Zamena sajle zadnjeg podizaca prozora, Punto mk2b

Uputstva, ilustracije, pitanja i odgovori
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11042
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Zamena sajle zadnjeg podizaca prozora, Punto mk2b

Post od Bax » 14 Avg 2021, 21:51

Na Zorou je riknula kurbla pozadi za dizanje prozora.

Evo ukratko moj hack da se to resi.
Operacija je srednje zahtevna, nije bas laca.

1. Skidanje rucke za otvaranje vrata, tri imbusa
2. Skidanje kurble, ima mali osigurac, koji se povuce manjim srafcigerom suprotno od kurble izmedju kurble i prstena, malo dzarate dok ne spadne
3. Skidanje tapacira, krece se od dole pa polako ispadaju tiplice.
4. Skidanje izolacije.
5. Skidanje prozora ima neki zeleni hepek koji se povice na dole, i to skida osigurac i prozor je slobodan
6. Podizac je na 4srafa 10ke, skinete sve i imate mehanizam u rukama
7. Dve sajle ga nose, sa po 2 uradjena kraja krimpovana
8. ja sam koristio 1 sajlu od menjaca za bicikl, uz supalj sraf za bici kocnice, posto nisam mogao da krimpujem sajlu.
9.izvade se raspali ostaci sajle, i sad se pristupa rasklapanju puza.
10. Kljestima 4 jezicka se izviju i puz je otvoren
11. Dva kraja sajle sa puza se skinu i tu ima moj stos, umesto da koristite dva kraja vi provucete novu sajlu celu kroz puz, i prakticno tu vise nema krajeva sajle.
12. Zaleni osigurac, deo na sini, tu sam burgijom probusio rupicu da sajla prodje sa strane suprotne od neke male gumice, i onda sam sajlu obezbedio sa supljim srafom za bajs za retro kocnice.
13. skalpanje mehanizma, pozicionirate zeleni deo na sredinu klizaca, provucete jedini termnal od sajle za menjac bicikla kroz zeleni deo, zatim kroz prvi buzi, zatim kroz puz, zatim kroz drugi bizir, sajla je inace oko 1.5m, fabricke si dve od 70.
Potom ponovo kroz zeleni deo, ali kroz rupicu koju ste probusili i tu stegnete iza rupice supalj sraf, ali ovlas tu kasnije izvlacite luft.

E sad tezi deo.

Sajla sad prolazi kroz puz , zatim negde postavite puz na sredonu slobodne sajle i namotate po 3 kruga sajle sa obe strane puza, moze i 4 ako je duza sajla. Imate zljebove za motanje.

Potom to tako smotano zatvorite u kuciste puza, ali pazite da su sajle postavljenje sa gornje strane bubrega tj slobodne i nerezu plastoku pri kretanju. Ako su dole poztavljene uz plastiku nece raditi....

Sad sklopite puz, ali jezicke ne zatvarate, moze dva pomalo da se obezbedi za test.

Potom na supljem srafu nadjete pravu tenziju da sajla bude pod blagim naponom opruga na krajevima buzira, ne valja da landara...

Sad sve motirate nazad, ako nista od pozicija nista pogdesno smontirali testirate prozor, ako je sve ok, stezete sva cetri jezicka na puzu, i to je to...
Sklapate sve nazad.

PS. Samo jezicke tek na kraju stezite, jer ima dosta pozocija koje mozete naopacke da vratite....

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk



SlikaSlika
Poslednja izmena od Bax u 14 Avg 2021, 21:51, izmenjeno 2 puta ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11042
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Zamena sajle zadnjeg podizaca prozora, Punto mk2b

Post od Bax » 18 Okt 2023, 09:00

Probao sam ovo drugaru juce da popravim.

Elem par detalja jos, pored toga sto je ovo izuzetno tesko napraviti, sto sam se ponovo uverio.

Prvo, njemu zabice nisu htele da sidju da se skine tapacir, verovatbo zato sto sam ja prvi put leti radio pa su bile mekse. Potrebno je sa malim kljicrem broj 10 pomoci zabicama.

Drugo, sam oklop puza se skida sa kljestima onim najklasicnijim sto imaju samo mogucnost da preseku zici, kombinerke ne mogu da pridju.

Trece, pre finalnog sklapanja potrebno je pregledato pozocije svih srafova kojim se makaze srafe u vrata, jer moze na vise nacina da se sklopovi zarotiraju i da sd pozicije izmeste i permutuji.

Cetvrto mali zeleni deo koji ide na prozor, kad se busi, moze da se busi i sa zazarenom iglom ili malim srafcigerim.


PS, jako komlikovan posao, ali eto ko voli, da ima uputstvo kako moze da se ovo sredi ako je nuzda i nema rezervnih delova....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Odgovori