Polski Fiat 125P
Polski Fiat 125P
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Polski Fiat 125P
Geza je napisao:
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Polski Fiat 125P
Eh, da znate koja je ovo limuzina bila.....vozila se u mojoj porodici od 1988. do 2000-te godine.
U suštini, bio je relativno staromodan auto, ali nikad nije stao na putu i svugde se provlačio - po snegu, blatu, suvom, mokrom...iako je imao zadnju vuču i TNG uređaj - FABRIČKI!!!
Posle nije bilo plina, kriza, sankcije pa smo bocu izvadili.
Sećam se, 1990-te smo živeli u Kraljevu i kad god smo išli na selo u okolini Novog Sada, negde kod rafinerije je postojala pumpa za TNG.
Naš je bio isti kao ovaj sa prve slike, model F 50 (kao ferari ), samo bele boje.
U suštini, bio je relativno staromodan auto, ali nikad nije stao na putu i svugde se provlačio - po snegu, blatu, suvom, mokrom...iako je imao zadnju vuču i TNG uređaj - FABRIČKI!!!
Posle nije bilo plina, kriza, sankcije pa smo bocu izvadili.
Sećam se, 1990-te smo živeli u Kraljevu i kad god smo išli na selo u okolini Novog Sada, negde kod rafinerije je postojala pumpa za TNG.
Naš je bio isti kao ovaj sa prve slike, model F 50 (kao ferari ), samo bele boje.
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Polski Fiat 125P
Otac je kupio "pezejca" 1973.g.
Imao je 4 brzine.
Slatko smo se navozali. Kad smo ga isterali iz servisa nakon kupovine, imao je čak i rotirajuće dugmence za brži ili sporioji rad brisača... Na prvom kontrolnom servisu su nam to ukrali i pravili se blesavi kad smo pitali gde je dugme, kao, nema to...
Inače sasvim je to lepo išlo, prijatno naštelovane amortizere, za ono doba jako lepo urađena sedišta samo što je bio skaj. Ne sećam se koliko je trošio.
Imao duple farove pa kad sma u njih stavio halogene lampe, koje su tada bile relativna novost, jako dobro je osvetljavao put.
Bi mi žao kad smo ga prodali.
Imao je 4 brzine.
Slatko smo se navozali. Kad smo ga isterali iz servisa nakon kupovine, imao je čak i rotirajuće dugmence za brži ili sporioji rad brisača... Na prvom kontrolnom servisu su nam to ukrali i pravili se blesavi kad smo pitali gde je dugme, kao, nema to...
Inače sasvim je to lepo išlo, prijatno naštelovane amortizere, za ono doba jako lepo urađena sedišta samo što je bio skaj. Ne sećam se koliko je trošio.
Imao duple farove pa kad sma u njih stavio halogene lampe, koje su tada bile relativna novost, jako dobro je osvetljavao put.
Bi mi žao kad smo ga prodali.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Polski Fiat 125P
Tako je Code - farovi!!!
Ti farovi u kombinaciji sa halogenim sijalicama (mislim da su bile H7) su zaista odlično osvetljavali put. Posebno kratka, posebno duga svetla.
Ti farovi u kombinaciji sa halogenim sijalicama (mislim da su bile H7) su zaista odlično osvetljavali put. Posebno kratka, posebno duga svetla.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polski Fiat 125P
Potrosnja kao Dajc . Sva 4 diska su sigurno bila nesvakodnevno resenje u to vreme.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Polski Fiat 125P
Moj nije imao diskove pozadi, a nisam siguran ni napred. Ne mogu da se setim.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polski Fiat 125P
Imas gore na slikama komplet osovine sa sve diskovima.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Polski Fiat 125P
To je samo Special imao sva 4 diska... A Tristać je imao sva 4 diska ...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polski Fiat 125P
To ne znam, ali je i drugar imao, pa se bas secam. Eno gore na slikama, cak i pise pored.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Polski Fiat 125P
Sad sam gledao neke stare papire.
