Odgovori
Korisnikov avatar
sszgo
Pridružio se: 14 Jan 2015, 08:41
Garaža: R1, BMW HP4, Merc CL63AMG

Kako rastaviti retrovizore na CLS i CL mercedesu

Post od sszgo » 24 Feb 2016, 07:38

Slika

Common problem with mercedes mirrors / wings is damage to the blinkers inside mirrors as they are most exposed

Cest problem sa mercedesovim retrovizorima je ostecenje migavaca unutar retrovizora jer su najizlozeniji udarcima

I decided to change one of my damaged blinkers but could not find a single tutorial on CLs or CL mirrors for 2009 models, so i decided to write this up, how to open the mirror housing and change the blinker

Odlucio sam da promenim jedan od ostecenih migavaca ali kako nigde nisam nasao objasnjenje kako to uraditi na CLS ili CL modelima iz 2009 odlucio sam da napisem ovaj tekst, kako otvoriti kuciste retrovizora i promeniti migavac

blinker / migavac :
Slika

STEP 1 - Point the mirror down so it looks into the ground, the glass itself is held in place by 6 plastic clips, 3 on top of glass and 3 at bottom. we need to unclip either top or bottom side and top is easier to access... Gently pull the glass down and using a long thin screwdriver start unclipping the clips one by one, they just need to move a fraction of a milimeter, so they dont hold any more, but you need to do all 3 while pulling the glass so they dont clip back. after all 3 are loose, wiggle the glass down and the lower clips will be released as well. It is not necessary to remove the wiring from glass, just let it hang in the air

KORAK 1 - uperite ogledalo na dole, ogledalo na mestu drze 6 plasticnih drzaca, 3 gore i 3 dole, mora se otkaciti 3 komada sa gornje ili donje strane a lakse je prici odozgo. ogledalo se blago povlaci rukom nadole tj od kucista i dugim tankim srafcigerom se otkaci jedan po jedan drzac , dovoljno je pomeriti ga delic milimetra da vis ene drzi i kad sva tri vise ne drze ogledalo se gurne nadole da bi se otpustili i donji drzaci. zice se ne moraju otkaciti za promenu migavca

Slika

STEP 2: remove the motor, it is held in place by 3 torx screws, no need to remove the wires, just let the motor hang in the air

KORAK 2 - otkacite motor, drze ga tri torks srafa, nije potrebno otkaciti zice, moze da visi u vazduhu

Slika

STEP 3 - Remove the 5 remaining torx screws, one is behind the motor and the other 4 can be accessed even without motor removal, you will now be able to pull the back piece of the housing out

KORAK 3 - odsrafite preostalih 5 torks srafova, jedan je iza motora a ostala 4 se mogu otkaciti i dok je motor na svom mestu, sad se zadnji deo kucista moze izvaditi

STEP 4 : pull the wire out from the blinker, nothing is holding it, just pull back gently

KORAK 4 - izvadite zice iz migavca, nista ih ne drzi samo se blago vuce unazad

STEP 5: gently pull the housing up, it will come off and you will be able to see two torx screws holding the blinker in place, remove the screws, pull the blinker out and put the new blinker in its place

KORAK 5: kuciste se blago povuce uvis i sad mogu da se vide dva torks srafa koja drze migavac u mestu, otkace se oba srafa i migavac moze da se promeni

thats it, now repeat the steps backwards to put everything back, and the glass - just press in againsta the motor and the clips will fall in place

to je to, ponovite korake unazad da sklopite kuciste a ogledalo se samo prisloni na motor i drzaci ce odmah uhvatiti

Odgovori