Kadett C za "početnika"

Uputstva, ilustracije, pitanja i odgovori
ljubitelj
Postovi: 6365
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kadett C za "početnika"

Post od ljubitelj » 11 Jan 2020, 18:04

Za učenje mehanike i uopšte rad Kadet C je odličan i ako ti se svidja što da ne. Bio bi lep projekat.
Literatura ti ne treba, to je toliko prost auto da je za njega Yugo poslednje serije spejs šatl.

Cena igra bitnu ulogu, to ispod iljadu evrića mislim da teško može da bude u ok stanju, pre svega limarijski.
Ako imaš besplatno profi limara možeš uzeti i neki koji je za otpad pa onda polako da se napravi deo po deo limarije (ručno naravno) i sredi.
C je auto koji nije za vožnju po kiši i snegu, jako je nestabilan i teško upravljiv uy bilo koje gume. To iz prakse jer sam prisustvovao (i vozio se) upravo procesu koji si ti naveo.
Otac kupio sinu Kadet C da ga ovaj sredi, dao mu odrešene ruke a ovaj je upoznato sve majstore pošto sam ništa ne ume da uradi. Iz familije je belih ruku, tj niko ništa nema pojma o bilo čemu osim hartije i papira da koristi.

Na kraju, auto je sredjen i vozio se kao daily driver nekih 3 godine, posle je dečko otišao u drugu firmu pa nisam bio u toku. AUto je bio 1977. godište i preašao oko 260,000 kada je uzet.

Dečko je prešao za 3 godine oko 130,000km još dodatno bez nekih posebnih problema, tj nije ga ostavio na putu a dosta se on vozikao naokolo. Isto mu je bio prvi auto. Neka oker naradndžasta boja, ne znam kako bih je opisao ali dosta česta tada kod Opela.

Što se delova tiče kako je ovde sada ne znam, ovo se dešavalo u peridou 95-98. godine.

Korisnikov avatar
Tryko
Postovi: 9
Pridružio se: 10 Jan 2020, 20:31

Re: Kadett C za "početnika"

Post od Tryko » 11 Jan 2020, 19:19

Drago mi je da cujem da je vec neko odradio bas to sto hocu, ali izgleda da sam ja bas tih 20 godina okasnio, bar tako deluje po ovome sto ovde, i dalje po netu procitah.

Kakva su misljenja za neki Scirocco mkII? Bas nesto listam i citam naokolo, i cini mi se da bi bilo osetno lakse u svakom smislu, a i deluje da nista nije posebno skupo, sto itekako dosta znaci. Plus je sigurno rasprostranjeniji, posto je sveziji. Cak sam video i par preporuka bas za ove svrhe.
Jes' da je baziran na Golfu, a Golf ne mogu da smislim iz vrlo sujevernih razloga (pola familije lupali golfice), ali ako to progutam svidja mi se.

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 237
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Kadett C za "početnika"

Post od YUgisa » 12 Jan 2020, 19:36

Kao neko ko sve sam radi na svom autu 12 godina na kojem nista nije skoro fabricki i ko ima priliku da isto to radi i za druge, mislim da je najbitnije prvo da odlucis 100% koji auto zelis, sta zelis od tog auta, sta taj auto moze u fabrickoj formi da ispuni od toga, kakvo im je prosecno stanje nakon svih ovih godina i da potrazis slicne projekte i pogledas kako se krecu cene takvih stvari i na kraju vidis da li se poklapa to sa tvojim budzetom. Sve ostalo ce zavrsiti kao poludovrsen projekat.

Ovo je juce izaslo iz mog dvorista:
Slika Slika
Slika Slika
Slika Slika
Slika

Oko 400 radnih sati i 40.000din potrosenih na materijal, sto za elemente karoserije, sto za varenje, pripremu i delimicno nanosenje prajmera. Sve sto je trulo je iseceno, zavareno punim varom (bez preklapanja limova), pojacano tackasim varom, pripremljeno da nigde ne ide git deblje od 1mm (mada mislim da nece trebati ni preko 0.5mm). Sledi farbanje spolja, unutra, dole, u supljinama, pa zastita, brdo novih delova, kompletan trap, kocnice i sav ovaj trud jer je karoserija atestirana na 1.6 16v motor koji fabricki ima 103ks.

Tako se radi ako mislis da ti auto potraje, ako zelis zabavu narednih 5 godina onda kupi sta hod hoces i vozi dok se ne raspadne ;)
Being second is to be the first of the ones who loose...

Korisnikov avatar
Sinisa G.
Postovi: 1583
Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
Garaža: GTS, EVO500, GSI
Lokacija: Beograd

Re: Kadett C za "početnika"

Post od Sinisa G. » 12 Jan 2020, 19:57


Odgovori