Stranica 2 od 4

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 13:22
od starac vujadin
Ovde su ok ljubitelji Honde, objektivni,a i sam sam vozio Hondu nekoliko godina ;)

Najznačajnije za gamu, kompaniju i auto industriju: 1,4,8
Najlepše: 5,4,8
Najružnije: 10,9,6
Najproblematičnije: 5,8

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 13:42
od blaugrana
Ovako poredjane, 4 izlazi kao pobednik. Najlepsa, a nije problematicna

Sent from my SM-J500FN



Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 15:05
od ikac2000
Jice sam citao u magazinu o pouzdanosti polovnjaka, statistika.

Civic od 3 pa do 9 god je najbolje statisticki ocenjen.

Interesantno ke da je jedan od pluseva bio jevtini servisi.

POsle njega naravno Golf (ipak je DE).


Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 15:29
od Uroš S.
Petarda najlepša :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 16:01
od starac vujadin
blaugrana je napisao:
13 Okt 2018, 13:42
Ovako poredjane, 4 izlazi kao pobednik. Najlepsa, a nije problematicna

Sent from my SM-J500FN
Ako bi rekli da je 4. generacija najbolja do sada verovatno ne bi pogrešili. Kada se uzme u obzir koliko je bila napredna po pitanu konstrukcije celog vozila, a posebno motora, vešanja i menjača, zatim naprednog dizajna, koliko se dobro pokazala u eksploataciji, koliko je imala dobro razgranatu lepezu varijanti, koliko su ostali modeli Honde i naknadne dve generacije Civica imale koristi od nje može da se kaže da je to najbolja Civic do sada.

Zaboravio sam da stavim i 6. generaciju među najlepše. Taođe sjajna generacija.

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 16:11
od Neo
Uroš S. je napisao:Petarda najlepša :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ubedljivo

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 16:11
od Ji 4Tze
Baš čudno da si 10. isključio iz sekcije najznačajnijih.


Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 16:15
od Heinz
10 mi najbolja do sada. Svemirac najlepši.

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 16:46
od starac vujadin
I da je neka manje slavna dinastija u pitanju bilo bi prerano da se kaže da aktuelni i dosta svež model spada u kategorije tipa najbolji/najgori. Mora da prođe neko vreme da bi doneo takav težak sud. S obzirom na zaostavštinu prethodnika i koliko je već modela bilo do sada novim verzijama će biti sve teže da se uguraju u kategoriju "najbolja..." po bilo kom pitanju.

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 18:22
od steva_anya
8 najlepsi, najveci boom je naoravio

Rado bih sad vozio R-a 10.gen, sa sve fast and furious spojlerom!

40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 21:59
od Ji 4Tze
Mnogo usko gledate kao i ovaj sto je pravio onu grafiku. Toliki je boom napravio da su usrali i napravili “lošiji” i na kraju ugasili liniju prodali su godišnje u EU koliko su prodavali mesečno u US bezveznih sedana. Honda je izgubila tržište Evrope još pre 10 godina
X gen je ipak izašao 2015. Sad mu je vreme za restyle.
Možda nije ni blizu inovativan spolja kao 8gen ali ležanje, pogon, performanse, udobnost... daleko ispred svih generacija do sada - što je bitno za kupce.
Jedna platforma, globalni model, za oba tipa karoserije - što je bitno za proizvođača. Čak ima i mesta za zadnji diferencijal, što im daje mogućnost i za 4WD modele.
Top model je često ispred mnogih super sportskih automobila, koliko je to bio slučaj sa prethodnim generacijama? I to nešto govori koliko je X gen u stvari bolji i za kupce i za samu fabriku.

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 23:03
od trojanac
Hvala starče. :pivo:

Znam da moj petovratni nije lepotqn, ali meni je najlepši, dok ga ne zamenim za neki noviji, možda i ružniji. :D

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 13 Okt 2018, 23:21
od mića
Lepota je u oku posmatraca :-)
peta gen meni najlepsa.

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 14 Okt 2018, 00:46
od starac vujadin
Ji 4Tze je napisao:
13 Okt 2018, 21:59
Možda nije ni blizu inovativan spolja kao 8gen ali ležanje, pogon, performanse, udobnost... daleko ispred svih generacija do sada - što je bitno za kupce.
Jedna platforma, globalni model, za oba tipa karoserije - što je bitno za proizvođača. Čak ima i mesta za zadnji diferencijal, što im daje mogućnost i za 4WD modele.
Top model je često ispred mnogih super sportskih automobila, koliko je to bio slučaj sa prethodnim generacijama? I to nešto govori koliko je X gen u stvari bolji i za kupce i za samu fabriku.
Bilo bi tragedija da nije bolji u mnogim stvarima od svojih prethodnika, ali takvo poređenje se pre svega gleda u vremenskom konteksu u svom vremenu. Sve ovo što si naveo je dosta tanko da bi mogao da ispuni cipele koje su velikani pre njega napravili. Kao što rekoh još je rano za ocenu desete generacije, sem da je dizajnerski krajnje dubiozna i da je type R fenomenalan hot hatch. Za ostale ocene treba vremena

Zašto je 1. generacija izuzetno bitna ne samo za Hondu nego za auto industriju?

