40 godina Honde Civic

Oldtimeri, youngtimeri i automobilski klasici
Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 10801
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Garaža: Giulietta benzina, De Rosa Merak, KTM Alp Challenge
Lokacija: Beograd

Re: 40 godina Honde Civic

Post od starac vujadin » 15 Okt 2018, 10:07

Nije "tanak" auto", nego je tvoje pisanje "tanko"...tj. tvoji argumenti. Već sam dosta detaljno objasnio zašto, pa nema potrebe da se ponavljam.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 7022
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

40 godina Honde Civic

Post od Ji 4Tze » 15 Okt 2018, 18:11

Pa mrzi me da naklapam, ako tebi treba da se pojašnjava kvalitet X gen onda ništa, čekaj 15 godina da prođe
Prostim govorom, X TypeR se pegla i sa STi-em što je pre nekoliko godina bilo apsolutno nezamislivo.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 10801
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Garaža: Giulietta benzina, De Rosa Merak, KTM Alp Challenge
Lokacija: Beograd

Re: 40 godina Honde Civic

Post od starac vujadin » 15 Okt 2018, 18:57

Vidim da te mrzi, da nisi imao strpljenja da pročitaš šta sam napisao, pa si stao na reč "tanko" u mom tekstu koja ti je suzila vidik, pa si na brzinu otpisao i počeo da spuštaš priču na lični nivo. Nema veze, bitno je drugi mogu da pročitaju priču o značaju pojedinih generacija, a nekog će to sigurno zanimati. Bilo mi je zadovljstvo.,
Porediti značaj prve i četvrte generacije u odnosu na 10. zato što jedna od verzija te generacija ide dobro je kao da se u istu ravan stavljaju Jordan i Chamberlain sa najboljim šuterom trojki u prošloj sezoni. "Peglale" su se Honde vrlo često sa jačim takmacima decenijama unazad, već viđena priča, često bolja nego sada.
I da spustimo nivo priče na tvoj nivo argumetacije (peglanje, type r...) i da nastavim sa sportskim metaforama - nije isto tući se šampionom u snazi i kada je na izmaku karijere i kad je đamion u pravoj snazi. WRX STi je odličan i meni jako simpatičan auto koji označava kraj jedne karijere, već arhaičan u mnogo čemu, koji je na skoro istom tehnološkom nivou već skoro 20 godina. Potpuno je druga stvar kada se sa deficitom snage tučeš sa mnogo moćnijim šamionom Imprezom STi kao što je činio type R fd2.

https://www.driven.co.nz/reviews/road-t ... ne-s-best/

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 7022
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: 40 godina Honde Civic

Post od Ji 4Tze » 15 Okt 2018, 21:42

Kakav sad crni lični nivo, što mislim da grešiš i/ili odbijaš da priznaš značaj X gen?...
Mrzi me bre da naklapam i prepirem se oko nečega što već znam odavno :)

X gen prosto ima daleko veći značaj nego što mu se (ne) pripisuje u odnosu na druge generacije, i za kupce i za fabriku (paušalno, je l... tu je već tri godine, plus par godina najave)

Pogrešna je potreba da se nešto svede na samo 3 generacije, kad je kod Civica mnogo više u odnosu na druge automobile, a to je naravno više zbog drugih tržišta, a ne samo evropskog.
Za mene je svaki Civic doneo nešto revolucionarno i vredno pomena, ali svaki redom.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 10801
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Garaža: Giulietta benzina, De Rosa Merak, KTM Alp Challenge
Lokacija: Beograd

Re: 40 godina Honde Civic

Post od starac vujadin » 15 Okt 2018, 21:49

Ne odbijam ja ništa oko 10. generacije nego je još rano za uzdizanje na takav značajani pijedestal.

Reč "naklapanje" nije pristojna reč. Zato sam rekao da si počeo da svodiš na lični nivo.

Ne znam gde si video da se prepirem. Ja sam napisao zašto su prva i 4. generacija verovatno najbitnije u istoriji i reč nisam rekao protiv bilo koje generacije. Kad si me prvi put pitao oko X ja sam ti odgovorio bez njenog dezavuisanja. Jedino što je na nivou prepirke je što sam ti ukazao na slabost tvojih argumenta, ali ne lično i paušalno, nego sam objasnio zašto.

Da se vratimo na temu...neka neko drugi preuzme štafetu.

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: 40 godina Honde Civic

Post od aviator » 15 Okt 2018, 21:55

@starac vujadin
Šta kažeš, ovde su OK ljubitelji Honde. :)
Slika

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 10801
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Garaža: Giulietta benzina, De Rosa Merak, KTM Alp Challenge
Lokacija: Beograd

Re: 40 godina Honde Civic

Post od starac vujadin » 15 Okt 2018, 22:00

Sve je pod kontrolom :)

Mislio sam da će možda neko da se pobuni "a što si rekao da je osma generacija problematična", ali eto... :)

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31636
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 40 godina Honde Civic

Post od Geza » 15 Okt 2018, 22:07

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10314
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: Lancia Delta III Oro /AR 147 Veloce
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: 40 godina Honde Civic

Post od TheWickerMan » 15 Okt 2018, 22:38

...Slika

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Korisnikov avatar
Kabe
Postovi: 748
Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
Garaža: Honda Accord CL7, Mazda 2, Sparkilak
Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/Adamovicevo_naselje/

Re: 40 godina Honde Civic

Post od Kabe » 17 Okt 2018, 13:34

Mi Honda ljubitelji se samo pravimo fini :)

Salu na stranu, svako normalan ko postuje Honda brend, postuje i ostalu auto industriju :). Kada je rec o Starcevoj replici, imao bih dosta toga da dodam vezano za odredjene konstatacije i modele. Ne da negiram neke cinjenice, vec da ih dopunim ili malcice usmerim u drugu stranu (pozitivnu ili negativnu). Necu to ciniti jer je diskusija sasvim konstruktivna, te cu se potruditi samo da iznesem neke cinjenice, kao i moje misljenje o famoznoj desetoj generaciji.

