Stranica 13 od 13

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 21 Avg 2019, 22:39
od jovanns
Znaimljivo
Ako je tako moguće je da je pumpa oslabila, jer one znaju da pokažu slabost nakon menjana filtera.

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 17 Feb 2020, 11:00
od ljuba
Pre neki dan sam stavio na dopunjavanje akumulator (od prosle godine AGM 80Ah) i posle 3+ meseca ne koriscenja pao samo za 10% (na 90% napunjenosti) - ali je bio otkacen od potrosaca i stajao je u kamperu - ali u garazi gde temperatura retko pada ispod 7C. Inace jos prosli put sam otkrio sam zasto je verglao malkice teze - isto zbog akumulatora - to sam otkrio jos pocetkom novembra kada sam ga prosli put dopunjavao. Kada je bio 100% opet je palio na pola kljuca.... I dalje posle ne paljenja od par meseci pali na pola kljuca :)

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 17 Feb 2020, 12:12
od nikaragva
Da li u takvom kombiju može da se vozi više od dve osobe? Npr. Nazad neko da leži na krevetu.

I da li neko zna može li se ovakva prepravka izvesti u Srbiji? Mogu misliti kad se pojaviš na tehničkom :)

Re: Od kombija do kampera

Poslato: 17 Feb 2020, 12:38
od ljuba
Moj kamper (kombi) je prosao (pre 2,5 godine) Holandski inicijalni tehnicki (prepravka) gde je upisano (saobracajna) da moze max 5 osoba da prevozi, posto teoretski prednja sedista uvek mogu da se menjaju iz konfiguracije 1+1 u 1+2, a na zadnjem sedistu (krevetu) imam samo 2 pojasa - mada je sirina same klupe 130cm a firma koja ju je ugradila je rekla da je 40cm dovoljno po putniku - znaci mogao sam i 3 pojasa da ugradim. Pa Evropskom zakonu tokom voznje svi putnici (sedista u smeru voznje) moraju da imaju pojaseve - mogu da sede max 4 osobe.

Tehnicki je meni resila firma koja to ugradjuje, pa bar nisam imao tu glavobolju, mada su Holandjani jako liberalni na tehnickim, mada ko zna...