Stranica 9 od 13

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 09:22
od ljuba
Ma ima posla koliko god zelis, samo je pitanje koliko zelis :) Evo jos neki detalji sredjivani..

Slika

Slika

Slika

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 10:51
od maniaxxx
Mega coool projekat. Samo jos rotorke od 21 colu,snizis ga i cipujes....a pogresna tema😁


Salim se, kad ces sa njim u SRB? Inace cipovanje bi mozda i bilo ok, da neutralizujes dodatnu tezu

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 13:07
od ddanijell
mislim da bi bolji bio powerbox, da ne gubi garanciju :D

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 14:34
od maniaxxx
:mrgreen:

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 14:38
od ljuba
Kakav cip, vuce kao blesav. Ne da mu ne nedostaje snage, nego ide npr duplo bolje nego Golfa :) Jedino sto mu je menjac nerealno kratak... Bas je optimizovan za gradsku upotrebu... Eventualno na 120-150km/h bi mu mozda i legao cip, ali za sada mi je van foskusa :) a posebno uz trenutnu kilometrazu.

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 15:37
od ddanijell
Ako je menjac nerealno kratak onda ti treba onaj box za skracenje/produzenje papucice gasa, toplo preporucujem, a mozemo i kafu da popijemo :rofl:
Felne ako menjas strogo kineza uzimaj, ja ti mogu preporuciti kvalitetne kineske, imam puno iskustva :twisted:
To u kombinaciji sa skracenjem gasa i kratkim menjacem sigurno kida felnu na 150 :)

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 18:11
od passenger
skloni tu bocu leba ti odatle :)

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 18:30
od ljuba
A zasto, evo sada se kanim da izbusim liniju za gasno crevo? Trebao bi da ugradim i inverter, ali cerka se toliko slatko igra u prtljazniku da mi je zao da joj uzmem i milimetar istog...

PS: meni se tockovi jako svidjaju :) jedino treba malo srediti rdjicu, kao i na limariji...

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 18:43
od passenger
Slika

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 05 Jun 2018, 18:50
od ljuba
Npr westfalia kamperi isto tu imaju gasnu bocu (istih dimenzija), mozda malo jaci kavez, ali sama boca je jaka plus i jako mala. Morao bi da bude bas spektakularan udarac da se nesto desi, a tada ce mi gas biti najmanji problem... Zeznuto je praviti vozila :) nikada ne znas koliko ces ici brzo, ti ili neko drugi..

Inace struktura kombija je tu izuzetno jaka. Gledao sam dosta ostecenih kombija od pozadi, sve se deformise, ali retko ko udje vise od cm ili 2...

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 19 Avg 2018, 14:45
od ljuba
Super stvarcica, polse 3 nedelje ne koriscenja akumulator na vise od 80% napunjenosti...

Slika

Slika

Slika

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 19 Avg 2018, 20:09
od Geza
Da nije manje upadljivije i korisnije na krovu?

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 20 Avg 2018, 10:20
od ljuba
Pa sada ako bi ugradjivao na krovu ne bi bila ova slaba varjanta (10W), a i nije ni najmanje lak zahvat instalirati nesto na krovu da se idalno uklopi. I onako svaku modifikaciju vagam maksimalno koliko ce uticati na vozne performanse i na dugovecnost.

Nasao sam uticnicu koja je stalno vezana na kombijev akumulator i lako se poveze, i jos lakse prikaci na prozor. A izgleda kao eksta alarm :). Mada na mom parkingu za sada nisam imao nikakvih problema. Za sada E200d parkiram u garazi a kamper napolju :(

Inace pre 3 nedelje napunjenost akumulatora je bila oko 70% a 3 nedelje kasnije (sa prikacenim solarnim punjacom) je oko 80% sa ukljucienim alarmom i nekih 10tak otkljucavanja...

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 20 Avg 2018, 23:01
od Heinz
Slika

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 24 Avg 2018, 19:52
od ljuba
Danas sam sredio jedan poznati problem na svim Vito-ima. Duvanje ventilotora ventilacije. Obicno radi samo pozicija 5 i iskljuceno. Uglavnom crkava grupa otpornika regulatora brzine (26eur) naruci se online i dobije sutra....

Slika

https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto- ... gLmpPD_BwE

Jako se lako menja. Prvo se skine gornja konzolica (2 srafa). Onda na netu skoro redovno kazu da se zastitna resetka (koja se nalazi ispod konzolice) polomi, ali za tome nema potrebe. Prvo se otkaci veliki strujni konektor regulatora (na sredini otvora), pa se onda otkaci prikacena plastika sa leve i desne strane regulatora (jako pomaze nov deo gde moze da se vide izbocime koje ga drze). Originalni regulator nije pricvrscen srafom, ali zamena dolazi sa jednim. Onda se polako izvuce napolje pomerajuci restke levo desno koje su u principu fleksibilne. Na isti nacin se vrati novi, prikaci, usrafi sraf dobijen uz deo gore. Sve vrati jako brzo, i svih 5 brzina rade svrseno. Dok je skinut regulator vidi se motor i lopatice, pa moze malo da se i ocisti ako ima prljavstine.

Evo jedan OK video, samo kod njega je polomljena resetka koja se nalazi ispod. Ona otezava put vadjenju samo malkice. Steta lomiti... Plus nije mi jasno sta su oznacavali zutim krugovima na videu, nema veze sa drzacima :)



Inace stvarno sam impresioniran lakocom pristupa i kvalitetom delova. Stvarno klasa vise u odnosu automobile koje sam imao (cak i Bmw f30)