TNG vs Benzin
Re: TNG vs Benzin
e hvala puno, bar sam resio dilemu oko goriva, znaci definitivno cu plin iako ima vise cimanja oko sitnica ugradnje itd al na duze staze isplativije
da ,carina je 0din za euro 3 a pdv 20% ...
i jeste jeftinije ako trosi 10l plina auto , do posla imam 9km, dnevno znaci 18km, mesecno pomnozim i izadje manje od 3000 tj manje od gsp bus pljusa
sad jos samo ostaje dilema da odaberem auto...
poz
da ,carina je 0din za euro 3 a pdv 20% ...
i jeste jeftinije ako trosi 10l plina auto , do posla imam 9km, dnevno znaci 18km, mesecno pomnozim i izadje manje od 3000 tj manje od gsp bus pljusa
sad jos samo ostaje dilema da odaberem auto...
poz
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: TNG vs Benzin
Nisi racunao benzin, leti ces na benzin da vozis 500m, a zimi mozda 2-3km...
Naravno, voznja kolima i gradskim prevozom ne moze da se poredi, zato nemoj bezveze da se zamaras racunicama
Naravno, voznja kolima i gradskim prevozom ne moze da se poredi, zato nemoj bezveze da se zamaras racunicama
Re: TNG vs Benzin
Pitanje je sa holandskim sistemom kako će da dobije naš atest.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: TNG vs Benzin
Dobiće ga verovatno bez većih problema, računaće se kao fabrička ugradnja ili tako nešto, no veći je problem oko kasnijeg održavanja, kao što je već rečeno. Bolje je ipak ovde ugraditi taj uređaj.
Tapatalk
Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: TNG vs Benzin
Kolegin rođak je kupio auto sa ugrađenim plinom iz Holandije ako se dobro sećam. Znam da je mesecima mučio muku oko servisiranja, svi su mu nudili da to skinu i instaliraju mu neki od sistema koji se ugrađuju na našem tržištu. Ja ga slao kod Babića, ali on isto to ne radi, ali nam je dao kontakt nekog lika na Avali, koji to radi i ovaj mu je završio za nekih 60e ako se dobro sećam. Tako da ima ljudi koji znaju, ali je to mnogo veća komplikacija nego ugraditi ovde.
Posetite www.garaza.rs !
Re: TNG vs Benzin
Kolega je iz Xantie vadio fabricke boce i stavio obicnu cilindricnu.
TT
TT
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: TNG vs Benzin
Atest važi najduže do 10 godina (i to od datuma proizvodnje boce), a od skora postoji i obaveza pregleda na 5 godina ("reatest"), tako da ako je boca stara - mora ići druga, da ne bi atest uskoro ponovo radili i plaćali.
Tapatalk
Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: TNG vs Benzin
Sto se tice isplativosti, ja sam na autu koji trosi oko 7 litara u proseku izracunao da se isplati nakon 15kkm, tako da bi se tebi investicija u tom scenariju isplatila za 2 godine, sto ako planiras da nesto duze zadrzavas auto ok.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: TNG vs Benzin
Za mene je racun krajnje jednostavan.
U aprilu je ugradjen tng u fluensa 1.6 16v. Ceh je bio negde oko 650e sa atestima i propratnim troskovima.
Potrosnja sa nekih 9-9,5l otisla na oko 10,5l plina i 0.5-1l benzina.
Posto sam preturio ~20kkm do sad se uredjaj otplatio i ustedeo nesto parica.
U aprilu je ugradjen tng u fluensa 1.6 16v. Ceh je bio negde oko 650e sa atestima i propratnim troskovima.
Potrosnja sa nekih 9-9,5l otisla na oko 10,5l plina i 0.5-1l benzina.
Posto sam preturio ~20kkm do sad se uredjaj otplatio i ustedeo nesto parica.
Re: TNG vs Benzin
ipak razmisljam nesto, jel bolje mozda da uzmem benzinac koji malo trosi (Corsa D 1.0, trosi 6.5l), umesto jaceg astre g 1.6 u koju bih ugradio plin i recimo da bi trosila 10l plina ?
mesecno bih prelazio 400,500km, godisnje manje od 8000km
imajuci u vidu trenutne cene i tu potrosnju, mesecno bih ustedeo 500,600din, sto i nije mnogo
mesecno bih prelazio 400,500km, godisnje manje od 8000km
imajuci u vidu trenutne cene i tu potrosnju, mesecno bih ustedeo 500,600din, sto i nije mnogo
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: TNG vs Benzin
Ti mali motori umeju dosta da posrču...
Inače, ta dva auta nisu baš slična, zavisi šta ti treba pa na osnovu toga vidi šta ćeš, dzabe Corsa ako ćeš imati putovanja...
Inače, ta dva auta nisu baš slična, zavisi šta ti treba pa na osnovu toga vidi šta ćeš, dzabe Corsa ako ćeš imati putovanja...
Re: TNG vs Benzin
Mali motor je baaaaš mač sa dve oštrice.
I po gradu, kamoli na otvorenom, neke situacije koje bi 1,6 lakše podneo 1,0 ce morati da se zavrti a onda počne da srče. Ja sam sa 1,2 na otvorenom bez problema imao potrošnju od 7-7,5 samo da bi auto išao normalno, a ne da se razvlači pri preticanjima i slično (naravno za njegove mogućnosti).
Dragvorl je napisao računicu i ja se slažem da je 15k km neka cifra kad tng kao pogonsko gorivo kreće da štedi, ja sam dobijao 13kkm+ nnešto preko u svojoj računici. Sa tvojih manje od 8000km godišnje pitanje je koliko ti je plinska instalacija i potrebna, pogotovu ako ne zacrtaš sebi da ćeš taj auto voziti barem 3 godine.
I po gradu, kamoli na otvorenom, neke situacije koje bi 1,6 lakše podneo 1,0 ce morati da se zavrti a onda počne da srče. Ja sam sa 1,2 na otvorenom bez problema imao potrošnju od 7-7,5 samo da bi auto išao normalno, a ne da se razvlači pri preticanjima i slično (naravno za njegove mogućnosti).
Dragvorl je napisao računicu i ja se slažem da je 15k km neka cifra kad tng kao pogonsko gorivo kreće da štedi, ja sam dobijao 13kkm+ nnešto preko u svojoj računici. Sa tvojih manje od 8000km godišnje pitanje je koliko ti je plinska instalacija i potrebna, pogotovu ako ne zacrtaš sebi da ćeš taj auto voziti barem 3 godine.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: TNG vs Benzin
Ako uzimaš auto na duže staze, a imaš i poneku dužu turu (recimo do mora) - ja bih išao na taj jači auto + gas. Nisu to baš tolike peripetije sa gasom kolike misliš, napraviš jednom atest i miran si 5 odnosno 10 godina... Taj malolitražni benzinac samo ako baš malo voziš i ne mrdaš nigde dalje.
Re: TNG vs Benzin
svakako jaci motor sa tng-om. slabiji ce na tng biti forsiran i vise nego na benzinu, i samim tim su sanse za neki problem vece...
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: TNG vs Benzin
Čovek je mislio da u malog benzinca ni ne ugrađuje plin