Renault Safrane Biturbo
Re: Renault Safrane Biturbo
Moćan!
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Safrane Biturbo
Ma ne bih se složio u potpunosti. Pomenuh gore, nakon Safrana je išao Velsatis. Kud ćeš perverznijeg dizajna, doduše ružan ko lopov, a prodaja dno. Moje lično mišljenje je da su malo razradili i evoluirali Safrane, i ispravili neke nedostatke, mnogo bi bolje prošli.starac vujadin je napisao: U svakom slucaju dobro je da ste se setili tog retkog auta. Francuzi su u visim klasama uvek bolje prolazili kada su isli na perverzije u dizajnu i enterijeru + neke ludacke tehnicke sitnice, nego kada su isli na snagu kopirajuci nemacki fazon. Ta kola se nikada nisu, niti ce se prodavati kao svapska, ali su ostala upamcena jer su bila drugacija i nedokuciva za ljubitelje "nemaca".
Naročito Safrane.dragvorl je napisao:Inace ova linija Renaulta, Safrane i Laguna te generacije imaju zaista lepe linije, cak i danas.
Jeste, u lep i udoban, ali džabe kad je bila bagovita ko svi Renaulti do tada zajedno.Floyd je napisao:I ja se lozio na Lagunu i Safrane kao klinac...mozda zato sto sam se kod prijatelja (gastosa iz FR) vozio u oba cim su se pojavili.
Ako se pogleda konkurencija u to vreme (ne racunam premiume), Laguna i jetse bila perverzan auto i ogroman napredak u odnosu na 21.
Širim haos!
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Safrane Biturbo
@Methane,
Nisam ni mislio na aspekt prodaje. Prodaja je manje vise kod niih bila slaba. "Ajkula" je prakticno jedini svetli izuzetak i da je auto bio perverzija, cudo na tockovima i da se dobro prodavao.
Npr. jedan C6, koji je sjajan primer "francuske" skole vise klase se jadno prodaje.
No, veci je problem je danasnji trend kojim se ide da se udovolji svacijem ukusu i tu francuske otkacenosti slabo prolaze, nazalost. Gubi se identitet. Jedan C5 je odlican auto, cak i lep...ali ima vrlo malo "francuskog" u sebi. Peugeot 508 i Renault Latitude su grozni primerci gubljenja francuskog identiteta i pokusaj da se dodvore svima, da malo lice na "nemacka" kola, da se pojeftini i pojednostavi proizvodnja, da se igra na sigurno, ziheraski...
Nisam ni mislio na aspekt prodaje. Prodaja je manje vise kod niih bila slaba. "Ajkula" je prakticno jedini svetli izuzetak i da je auto bio perverzija, cudo na tockovima i da se dobro prodavao.
Npr. jedan C6, koji je sjajan primer "francuske" skole vise klase se jadno prodaje.
No, veci je problem je danasnji trend kojim se ide da se udovolji svacijem ukusu i tu francuske otkacenosti slabo prolaze, nazalost. Gubi se identitet. Jedan C5 je odlican auto, cak i lep...ali ima vrlo malo "francuskog" u sebi. Peugeot 508 i Renault Latitude su grozni primerci gubljenja francuskog identiteta i pokusaj da se dodvore svima, da malo lice na "nemacka" kola, da se pojeftini i pojednostavi proizvodnja, da se igra na sigurno, ziheraski...
Re: Renault Safrane Biturbo
Bio je jedan ovakav u Srbiji, nov, ovde kupljen
Re: Renault Safrane Biturbo
Zna li se gde je sad, šta je s njim, jeste li u voznom stanju, ko ga vozi, itd.? Stvarno je auto Nikad nisam uspeo da nađem neki detaljniji review. A kontam da oni nisu baš hteli da pariraju premijum trojci u bukvalnom smislu, već da je to više bio francuski okršaj i demonstracija moći kao što je Pug radio sa 205-icom T16 (za homologaciju za Grupu B) i Citroen sa muspesima u WRC-u.
Имам једно потпитање...
Re: Renault Safrane Biturbo
Ma ko zna gde je, mislim da ga je vozila, tada, državna firma iz Vršca, a šta je bilo s njim to niko živi ne zna
Taj auto je po luksuzu trebao da bude pandan tadašnjoj 7ici i slonu i stvarno je za to vreme bio napucan svim i svačim što je moglo da se kupi, klima i grejanje za sva četiri sedišta, električni amortizeri s bombama (podešavanje tvrdoće i visine) zaboravio sam koje radio muziku al je zvuk bio baba roga......gomila nekih aplikacija koj su za to vreme bile vaaauuuu i ako me sećanje ne vara koštao je kod nas oko 100.000 markica
Taj auto je po luksuzu trebao da bude pandan tadašnjoj 7ici i slonu i stvarno je za to vreme bio napucan svim i svačim što je moglo da se kupi, klima i grejanje za sva četiri sedišta, električni amortizeri s bombama (podešavanje tvrdoće i visine) zaboravio sam koje radio muziku al je zvuk bio baba roga......gomila nekih aplikacija koj su za to vreme bile vaaauuuu i ako me sećanje ne vara koštao je kod nas oko 100.000 markica
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Renault Safrane Biturbo
Šta demonstracija moći kad su Nemci uradili sve bitno na ovom autu koliko sam shvatio? Inače jeste dobar, ima lepu liniju i danas, nije tipičan Francuz, i detalji u vezi sa ovim autom su za poštovanje.elMaestro je napisao:Zna li se gde je sad, šta je s njim, jeste li u voznom stanju, ko ga vozi, itd.? Stvarno je auto Nikad nisam uspeo da nađem neki detaljniji review. A kontam da oni nisu baš hteli da pariraju premijum trojci u bukvalnom smislu, već da je to više bio francuski okršaj i demonstracija moći kao što je Pug radio sa 205-icom T16 (za homologaciju za Grupu B) i Citroen sa muspesima u WRC-u.
