Psihicki se pripremam da odradim ciscenje usisne grane na gorepomenutom đotoru. Zaptivke sam kupio. Alat imam. Prostor imam.
Nego, gledam tako po raznim videima kako skidaju grane i ciste. Ok je to sve. Malo mehanicki, malo hemijski i rese. Ne sumnjam da necu uspeti. Mene tu kopka jedna stvar a to je da ti uzmes ocistis granu i montiras na usisne kanale koji svuda ostanu prljavi kao auspuh od lokomotive i to sve do ventila. Koja je tu onda poenta posla ako i dalje ostane suzenje na usisnom kanalu? Kako to ocistiti a da se ne odvali parce garezi i uleti kroz ventil pa pri paljenju da ga uvuce u komoru?
Ciscenje usisne grane 1.6hdi 16v
Re: Ciscenje usisne grane 1.6hdi 16v
Čistiš kod cilindra gde su ventili zatvoreni, onda okreneš radilicu pa pređeš na drugi. Možda tako.
Re: Ciscenje usisne grane 1.6hdi 16v
Postoji usisivač, a potom se izduva vazduhom.
Naravno, taj cilindar koji se čisti ima klip u GMT.
Naravno, taj cilindar koji se čisti ima klip u GMT.
Re: Ciscenje usisne grane 1.6hdi 16v
Sve to ima smisla alo kako znati kada je u GMT klip, bez skidanja glave?
Re: Ciscenje usisne grane 1.6hdi 16v
Postoji reper na bregastoj.
Postoji reper-rupa na zamajcu
Postoji senzor položaja bregaste koji se može očitati
Postoji grejač ili brizgaljka koje se mogu izvaditi i direktno optički-mehanički utvrditi.
Posredno vidi se i po položaju bregova u odnosu na fazu motora, za svaki cilindar tj klip.
Ili "peskiranje" sa orahovom ljuskom pa nije bitno, ona može i da upadne u motor jer ne pravi oštećenje.
napomena, cilindar broj 4 je kod zupčastog tj, gde su remenice.
Postoji reper-rupa na zamajcu
Postoji senzor položaja bregaste koji se može očitati
Postoji grejač ili brizgaljka koje se mogu izvaditi i direktno optički-mehanički utvrditi.
Posredno vidi se i po položaju bregova u odnosu na fazu motora, za svaki cilindar tj klip.
Ili "peskiranje" sa orahovom ljuskom pa nije bitno, ona može i da upadne u motor jer ne pravi oštećenje.
napomena, cilindar broj 4 je kod zupčastog tj, gde su remenice.