Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Oldtimeri, youngtimeri i automobilski klasici
Korisnikov avatar
profesorPROST
Postovi: 3282
Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
Lokacija: Beograd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od profesorPROST » 31 Dec 2012, 12:48

Mislim da i Mirko zna pravu istinu, ali nas sve malo zajebava

SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika

Jbg, ostalo mi iz teme "Ko ima najružniji i najgluplji avatar?" :kezo:
Never Say Never Again

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od mr.Big » 31 Dec 2012, 13:21

trojanac je napisao:Ajd nek još neko spomene Golfa pa da zaključamo temu.
:kezo:


1938 Citroen hatchback
Slika

Korisnikov avatar
mirko alvirko
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od mirko alvirko » 31 Dec 2012, 14:50

31 dan ...milion primeraka? :trljamoci:


Ovo oko milion primeraka za 30 dana je lapsus znas na sta sam mislio !

U redu idejni tvorac je neko iz Citroena najverovatnije ovog sa slike na pocetku teme.Da li negde stoji da je" otac " cele price ne znam,verovatno ima u WIKI.

O ovoj temi -"idejni tvorac..." ama bas nista nije receno ,a ko zna uopste nesto o ovom izumitelju ,kreatoru prastarog citroena , sa slike ,dajte o njemu da pricamo ,verovatno je to navazniji auto za razvoj svih hatcbackova.

Posto je administrator zabranio pominjanje najuspesnijeg predstavinka iz price ,to je kao kad pricate oo fudbalu a neko vam zabrani da pomenete sve uspehe brazila iako oni nisu izumeli igru ,ona je postala sinonim za njihovu zemlju.
Zbog toga se povlacim iz teme. :cool!:

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od nikaragva » 31 Dec 2012, 16:32

Dobro to je malo diskutabilno, ko je prvi ko nije prvi, jer niko nije rekao evo sad cu ja napraviti auto tipa hatch :)
Sam model automobila je postojao neko vreme, dok neko nije smislio da ih nazove hatch back.


Sto se tice najuspesnijih predstavnika, kada se kaze automobil, meni prve 4 stvari padaju na pamet: fiat, mercedes, bmw i tojota. Za sve ostale bih morao da se razmislajm. Ne znam zasto, valjda mi je tako od malena.

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od nuk » 31 Dec 2012, 17:28

Nikaragva ne huli, nateraces Mirka da se vrati u temu ne bi li se iz iste po sesti put iz iste povukao.

sent from my brain using the force..

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od methane.master » 31 Dec 2012, 17:58

profesorPROST je napisao:Mislim da i Mirko zna pravu istinu, ali nas sve malo zajebava

SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika

Jbg, ostalo mi iz teme "Ko ima najružniji i najgluplji avatar?" :kezo:

:kezo:

Mada i dalje mislim da je Slobin avatar bio pobednik! :kezo:
Širim haos!

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od snork » 01 Jan 2013, 14:30

mirko alvirko je napisao:Neki su supermini ,gradski automobili sa spiska ..trebalo bi bar razmatrati c klasu kakvu danas
Evo npr. sa liste je npr. Renault 16 veličine današnjeg C segmenta, ako ne i veći.
Uroš S. je napisao:Jasno da VW sa Golfom prve generacije nije izmislio novi koncept automobila, ali mislim da je to bio prvi opšte i široko popularan heč sa prednjim pogonom (uz Reno 5 mada on po mom mišljenju malo odskače od koncepta zbog linijski postavljneog motora u odnosu na smer kretanja tj. komplet preuzima mehaniku i pogone od R4, dok je Golf bio nov proizvod).
Zar nije R5 preuzeo motor od R4, ali je upravo položaj promenjen iz uzdužnog u poprečni, čime je znatno smanjen potreban motorni prostor?

Inače, trebalo bi da je hečbek samo oblik karoserije... ili je bitna osobina i poprečno postavljen motor? Zna li neko koji auto je prvi imao poprečno postavljen motor? Meni izgleda da je ovo relativno moderan koncept. Moguće da je Fiat 128 bio u tome prvi.
ljubitelj je napisao:Golf 1 bi se mogao porediti sa Puntom klasik po klasi gde pripada.
Uvreda za Punta. :mrgreen: Ali može se porediti sa Unom...

By the way, slažem se da je ispravan izgovor heČbek, a ne heDŽbek.
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od Ji 4Tze » 01 Jan 2013, 15:52

hatch - otvor
back - nazad

Up, Buba, Golf, sve je to hatchback..
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od methane.master » 01 Jan 2013, 16:10

Buba mi je ipak više ... hathfront. ;)

Sent using Tapatalk
Širim haos!

Korisnikov avatar
perfiko
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od perfiko » 01 Jan 2013, 16:29

Misli na novu Bubu. ;)
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od ljubitelj » 01 Jan 2013, 18:58

Morris model Mini, Alek Isigonis.
Prednji poprecni pogon sa 4 cilindra.

U novije doba, Volvo S80 prvi poprecni 6cilindarski prednji pogon.

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od snork » 01 Jan 2013, 19:41

Volvo S80, koji se pravi od 1998? Moja Lancia Kappa ima poprečno postavljen 3.0 V6 motor (i naravno prednji pogon), proizvodila se od 1994. godine.

Slika
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10471
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od TheWickerMan » 01 Jan 2013, 19:46

164orka takođe ima poprečno V6 a počela je da se proizvodi 1987 ... predni pogon naravno ... jedino ako nisi mislio na REDNI šestak...

Slika

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od snork » 01 Jan 2013, 19:50

Evo sad sam našao... i Lancia Thema ima poprečno postavljen V6, proizvodila se od 1984:

Slika

Edit: a takođe je imala i poprečno postavljen V8:

Slika
Ђенерал Јанковић

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka

Post od ljubitelj » 01 Jan 2013, 22:04

Nisam bio jasan, da redni 6 poprecno napred.

U Temi je bio cuveni Ferarijev V8 32V.

Odgovori