Ono sto se mora staviti na prvu tacku price je RAZNOVRSNOST ovog modela i oblika karoserije u jednoj generacijskoj gami. Ona je razlicita od samog trzista i potreba. Stoga sve fotografije i komparacije generacija nisu potpune, jer su na nekima samo hecbeci, a na nekima je sve zamesano. Da bi se shvatila smisao, neophodno je sve to lepo spakovati. Npr. u nijednom postu ispred ne postoji ovaj Civic, koji se takodje po necemu vredi pomenuti. Makar po tome zasto je uopste izbacen u etar kao derivat seste generacije? Cak je uspeo da ima i svoj VTEC bedz, pa onda VTEC krompiraski bedz, uz vec standardnu motorizaciju koja je bila u ponudi. Pomenuo sam ga u svom tekstu svojevremeno jer to zasluzuje kada se govori o sestoj generaciji.

Slika Slika

Sve gore navedeno ukazuje na to da je Civic sve, samo ne obican auto, hecbek ili hothec. On je stigao da bude kupe, karavan, "liftovani karavan" koji je pomenuo Starac - Shutle, sedan (cetvorosed), sedan (standardni) i ovo poslednje sto je deseta generacija (ajd neka bude petovrati hecbek). Sigurno sam propustio nesto...

Njegovo prisustvo je veoma bitno za sam Honda brend, jer je sve pocinjalo i zavrsavalo se njime. I danas je to slucaj. Sve ce se vrteti, smenjivati, ali Civic ce ostati. Ako se ja licno pitam, sve ono sto je do sada Honda izbacila od generacija uvek je bilo revolucionarno. Ako ne tehnoloskim resenjima vezanim za oslanjanje, upravljanje i motore (a bilo je toga dosta), revolucionaran i vanvremenski je bio sigurno dizajn, kao i njegov "pravac". Nekome je on u datom trenutku plasiranja generacije odgovarao, nekom ne. Neko ga je vremenom "svario", neko nije, a nekome je godinama nakon plasiranja bilo jasno da je to ipak bio vid vizionarstva.

O desetoj generaciji ne mogu da dam neki specifican zakljucak jer je to auto koji ce tek izraziti pravu stranu. I on je revolucionaran u odnosu na devetu koju mnogi kritikuju i postavljaju kao najomrazeniju. Mozda zato sto nije pomerila neku zamisljenu granicu? To cemo ostaviti po strani za razmisljanje.

Stoga, svaka generacija je ostavila neki trag kod obicnih korisnika, a i u auto svetu. Ja bih iz svake rado posedovao svoj omiljeni "oblik" sasije uz adekvatnu motorizaciju, te cu kako bi ovu temu ucinio zabavnijom izbaciti o kojim modelima je rec. Prvu, drugu, trecu i devetu generaciju bih preskocio zato sto nemam nesto sto bih izdvojio.

Cetvrta generacija

1,6 VTEC

Slika

Shutle 4WD

Slika



Peta generacija

1.6 VTI

Slika




Sesta generacija

EK9 TypeR

Slika



Sedma generacija

Type R hatch

Slika



Osma generacija

Type R sedan FD

Slika



Deseta generacija

Type R

Slika


Nazalost, danas se ponuda mahom kod svih proizvodjaca svela na neinovantnost, globalizaciju i uniformnost. Nema vise iskonske mehanike sa mikro protkanom elektronikom, nema vise istinskih unapredjenja i resenja. Sve se svelo na marketing i imaginaciju. Dobijaju kapitalisti, gube kupci i ljubitelji...
ОПРЕМ ДОБРО! Posetite blog - Kabe.Space

Korisnikov avatar
Risto
Pobednik Garaža - Classic lige
Postovi: 5818
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: 40 godina Honde Civic

Post od Risto » 18 Okt 2018, 08:20

Civic je u mojim očima uvek bio nekako iznad konkurencije, van mainstreama, nudio je nešto više i drugačije u odnosu na druge.

Šteta je što je globalizacija dovela do toga da se i sam Civic nudi u jednoj karoserijskoj verziji, nekako sam navikao na više od Civica ali nije Honda kriva za to što su pravila igre takva.

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 14523
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: 40 godina Honde Civic

Post od Heinz » 18 Okt 2018, 08:27

Imaš hatch i sedan, dve verzije.

maniaxxx
Postovi: 5661
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Celje-SLO

Re: 40 godina Honde Civic

Post od maniaxxx » 18 Okt 2018, 12:40

Zasto je 9tka tako osporovana? Nm meni je u fl verziji i dan danas top izgledom. Odskace od svega na putu.

10tka je isto dobra ali mi je vise konvencionalna, ziheraska nego 9tka.

Korisnikov avatar
Risto
Pobednik Garaža - Classic lige
Postovi: 5818
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: 40 godina Honde Civic

Post od Risto » 18 Okt 2018, 13:09

Sorry, zaboravio sam na sedana, ali su meni uvek 3v Civici bili najlepše verzije a ta karoserijska verzija izumire :(

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 7022
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: 40 godina Honde Civic

Post od Ji 4Tze » 18 Okt 2018, 14:09

Boringly average, but also perfect for school run mums

Odgovori