Re: Renault Safrane Biturbo
Ambiciozna cena
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Safrane Biturbo
Pa kad je ružan i bezličan. Pokušaj da se napravi auto koji liči na Ajkulu, ali sa samo kozmetičkom ekstravagancijom umesto prave koja je krasila original. Bolje da su napravili zaista retro Ajkulu.starac vujadin je napisao:@Methane,
Nisam ni mislio na aspekt prodaje. Prodaja je manje vise kod niih bila slaba. "Ajkula" je prakticno jedini svetli izuzetak i da je auto bio perverzija, cudo na tockovima i da se dobro prodavao.
Npr. jedan C6, koji je sjajan primer "francuske" skole vise klase se jadno prodaje.
U najvećoj meri se slažem s tobom, naročito oko VW Citroena i grdne 508-ce, ali ne bih da se rasplinjujemo ovde. Jako žalim što Renault nije nastavio Safrane, mislim da su makar vizuelno bili na dobrom putu. Latitude ne računam, to nije Renault, to je Samsung.starac vujadin je napisao:No, veci je problem je danasnji trend kojim se ide da se udovolji svacijem ukusu i tu francuske otkacenosti slabo prolaze, nazalost. Gubi se identitet. Jedan C5 je odlican auto, cak i lep...ali ima vrlo malo "francuskog" u sebi. Peugeot 508 i Renault Latitude su grozni primerci gubljenja francuskog identiteta i pokusaj da se dodvore svima, da malo lice na "nemacka" kola, da se pojeftini i pojednostavi proizvodnja, da se igra na sigurno, ziheraski...
A ovu Baccaru bi-turbo bih tako rado posedovao i "masakrirao" paljevine sa njom.
Širim haos!
Re: Renault Safrane Biturbo
Nemoj se vređati mislio sam na demonstraciju moći između Francuza na liniji Pug-Citroen-Renault. Kao što je pre toga Pug uradio sa 205-icom i 405-icom T16 ili kasnije Citroen uspesima u WRC-u.Uroš S. je napisao:Šta demonstracija moći kad su Nemci uradili sve bitno na ovom autu koliko sam shvatio? Inače jeste dobar, ima lepu liniju i danas, nije tipičan Francuz, i detalji u vezi sa ovim autom su za poštovanje.elMaestro je napisao:Zna li se gde je sad, šta je s njim, jeste li u voznom stanju, ko ga vozi, itd.? Stvarno je auto Nikad nisam uspeo da nađem neki detaljniji review. A kontam da oni nisu baš hteli da pariraju premijum trojci u bukvalnom smislu, već da je to više bio francuski okršaj i demonstracija moći kao što je Pug radio sa 205-icom T16 (za homologaciju za Grupu B) i Citroen sa muspesima u WRC-u.
EDIT: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/re ... LSO_EXPORT Koja je fora sa ovom cenom? I zašto su u Poljskoj auti (pogotovo oldtajmeri i jangtajmeri) ubedljivo najjeftiniji kad se preračunaju cene u evro. Ili je ovaj greškom zamenio evro i zlot, pa je mislio 12000e.
Имам једно потпитање...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Safrane Biturbo
Nekom jeste ruzan, ali bezlican tesko...Ako vec treba traziti gde su trazili inspiraciju za C6 to nije DS, nego CX.methane.master je napisao:Pa kad je ružan i bezličan. Pokušaj da se napravi auto koji liči na Ajkulu, ali sa samo kozmetičkom ekstravagancijom umesto prave koja je krasila original. Bolje da su napravili zaista retro Ajkulu.starac vujadin je napisao:@Methane,
Nisam ni mislio na aspekt prodaje. Prodaja je manje vise kod niih bila slaba. "Ajkula" je prakticno jedini svetli izuzetak i da je auto bio perverzija, cudo na tockovima i da se dobro prodavao.
Npr. jedan C6, koji je sjajan primer "francuske" skole vise klase se jadno prodaje.
Re: Renault Safrane Biturbo
I CX (kao i GS) vuče dizajnerske korene od DS-a ,samo su ukockastili tu generaciju iz '70ih...
Re: Renault Safrane Biturbo
I XM...on je zapravo "kockasta" ajkula
Meni se zapravo taj stari citroenov dizajn nikada nije dopadao. Jeste bio originalan ali previse nametljiv i napadan.
Meni se zapravo taj stari citroenov dizajn nikada nije dopadao. Jeste bio originalan ali previse nametljiv i napadan.
Re: Renault Safrane Biturbo
Da, XM i BX su sledeća generacija. Mada ,po meni, CX je zaključio tu fascinantnu priču...