Od kombija do kampera

Uputstva, ilustracije, pitanja i odgovori
Odgovori
Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 3578
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: E200d
Lokacija: Amst

Re: Od kombija do kampera

Post od ljuba » 05 Jun 2018, 09:22

Ma ima posla koliko god zelis, samo je pitanje koliko zelis :) Evo jos neki detalji sredjivani..

Slika

Slika

Slika

maniaxxx
Postovi: 5293
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Celje-SLO

Re: Od kombija do kampera

Post od maniaxxx » 05 Jun 2018, 10:51

Mega coool projekat. Samo jos rotorke od 21 colu,snizis ga i cipujes....a pogresna tema😁


Salim se, kad ces sa njim u SRB? Inace cipovanje bi mozda i bilo ok, da neutralizujes dodatnu tezu

ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Od kombija do kampera

Post od ddanijell » 05 Jun 2018, 13:07

mislim da bi bolji bio powerbox, da ne gubi garanciju :D

maniaxxx
Postovi: 5293
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Celje-SLO

Re: Od kombija do kampera

Post od maniaxxx » 05 Jun 2018, 14:34

:mrgreen:

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 3578
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: E200d
Lokacija: Amst

Re: Od kombija do kampera

Post od ljuba » 05 Jun 2018, 14:38

Kakav cip, vuce kao blesav. Ne da mu ne nedostaje snage, nego ide npr duplo bolje nego Golfa :) Jedino sto mu je menjac nerealno kratak... Bas je optimizovan za gradsku upotrebu... Eventualno na 120-150km/h bi mu mozda i legao cip, ali za sada mi je van foskusa :) a posebno uz trenutnu kilometrazu.

ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Od kombija do kampera

Post od ddanijell » 05 Jun 2018, 15:37

Ako je menjac nerealno kratak onda ti treba onaj box za skracenje/produzenje papucice gasa, toplo preporucujem, a mozemo i kafu da popijemo :rofl:
Felne ako menjas strogo kineza uzimaj, ja ti mogu preporuciti kvalitetne kineske, imam puno iskustva :twisted:
To u kombinaciji sa skracenjem gasa i kratkim menjacem sigurno kida felnu na 150 :)

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 12263
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Od kombija do kampera

Post od passenger » 05 Jun 2018, 18:11

skloni tu bocu leba ti odatle :)
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 3578
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: E200d
Lokacija: Amst

Re: Od kombija do kampera

Post od ljuba » 05 Jun 2018, 18:30

A zasto, evo sada se kanim da izbusim liniju za gasno crevo? Trebao bi da ugradim i inverter, ali cerka se toliko slatko igra u prtljazniku da mi je zao da joj uzmem i milimetar istog...

PS: meni se tockovi jako svidjaju :) jedino treba malo srediti rdjicu, kao i na limariji...

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 12263
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Od kombija do kampera

Post od passenger » 05 Jun 2018, 18:43

Slika
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 3578
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: E200d
Lokacija: Amst

Re: Od kombija do kampera

Post od ljuba » 05 Jun 2018, 18:50

Npr westfalia kamperi isto tu imaju gasnu bocu (istih dimenzija), mozda malo jaci kavez, ali sama boca je jaka plus i jako mala. Morao bi da bude bas spektakularan udarac da se nesto desi, a tada ce mi gas biti najmanji problem... Zeznuto je praviti vozila :) nikada ne znas koliko ces ici brzo, ti ili neko drugi..

Inace struktura kombija je tu izuzetno jaka. Gledao sam dosta ostecenih kombija od pozadi, sve se deformise, ali retko ko udje vise od cm ili 2...

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 3578
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: E200d
Lokacija: Amst

Re: Od kombija do kampera

Post od ljuba » 19 Avg 2018, 14:45

Super stvarcica, polse 3 nedelje ne koriscenja akumulator na vise od 80% napunjenosti...

Slika

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 30208
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Od kombija do kampera

Post od Geza » 19 Avg 2018, 20:09

Da nije manje upadljivije i korisnije na krovu?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 3578
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: E200d
Lokacija: Amst

Re: Od kombija do kampera

Post od ljuba » 20 Avg 2018, 10:20

Pa sada ako bi ugradjivao na krovu ne bi bila ova slaba varjanta (10W), a i nije ni najmanje lak zahvat instalirati nesto na krovu da se idalno uklopi. I onako svaku modifikaciju vagam maksimalno koliko ce uticati na vozne performanse i na dugovecnost.

Nasao sam uticnicu koja je stalno vezana na kombijev akumulator i lako se poveze, i jos lakse prikaci na prozor. A izgleda kao eksta alarm :). Mada na mom parkingu za sada nisam imao nikakvih problema. Za sada E200d parkiram u garazi a kamper napolju :(

Inace pre 3 nedelje napunjenost akumulatora je bila oko 70% a 3 nedelje kasnije (sa prikacenim solarnim punjacom) je oko 80% sa ukljucienim alarmom i nekih 10tak otkljucavanja...

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 13630
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic 1.8 i-VTEC
Lokacija: Voždovac

Re: Od kombija do kampera

Post od Heinz » 20 Avg 2018, 23:01

Slika

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 3578
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: E200d
Lokacija: Amst

Re: Od kombija do kampera

Post od ljuba » 24 Avg 2018, 19:52

Danas sam sredio jedan poznati problem na svim Vito-ima. Duvanje ventilotora ventilacije. Obicno radi samo pozicija 5 i iskljuceno. Uglavnom crkava grupa otpornika regulatora brzine (26eur) naruci se online i dobije sutra....

Slika

https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto- ... gLmpPD_BwE

Jako se lako menja. Prvo se skine gornja konzolica (2 srafa). Onda na netu skoro redovno kazu da se zastitna resetka (koja se nalazi ispod konzolice) polomi, ali za tome nema potrebe. Prvo se otkaci veliki strujni konektor regulatora (na sredini otvora), pa se onda otkaci prikacena plastika sa leve i desne strane regulatora (jako pomaze nov deo gde moze da se vide izbocime koje ga drze). Originalni regulator nije pricvrscen srafom, ali zamena dolazi sa jednim. Onda se polako izvuce napolje pomerajuci restke levo desno koje su u principu fleksibilne. Na isti nacin se vrati novi, prikaci, usrafi sraf dobijen uz deo gore. Sve vrati jako brzo, i svih 5 brzina rade svrseno. Dok je skinut regulator vidi se motor i lopatice, pa moze malo da se i ocisti ako ima prljavstine.

Evo jedan OK video, samo kod njega je polomljena resetka koja se nalazi ispod. Ona otezava put vadjenju samo malkice. Steta lomiti... Plus nije mi jasno sta su oznacavali zutim krugovima na videu, nema veze sa drzacima :)



Inace stvarno sam impresioniran lakocom pristupa i kvalitetom delova. Stvarno klasa vise u odnosu automobile koje sam imao (cak i Bmw f30)

Odgovori