Ne samo zato što je bila prva, nego zato što je uticala na promenu gledanja na japanska masprodukcijska kola na tržištima gde nisu bili etalbirani i gde su smatrani najgorim sranjem od kola koja mogu da se kupe, a to je pre svega bilo u Americi. Od tada su videli da su japanska kola ako ništa onda vrlo kvalitetna.
Onda se Hondi poklopilo da se u vreme naftne krize promeni i odnos gledanja na male automobile u Americi i da mala kola takođe imaju svrhu i smisao št je jako bitno u istorijsom smislu i utabal aje put drugim malim kolima i naterala da Ameri počnu da razmišljaju i da sami prave mala kola.

Zašto je 4, generacija bitna ne samo za Hondu nego za auto industriju?

Sa 4. generacijom Honda je zadobila globalni respekt i počeli su da je svi smatraju za tehnološki super kvalitetnog proizvođača. Nije samo Civic bio za to zaslužan, nego i drugi dobri model, ali je Civic i sve njegove verzije bio najzaslužniji za to. Uz to, Hondi se lepo pokopilo da tada vlada Formulom 1 što je bilo strahovito bitno, ali još bitnije je da su nešto od "mirisa i ukusa F1" kupci mogli odmah da osete za volanom regularnih modela.
Vešanje sa dvostrukim poprečnim ramenima je bilo jedno vrlo skupo i sportsko rešenje koje je davalo izvanredno ponašanje na putu. Nažalost, Honda ga se toga odrekla i nazadovala po tom pitanju u evropskim modelima od 8. generacije.
Nova generacija fenomenalnih modela sa 16ventila, pa sa dve bregaste osovine, pa na kraju sa vtec sistemom.
Dizajn koji je bio vrlo napredan za svoje vreme. Pre svega ta kola su bila daleko niža od ostalih i imali su sjajno iskorišćen unutrašnji prostor zbog skoro shooting brake dizajna.
Na to se sve nadovezala izvanredna pouzdanost, koaj je krasila gotovo sve japanske automobile tog doba.

Nažalost, Honda je kasnije izgubila dosta od tog tehnološkog respekta koji je zaradila od 4. generacije. Svetska kriza je uticala da ukinu mnoge verzije, a globalni trendovi kod automobila nisu pogodovali njenoj inženjerskoj školi.

Civic je uvek bio globalni model, kao i Accord nije to inovacija ove generacije, a nekada je Civic imao mnogo više tipova karoserije i potpuniju ponudu

4wd kao mogućnost nije nekakva velika prednost najnovije genracije kada je već postojao u produkciji još od 3. generacije. I to vrlo inovativan sistem sa malom težinom. Uz to uz njega je išao koncepcijski i dizajenrski inovativna verzija Shuttle, pre svega u 4. generaciji. Šteta što nemaju nešto slično danas.

Što se tiče perfomansi pojedinih generacija tu ima boljih primera od X generacije. Pre svega, ima generacija gde su svi modeli bili lideri u perfomansama, a ne samo najbolji model. Pre svega, opet 4. generacija. Civic 1.4, 4. generacije od 90ks, verovatno najprodavanija verzija je imao ubrzanje 0-100 ispod 10 sekundi što je bio fenomenalan rezultat u to vreme. Zamisli poređenje sa Golfom "dvojom" sa isto 90ks iz motora od 1800 kubika, npr. Tako je manje više bilo i u 5. i 6. generaciji.
Sve u svemu to su mnogo bitniji pokazatelji kvaliteta perfomansi nego samo perfomanse top modela. Ostale verzije sadašnjeg Civica nisu dominantne u perfomansama u odnosu na druge
Što se tiče najboljih verzija, CIvic je izbacio 4. generaciju sa vtec-om i 160ks što je u ono vreme bio korak napred u odnosu na konkurenciju, a već i sa 130ks je bio izvanredan i dominantan u odnosu na konkureciju sa sličnom snagom. Vtec-u su mogli su da pariraju samo Kadett GSI 16v i Golf G60. Jedan je bio konstrukcijski inferioran, drugi je bio inferioran po pitanju pouzdanosti svog motora.
I 5. i 6. generacije sa najjačim verzijama od 160ks su bile uglavnom najbolje po pitanju ubrzanja, a 6 generacija je dobila type R verziju koja je bila dalji iskorak, nažalost samo za japansko tržište. Onda ne može da se preskoči dominantni type R u Trojančevoj generaciji, pa fenomenalni sedan type R 8. generacije koji je isto bio nažalost samo za Japan. Tako da type R X generacije ne stoji iznad svojih jakih predaka nego u liniji sa njima kao njihov dostojni naslednik.

Baš sam dosta koristio reči dominantan i fenomenalan, ali šta se može...zaslužili su.

Re: 40 godina Honde Civic

Poslato: 14 Okt 2018, 19:53
od Ji 4Tze
Čuj tanko, pa samo je TypeR najbolji ikada, brži od svih u klasi, toliko da se pegla sa automobilima van svoje klase.
Dok su se svi raniji modeli takmičili sa modelima iz svoje klase, ovaj ih je oduvao i pobrao pohvale od mnogih usput poredeći ih sa jačim i performantnijim automobilima.
A pritom je na istoj platformi kao najprodavaniji model fabrike u oba oblika karoserije i još ima mesta za unapređenje.
A tebi je to ...tanko :) To je prosto inženjersko remek delo što bi rekli englezi :)

9th gen jeste gori u mnogo kategorija ali to nimalo ne umanjuje kvalitet X gen.