Moj "pezejac" je zapravo bio zastavina varijanta poljskog fijata 125
Kupljen je u proleće 1972 i imao je pozadi "bubanj" kočnice sa paknovima a napred je imao diskove, naravno ne samoventilirajuće
Bez obzira na to, imao je sasvim dobre kočnice, barem se ne sećam da sam ikada imao problema.
jedino smo paknove pregledali dosta često, pogotovo pred svaki duži put (što je tada podrazumevalo Bg- Bar) Ti paknovi su umeli da "zapeku". Pogotovo je ručna kočnica umela da "zablokira" što od prljavštine i nepodmazanosti, što zimi od leda. Osta viš uveče ručnu zategnutu zimi, sutra muke teške da "otpusti"
Sećam se još da je grejanje bilo jako dobro, pa smo otvarali prozore, ali zato hlađenja nije ni bilo, osim što je duvaljka smrdela na beznzin jere je išlo kroz motorni prostor pa je umelo biti gadno.
Inače, ove reklame iz posta, ne prikazuju isti tip automobila. Vidim menjač i dole i kod volana. Zastava je pravila PZ samo sa donjim menjačem.
mada, jedno vreme sam vozio devojčin Fiat 1500 i imao je isto menjač gore ali je bilo nekako zanimljivo voziti sa tim menjačem.
Kod mog "pezejca" sam mnogo voleo onaj mali trouglasti prozor vozačevog i suvozačevog stakla. Kod pušenja ti ne treba pepeljara a nema opasnosti da se pepeo vrati u kabinu. Osim toga, kad je prevruće dovoljno je odškrinuti to prozorče. A i dobro je došlo za odmagljivanje šoferke sjeseni i zimi.
Moj "pezejac" je zapravo bio zastavina varijanta poljskog fijata 125
Kupljen je u proleće 1972 i imao je pozadi "bubanj" kočnice sa paknovima a napred je imao diskove, naravno ne samoventilirajuće
Bez obzira na to, imao je sasvim dobre kočnice, barem se ne sećam da sam ikada imao problema.
jedino smo paknove pregledali dosta često, pogotovo pred svaki duži put (što je tada podrazumevalo Bg- Bar) Ti paknovi su umeli da "zapeku". Pogotovo je ručna kočnica umela da "zablokira" što od prljavštine i nepodmazanosti, što zimi od leda. Osta viš uveče ručnu zategnutu zimi, sutra muke teške da "otpusti"
Sećam se još da je grejanje bilo jako dobro, pa smo otvarali prozore, ali zato hlađenja nije ni bilo, osim što je duvaljka smrdela na beznzin jere je išlo kroz motorni prostor pa je umelo biti gadno.
Inače, ove reklame iz posta, ne prikazuju isti tip automobila. Vidim menjač i dole i kod volana. Zastava je pravila PZ samo sa donjim menjačem.
mada, jedno vreme sam vozio devojčin Fiat 1500 i imao je isto menjač gore ali je bilo nekako zanimljivo voziti sa tim menjačem.
Kod mog "pezejca" sam mnogo voleo onaj mali trouglasti prozor vozačevog i suvozačevog stakla. Kod pušenja ti ne treba pepeljara a nema opasnosti da se pepeo vrati u kabinu. Osim toga, kad je prevruće dovoljno je odškrinuti to prozorče. A i dobro je došlo za odmagljivanje šoferke sjeseni i zimi.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Polski Fiat 125P
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Polski Fiat 125P
Stara dobra vremena
Kakav ABS, navigacija, klima.... Lepo sedneš u "pleKanu" kantu i stisneš gas...
A zadnje sedište taman dovoljno veliko za igrarije sa devojčicama... Eh, prođe vreme...
Inače ona dokumentacija je za "polonez" što nije PZ, polonez je bio drugačiji auto. Možda isti motor, to ne znam, ali je karoserija bila drugačija, kao neki hečbek.
Polonez:
Kakav ABS, navigacija, klima.... Lepo sedneš u "pleKanu" kantu i stisneš gas...
A zadnje sedište taman dovoljno veliko za igrarije sa devojčicama... Eh, prođe vreme...
Inače ona dokumentacija je za "polonez" što nije PZ, polonez je bio drugačiji auto. Možda isti motor, to ne znam, ali je karoserija bila drugačija, kao neki hečbek.
Polonez:
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Polski Fiat 125P
Piše proizvođač Crvena Zastava. Koliko je meni poznato Polonez (hečbek) nije dolazio iz Zastave.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Polski Fiat 125P
Code, to na slici je posldenji primerak Poloneza iz 1996-1998 godine. Sećam se da mi je otac 1998 godine na sajmu kupio katalog automobila 1998 (ako se sećate, izdavala ista kuća kao i SAT Reviju) i ima baš posebno predstavljena marka Polonez - limuzina, karavan(hm, nisam siguran) i taj hečbek na tvojoj slici.