Zastava 101
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Pa dobro,...covek je sa Juga, ne moze da prica kao Beogradjanin iz kruga 2.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30090
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zastava 101
Hahahaha. Proizvodi se neki Fiat 500L, a ugasili su legendarnu Zastavu. Kakav kralj.
From HTC wia TT
From HTC wia TT
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zastava 101
На овогодишњем релију старовременских аутомобила у Монте Карлу била је и једна рели верзија Заставе 101. Пољаци сачували успомену на рели верзију стојадина.
Више о томе у часопису Ауто Магазин:
Rallye Monte-Carlo Historique: Zastava 101 i dalje živi u Evropi
05.05.2015.
Poljaci čuvaju uspomenu na "Z101"
ZAHVALJUJUĆI LJUBITELJIMA STAROVREMENSKIH VOZILA I RELIJA IZ POLJSKE, "ZASTAVA 101" I DALJE ŽIVI U EVROPI, PA ČAK I UČESTVUJE NA NEKIM OD NAJPOZNATIJIH TAKMIČENJA.
Zahvaljujući ljubiteljima starovremenskih vozila i relija iz Poljske, “zastava 101″ i dalje živi u Evropi, pa čak i učestvuje na nekim od najpoznatijih takmičenja.
http://www.magazinauto.com/rallye-monte ... -u-evropi/
Више о томе у часопису Ауто Магазин:
Rallye Monte-Carlo Historique: Zastava 101 i dalje živi u Evropi
05.05.2015.
Poljaci čuvaju uspomenu na "Z101"
ZAHVALJUJUĆI LJUBITELJIMA STAROVREMENSKIH VOZILA I RELIJA IZ POLJSKE, "ZASTAVA 101" I DALJE ŽIVI U EVROPI, PA ČAK I UČESTVUJE NA NEKIM OD NAJPOZNATIJIH TAKMIČENJA.
Zahvaljujući ljubiteljima starovremenskih vozila i relija iz Poljske, “zastava 101″ i dalje živi u Evropi, pa čak i učestvuje na nekim od najpoznatijih takmičenja.
http://www.magazinauto.com/rallye-monte ... -u-evropi/
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Zastava 101
Zakon automobil. Neka testiraju Zastavu i neki od novijih modela do Afrike i nazad, moderni nece ni stici.
Za volan, ima pomeranje... salim se, nema nikakvo pomeranje, fiksirali su ga u Zastavi. hahhahaha Legenda ovaj covek.
Za volan, ima pomeranje... salim se, nema nikakvo pomeranje, fiksirali su ga u Zastavi. hahhahaha Legenda ovaj covek.
Re: Zastava 101
Nema centrali greben pa su se sloveni razmnozavali do 22 milona
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Zastava 101
Eh, ljudi brzo zaboravljaju ili su emotivni prema nekom periodu. Još onda su ta kola bila daleko od zakona. Miljama daleko.GJSenna je napisao:Zakon automobil. Neka testiraju Zastavu i neki od novijih modela do Afrike i nazad, moderni nece ni stici.
Širim haos!
Re: Zastava 101
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Zastava 101
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Zastava 101
Zver kec, al' mnogo trošio
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
11-12 litara je trosio. Za tu kubikazu i tezinu mnogo. Legendardni ,,Tristac,, je trosio 12-13 (1300 kubika), a za Zastavu 101 je bio limuzina.
- grujicd
- Postovi: 8397
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Ne sećam se da je potrošnja bila baš 11-12, možda u nekim baš nepovoljnim uslovima.
Koliko sam samo čekao da se ratosiljam tog keca, vozio sam ga prvih 15 godina vozačkog staža. A sad, rado bi okrenuo krug u njemu, da se setim onog konzervastog zvuka auspuha i da se prisetim raznih avantura koje smo prošli zajedno. Zadnjih par godina kod mene je krenuo baš dosta da se kvari, u gepeku sam uvek imao rezervne kablove: elektronsko paljenje, razvodnu kapu i ruku, razvodne kablove i još ponešto. Jesu ti delovi bili prejeftini, ali su i bili mnogo lošiji od originalnih koji ni sami po sebi nisu bili neki zavidni kvalitet.
Na kraju je krenuo niz bizarnih kvarova koji su pokazali da je baš u godinama. Isključim auto i izvučem ključ a on i dalje radi pa ga gasim naglim puštanjem kvačila, jednom nisam mogao vozačka vrata da zatvorim pa sam ih vezao nekako samo da stignem do kuće, ablender menjao više puta jer svetla nisu radila, rezervoar procureo. One uobičajene stvari da i ne pominjem - više puta otpadao auspuh na putu, hlađenje je radilo loše pa je leti moralo da se pušta grejanje u kabinu kad motor počne da se pregreva, nekoliko puta menjao osigurač na semaforu jer sam upravo ostao bez žmigavaca ili ventilatora hladnjaka.
A opet me neka nostalgija vuče ka njemu, da sam dokoni milioner nabavio bi nekog keca, restaurirao bi ga i provozao par puta godišnje for old times sake. Bitnije je ovo "dokon", ovo milioner je pre da ne bi razmišljao o tome gde da ga držim i da imam već 5-6 auta za realne potrebe. Ne verujem ni da je skupo ni teško da se nađe neki kec i dovede u pristojno stanje.
Koliko sam samo čekao da se ratosiljam tog keca, vozio sam ga prvih 15 godina vozačkog staža. A sad, rado bi okrenuo krug u njemu, da se setim onog konzervastog zvuka auspuha i da se prisetim raznih avantura koje smo prošli zajedno. Zadnjih par godina kod mene je krenuo baš dosta da se kvari, u gepeku sam uvek imao rezervne kablove: elektronsko paljenje, razvodnu kapu i ruku, razvodne kablove i još ponešto. Jesu ti delovi bili prejeftini, ali su i bili mnogo lošiji od originalnih koji ni sami po sebi nisu bili neki zavidni kvalitet.
Na kraju je krenuo niz bizarnih kvarova koji su pokazali da je baš u godinama. Isključim auto i izvučem ključ a on i dalje radi pa ga gasim naglim puštanjem kvačila, jednom nisam mogao vozačka vrata da zatvorim pa sam ih vezao nekako samo da stignem do kuće, ablender menjao više puta jer svetla nisu radila, rezervoar procureo. One uobičajene stvari da i ne pominjem - više puta otpadao auspuh na putu, hlađenje je radilo loše pa je leti moralo da se pušta grejanje u kabinu kad motor počne da se pregreva, nekoliko puta menjao osigurač na semaforu jer sam upravo ostao bez žmigavaca ili ventilatora hladnjaka.
A opet me neka nostalgija vuče ka njemu, da sam dokoni milioner nabavio bi nekog keca, restaurirao bi ga i provozao par puta godišnje for old times sake. Bitnije je ovo "dokon", ovo milioner je pre da ne bi razmišljao o tome gde da ga držim i da imam već 5-6 auta za realne potrebe. Ne verujem ni da je skupo ni teško da se nađe neki kec i dovede u pristojno stanje.
- dag81
- Postovi: 7275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Zastava 101
Ja bas nemam nostalgiju a ni zelju da vozim Juga, bem ga. Imamo ga kuci i vozim ga kad bas moram tj idem na njivu npr.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- grujicd
- Postovi: 8397
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Ma jugo je kanta, ovo je tema o mnogo boljem automobilu
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
11-12 litara gradske voznje je trosio. Moj kum imao.
- Blackshadow
- Postovi: 775
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Zastava 101
Moj confort '80 nije prelazio 10 ni u ludilu, prevezao milion ljudi, brutalno dobro me služio.
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!