30 godina VOLVO-a 760
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: 30 godina VOLVO-a 760
Kako los marketing, ljudi kao da su sjekirom crtali 740 a oni ni manje ni vise o fasciniranju.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: 30 godina VOLVO-a 760
Svi su tada bili dizajnirani sekirom, ali Volvo je opet bio poseban i uvek prepoznatljiv u minimalistickom stilu. To nije lako
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 30 godina VOLVO-a 760
Jeste bio upadljiv 760 kada se pojavio sa svojim uglatim dizajnom. Delovao je impresivno i izdvajao se. Niska, a velika njuška, lep prednji spojler (njega su uklonili prilikom facelifta), dosta ukusno raspoređenog hroma koji je davao klasu, a nije bio kič, dobra paleta boja, bogata unutrašnja oprema, lepe felne, neobičan dizajn zadnjeg dela sa skoro uspravnim zadnjim staklom što je bilo neuobičajeno za evropska kola...
Onda se nedugo zatim pojavio sjajni Saab 9000 od "šveđana", koji je bio odlilan na drugi način...baš je bila dobra konkurencija u toj klasi u to doba. Svi su imali jake predstavnike.
Inače 740 se pojavio 1984, ne 85 i ne vidim poentu ove objave bosanskog dilera. Niti je godišnjica, niti je on bio prvi model (izašao je dve godine posle 760 kao jeftinija varijanta)...
Onda se nedugo zatim pojavio sjajni Saab 9000 od "šveđana", koji je bio odlilan na drugi način...baš je bila dobra konkurencija u toj klasi u to doba. Svi su imali jake predstavnike.
Inače 740 se pojavio 1984, ne 85 i ne vidim poentu ove objave bosanskog dilera. Niti je godišnjica, niti je on bio prvi model (izašao je dve godine posle 760 kao jeftinija varijanta)...
Re: 30 godina VOLVO-a 760
700 serija je izuzetni dizajn, auto je postigao ogroman uspeh u SAD za koje je u osnovi i dizajniran/ opremljen. Funckionalnost perfekna kako samo moze uglati dizajn da omoguci.
740 startovao od 1985. (po VIN broju) kada je i otvorena nova fabrika i kada je usledilo prvo poboljsanje/redizajn 760.
Za model koji je konstruisan jos 70tih u 3-4 verzije spoljnog dizajna bio je vrlo napredan tehnicki.
Ovaj dizajn sa skoro vertikalnim zadnjim staklom je dobio najvise pohvala kod potencijalnih americkih kupaca pa je i odabran a zaobljeni kao i i skraceni ostali samo prototip.
Prvi evropski auto sa digitalnim mapiranim ubrizgavanjem goriva i knock senzorom za automatsko prilagodjavanje oktanskom broju goriva.
Omiljenost ove serije i jeste upravo zbog uglatog dizajna i prostranosti koja ide uz to. Nemci to zovu Quadratisch, Praktisch, Gut. Kratko i vrlo tacno.
Malo je onda bilo a i danas karavana koji imaju 2.000+ litara zapremine gepeka u tako kratkoj karoseriji.
740 startovao od 1985. (po VIN broju) kada je i otvorena nova fabrika i kada je usledilo prvo poboljsanje/redizajn 760.
Za model koji je konstruisan jos 70tih u 3-4 verzije spoljnog dizajna bio je vrlo napredan tehnicki.
Ovaj dizajn sa skoro vertikalnim zadnjim staklom je dobio najvise pohvala kod potencijalnih americkih kupaca pa je i odabran a zaobljeni kao i i skraceni ostali samo prototip.
Prvi evropski auto sa digitalnim mapiranim ubrizgavanjem goriva i knock senzorom za automatsko prilagodjavanje oktanskom broju goriva.
Omiljenost ove serije i jeste upravo zbog uglatog dizajna i prostranosti koja ide uz to. Nemci to zovu Quadratisch, Praktisch, Gut. Kratko i vrlo tacno.
Malo je onda bilo a i danas karavana koji imaju 2.000+ litara zapremine gepeka u tako kratkoj karoseriji.