor nije pogodan, nema garancije i preporuka je proizvodjača da se ne ugradjuje gasni uredjaj.
Jedan te isti naizgled motor postoji u različitim varijantama, neka godišta jesu neka nisu pogodna za gas.
Ne može se paušalno govoriti onako generalno.
Postoje tabele proizvodjača gasnih uredjaja, i jednostavno na bazi velikog uzorka koji se meri milionima kilometara se dovoljno pouzdano zna koji motor (tip, godište, verzija) jeste pogodan i za koji se daje garancija proizvodjača gasnog uredjaja a koji motor nije pogodan, nema garancije i preporuka je proizvodjača da se ne ugradjuje gasni uredjaj.
Jedan te isti naizgled motor postoji u različitim varijantama, neka godišta jesu neka nisu pogodna za gas.
Ne može se paušalno govoriti onako generalno.
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Tih 50k za sad mi je sasvim dovoljno da vvt nema problema sa ispravno ugradjenim uređajem. Gledam sledeci auto i sve mi se cini da ce pre biti benz+plin nego dizel al videcemo.
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Kako znaš da nema (ili ima) problem sa gasom kada si prešao samo 10-15-20% mogućeg radnog veka motora na plin?
Vidovit
A pri tome još i ne znamo o kom motoru uopšte pričamo...
Bez 200-250k na plinu na istom motoru nema nikakvog smisla spominjati za neki konkretan motor izvedeni zaključak o podobnosti. Možda je tebi utisak da je 50k km dovoljno i nešto kao jako mnogo prevezenih km ali zparavo nije- u praksi mnogooo više se vozi i očekuje da se predje na plin.
Vidovit
A pri tome još i ne znamo o kom motoru uopšte pričamo...
Bez 200-250k na plinu na istom motoru nema nikakvog smisla spominjati za neki konkretan motor izvedeni zaključak o podobnosti. Možda je tebi utisak da je 50k km dovoljno i nešto kao jako mnogo prevezenih km ali zparavo nije- u praksi mnogooo više se vozi i očekuje da se predje na plin.
- Saša
- Postovi: 13124
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Sve mi se više sviđa ideja kombinacije jednog takvog lepog automobila sa modernim turbakom i sistemom sa ubrizgavanjem plina direktno u cilindre u tečnoj fazi. To bi bio ultimativni pogon za mene u narednih 10-15 godina. Ili, neki automobil na električni pogon sa dometom od bar 250 km, ali to su već vlažni snovi.Bax je napisao:@ Sale, drzi se ti Fiat motora, ako ti je plin u planu i programu.
U narednih godinu-dve bi mi se trebale još dodatno raščistiti/iskristalizovati neke stvari u životu pa sam polako krenuo razmišljati i o tome.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Nisam ja vidovit,drugar je vidovit,za 10 godina presao je 650k + na plin. On đira 1.8 avensa pre toga aurisa 1.33 i 1.6
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
učinilo mi se da je pedja napisao da mu plin programiran tako da ubacuje više benzina u višim obrtajima....ljubitelj je napisao: ↑24 Jan 2021, 09:49Ne, nema veze "solution 2". To zajedno ubacivanje TNG i benzina je kod motora sa direktnim ubrizgavanjem radi zaštite benzinskih dizni.
Kod njih ionako nema zaštitnog efekta benzina na ventile, oni usisavaju čist vazduh.
GDI motor i inače zahteva drugačiji plinski sistem.
Ovo je motor sa klasičnim indirektnim ubrizgavanjem koji usisava gorivu smesu.
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Ne, kod njega je klasični sistem koji ima mogućnost da pri većem opterećenju motora zameni plin (ugasi ga) a pusti benzin (aktivira ga) prema broju obrtaja na primer.
To i služi da kod nežnih motora uvede hladjenje komore sagorevanja zalivanjem benzinom. To je tehnika poznata iz 70tih godina kod turbo benzinaca, na isti način se zalivanjem benzinom sprečavaju detonacije bez kontrole.
To i služi da kod nežnih motora uvede hladjenje komore sagorevanja zalivanjem benzinom. To je tehnika poznata iz 70tih godina kod turbo benzinaca, na isti način se zalivanjem benzinom sprečavaju detonacije bez kontrole.
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Drugar nije ništa ni pisao, nisi ni ti o tim autima, ali jesi sa tvojih 50k dao paušalnu postavku.
MIslim da nije fer prema onima koji bi mogli upasti u zamku da shvate da može u svaki VVT motor.
I opet, nisi naveo koji su motori konkretno u pitanju....tako da opet kao da ništa nije ni pisano, onako uopšteno u prolazu je nedovoljno za ovako ozbiljnu temu da li se neki motor može preporučiti ili ne za plin.
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Ugradnja gas instalacije na japanske VVT motore, da ili ne?
Imam ja povremeno ubrizgavanje benzina u cilindre. Podeseno je da trosi 15 posto benzina na vecim obrtajima od 3 500 tj za voznju autoputem od oko 130kmh BRC alba 32 sistem.
Na japancima taj procenat stavljaju da bude veci a za obrtaje ne znam
Na japancima taj procenat stavljaju da bude veci a za obrtaje ne znam