Stranica 3 od 6

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 10 Sep 2019, 14:07
od Vlada1984
Zamenjene svećice jer je na ”prvoj” pukla keramika. Stavljene ponovo Brisk DR17YS-9 iako su iste ubačene pre 12000 km. Verovatno se tako zalomilo, sve ostalo je bilo ok (bez ulja, čađi i sl.) ali su ipak zamenjene sve 4.
Ispostavilo se da je to otklonilo problem sa cimanjem u nižim obrtajima, kako je majstor i tvrdio. Reče da ako se opet desi, moraće bobina da se menja :glavomuzid:
Urađen i reatest plina, videćemo kako će se odvijati stvari na dalje :muzika:

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 14 Sep 2019, 17:55
od dunx81
Juče mi nestane plina,naspem na omv-u kao i obično i primentim da kad potopim gas na preko 4000 rpm prebaci na benzin. Kako pustim gas kroz 10ak sekundi sam vrati na plin. Do sad se to nije dešavalo koliko god ga cepao.

t



Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 16 Sep 2019, 19:59
od darknula
pitaj majstora da li ti je on tako podesio u opcijama.

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 16 Sep 2019, 21:15
od TheWickerMan
Ostaje bez plina na visokim obrtajima, verovatno loš kvalitet gasa.

OnePlus 6T


Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 16 Sep 2019, 22:18
od dunx81
Prešao sam 10k od poslednje zamene filtera kada je čišćen isparivač i vršeno podešavanje uređaja. Nisam ih sam menjao pa sam sad za vikend skinuo filter tečne faze da vidim kakav da kupim i prilično je čist.
Skinuo sam i očistio senzor pritiska ali se ništa nije promenilo. Sačekaću sledeće sipanje,ako ostane isto idem do plinadžije.

Inače totalno nepraktično rešenje,filter se nalazi u sklopu elektro-ventila.

Slika

Ovo je donji deo ventila sa filterom u sebi. Kroz njih ide ovaj vijak i šrafi se u gornji deo tj el.magnet a između njih ide gumica u metalnom obruču koji se dalje nastavlja u nosač fiksiran negde gore. Bakarna cev ulazi u donji deo i otežava pomeranje pa treba malo vremena ucentrirati ih i uvrnuti vijak a da na sve to gumica negde ne pobegne. Mnogo je elegantnije kada je filter u sklopu isparivača kao kod Tomaseta,tri inbusa i gotovo.
darknula je napisao:pitaj majstora da li ti je on tako podesio u opcijama.
Nije tako podesio,do sad nije prebacivao.

t


Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 17 Sep 2019, 00:44
od darknula
darknula je napisao:
16 Sep 2019, 19:59
pitaj majstora da li ti je on tako podesio u opcijama.
overi zeleni desni kvadrat, deo "petrol swich over", opcija" max gas rpm"

Slika

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 17 Sep 2019, 07:48
od ljubitelj
Senzor ptitiska se ne cisti, niti se skida nakon montaze, da ne udje slucajno vlaga.
Taj filter tecen faze je odlican, meni deluje iz tvog opisa da je montiran 180stepeni naglavacke.
Lovatov takav se filter menja za 15 sekundi, i ne pomeraju se bakarne cevi niti ima problema sa O gumicom.

Za koji auto-motor je prilozena slika, sa 5.5mS plinskih dizni na leru?

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 17 Sep 2019, 23:22
od darknula
slika je je oteta sa neta, samo ilustracije radi...

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 18 Sep 2019, 07:55
od ljubitelj
Primer kako ne treba da bude, nije odabran adekvatni uredjaj za gas za taj motor.

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 01 Okt 2019, 13:05
od markoue
Na kom mestu vam stoje plinske dizne? Meni je majstor ugradio na usisnu granu, i prenose vibracije u kabinu. Probao sam da postavim stiropor ispod njih i problem se resi na odredjen period. Verovatno se pomeri stiropor. Ne znam kako to da resim, da li da ih izmestim na drugo mesto?

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 01 Okt 2019, 14:11
od Saša
Kod mene na Puntu su negde dole ispod usisne grane, ne vide se uopšte iz motornog prostora (pričvršćene su na motoru pomoću nekog nosača)

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 01 Okt 2019, 15:41
od markoue
Hvala, moram ih izmestiti sa usisne negde.

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 01 Okt 2019, 15:56
od ljubitelj
Na usisnu ili neki nosač na njoj se i montiraju, ali preko amortizera (za njih, 2 komada) koji dodju u original pakovanju kompleta.
I trebalo bi da budu u vertikalnom položaju a mnogo (većina?) je montirano u horizontalnom. I moje su u horizontalnom t pogrešno ali mi je tako bilo mnogo lakše smestiti. :pardon:

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 01 Okt 2019, 16:49
od markoue
I moje su u horizontalnom. Ja nemam te amortizere, ako mozes slikaj mi da vidim kako izgledaju :)

Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...

Poslato: 04 Dec 2019, 11:11
od Vlada1984
Vlada1984 je napisao:
10 Sep 2019, 14:07
Zamenjene svećice jer je na ”prvoj” pukla keramika. Stavljene ponovo Brisk DR17YS-9 iako su iste ubačene pre 12000 km. Verovatno se tako zalomilo, sve ostalo je bilo ok (bez ulja, čađi i sl.) ali su ipak zamenjene sve 4.
Ispostavilo se da je to otklonilo problem sa cimanjem u nižim obrtajima, kako je majstor i tvrdio. Reče da ako se opet desi, moraće bobina da se menja :glavomuzid:
Urađen i reatest plina, videćemo kako će se odvijati stvari na dalje :muzika:
Evo mene ponovo :zbunjen:
Problem sa cimanjem se javio ponovo (posle nekoliko dana). Nakon toga je ponovo rađeno podešavanje mapa u dva navrata ali bezuspešno, odnosno problem sa cimanjem je ostao prisutan. Odlučio sam onda da zamenim bobine (pošto je plinadžija pominjao da je verovatno do njih) i da ponovo zamenim svećice. Bobine su stavljene Denso (komplet sa nosačima), svećice takođe Denso K16PR-U11 i vraćeni su originalni kablovi koji su bili na autu pre menjanja, tj pre stavljanja silikonskih Tesla kablova pre 12000km.
Za 10ak dana vožnje(oko 1500km) se činilo da je sve ok, odnosno nije bilo cimanja, nije se povećala potrošnja i sl.
Međutim, sinoć krenem sa semafora, u tom trenutku je auto ”štucnuo” i upalila se ”check engine” lampica :besan:
Odlučim da dospem plin do kraja, rekoh možda je loš kvalitet (mada sipam samo na Petrol ili Lukoil pumpama), kad ono i dalje svetli.
Ne da mi đavo mira, dignem haubu u mraku, skinem poklopac motora, upalim auto i gledam kablove i bobine, sve ok. Dodam polako gas sve ok. Dodam naglo gas kad ono bobina baca varnicu između same bobine i metalnog nosača bobine i iz ler obrtaja ne primi odmah gas nego ima malu zadršku. Gledam kablove sve ok.
Odlučim ja da vratim Tesline silikonske kablove. Sve isto, još prilikom naglog dodavanja gasa iz ler obrtaja varniče i kablovi (između dva kabla se vidi varnica a i po dužini pojedinačnijh kablova), nema pravila nekad manje nekad više.
Kad je na leru, ”pecnem” naglo gas na kratko i tad se najviše vidi.
Ljudi, šta mi je činiti i gde više da tražim problem. Najveći problem mi je što nemam dobrog majstora za Hyundai, niko neće da se hvata u koštac sa problemom.
Da li sme to tako da varniči, jel da vraćam staru bobinu i stare kablove?
Da li da idem opet kod plinadžije ili da jurim mehaničara.
Delovi su kupljeni u JapanX prodavnici, tvrde da su originalni.