Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Vec neko vreme razmisljam ko je autor koncepta danasnjeg c segmenta ili hedzbeka kakvog danas poznajemo, kao opste prihvacenog standarda
1. troje ili petoro vrata
2.motor napred
3. prednji pogon
Ja mislim da je ovaj renault 4 prvi ovog koncepta
1. troje ili petoro vrata
2.motor napred
3. prednji pogon
Ja mislim da je ovaj renault 4 prvi ovog koncepta
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
pa zar citroen nije zadnja vucha
procitao da je prednje
procitao da je prednje
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Ja mislim da je Golf
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
pa i ja sam mislio
Bas pre neki dan kad sam video jedan stari kec.
Pa onda malo razmisljam, pa se setio renautla 5 koji je stariji od golfa, pa se setio kasnije i cipelice, renaulta 4. i spaceka.
ali se onda setio da spacek nema 5ta vrata, pa je ostao renault4
Ali evo geza se setio i starijeg...
Bas pre neki dan kad sam video jedan stari kec.
Pa onda malo razmisljam, pa se setio renautla 5 koji je stariji od golfa, pa se setio kasnije i cipelice, renaulta 4. i spaceka.
ali se onda setio da spacek nema 5ta vrata, pa je ostao renault4
Ali evo geza se setio i starijeg...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Kakav bre Golf...Renault 5, Alfasud, Fiat 127...svi su stariji.
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Neki od prvih su bili Simca 1100, Renault 16 & Austin Maxi.
Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Sa Golfom(1974–1983/84 u Yugoslaviji) je krenula prica o hedzbeku kao automobilu koji ima vise namena i pokriva manje vise sve potrebe -za grad,za put,za porodicu .
Verujem da su neki modeli izasli ranije ali ovaj auto je postavio temelje.
Renault 5 je supermini -kada pricamo o hedzbeku pricamo o nesto vecem autu -c klasi .
Verujem da su neki modeli izasli ranije ali ovaj auto je postavio temelje.
Renault 5 je supermini -kada pricamo o hedzbeku pricamo o nesto vecem autu -c klasi .
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Ma dal je moguće? U Jugi (ako ćemo već o njoj) je ta priča o hatchbacku krenula tri godine ranije sa Z101.
Iskopiraše nas Švabe k'o Kinezi 500L.
Iskopiraše nas Švabe k'o Kinezi 500L.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Koliko ja znam niko hedzbek nije dovodio u vezu za Fiatom(zastavom) vec je prica pocela od Golfa.
Ako je Fiat(zastava 101) bio auto za duga putovnja,dovoljno prostran za porodicu,visenamski ,uz to extra
kvalietan sto je sve sustina ove price onda je on bio medju pionirima.
Ako je Fiat(zastava 101) bio auto za duga putovnja,dovoljno prostran za porodicu,visenamski ,uz to extra
kvalietan sto je sve sustina ove price onda je on bio medju pionirima.
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
prica bas i nije pocela sa gofom ako cemo iskreno, jer je i stojadin stariji koncept od golfa, mislim 1967,ili 68.
eto jos jednog dokaza kako golfu dajemo nesto sto ne zasluzuje...
a jos jedan detalj, vw je na prevaru ili foru poceo da prodaje prve golfove, moj rodjak je pricao da je narucio bubu od tasa neke 74, i oni su mu dali golf, jer kao to je zamena, nije hteo da se ganja, pa je prihvatio novi golf...
Oni koji su u tom periodu narucivali bubu, ti mogu potvrditi tu prichu....
I sad da se cela klasa zove GOLF je ironija i pokazuje moc nemackih novinara da kroje i prekrajaju istoriju, da odlucuju sta je premijum sta nije , i sve drugo...
eto jos jednog dokaza kako golfu dajemo nesto sto ne zasluzuje...
a jos jedan detalj, vw je na prevaru ili foru poceo da prodaje prve golfove, moj rodjak je pricao da je narucio bubu od tasa neke 74, i oni su mu dali golf, jer kao to je zamena, nije hteo da se ganja, pa je prihvatio novi golf...
Oni koji su u tom periodu narucivali bubu, ti mogu potvrditi tu prichu....
I sad da se cela klasa zove GOLF je ironija i pokazuje moc nemackih novinara da kroje i prekrajaju istoriju, da odlucuju sta je premijum sta nije , i sve drugo...
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Koliko ja znam... ne znaš.mirko alvirko je napisao:Koliko ja znam niko hedzbek nije dovodio u vezu za Fiatom(zastavom) vec je prica pocela od Golfa.
Ako je Fiat(zastava 101) bio auto za duga putovnja,dovoljno prostran za porodicu,visenamski ,uz to extra kvalietan sto je sve sustina ove price onda je on bio medju pionirima.
Izvini , ali morao sam.
Hajde da mi molim te objasniš, ako je golf udario temelje zašto se onda koristi engleska a ne nemačka reč za taj temelj? Pa da krenemo dalje...
Znači ovde se ne radi o tome koje je najuspešniji hatchback (a i to je veliko pitanje da li je baš Golf I), već ko je idejni tvorac tog koncepta. A to Golf svakako nije. Čak ga je jedna Zastava preduhitrila. Dakle, već si promašio suštinu ove priče.
A kad smo kod dugih putovanja, prostora i višenamenosti, i ekstra kvaliteta, golf ima eventualno jednu karakteristiku, a u najmanje jednoj navedenoj ga "kec" dobija.
Svaki Golf (pa i Golf prve generacije) ima mnogo dobrih "strana" tako da mu nije potrebno dodavati one zamišljene. I bez toga on je Golf.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Cija je kovanica "hedzbek" to uopste nema veze iz proste cinjenice da mnogi pojmovi i termini dolaze sa
eng.govornog podrucja .Bitno je sta se podrazumeva pod tim pojmom tj, na koja kola(tj.predmet) se on odnosi i kad je poceo da se upotrbljava .
Rec je o sustini tj. kolima koja reprezentuju taj pojam a to svakako nij fiat 128 ili
zastava 101 ,kao ni renault 5 koji je pre svega supermini ..morao sam da te uvedem u jedno pravilno logicko razmisljanje...Taj Fiat je bio dobar auto
ali ni prici Golfu mk 1.Uostalom rec je o jednom od najuspesnijih modela VW ikad i uopste svetski
automobila ,postoje dostupni podaci o tome da ne objasnjavam ja . Svako poredjenje je kako bih rekao ..duhovito.
A da li je neko oznacavao odredjeni Citroen sa pocetak 20 veka kao hedzbek to vise nego diskutabilno.Ovaj pojam je oziveo sa kolima koja sam pomenuo ,sto je najvaznije postao sinonim za isti model.
U vezi naslova teme -tesko cemo egztno utvrditi ko je idejni tvorac verovatno da su doprinosi dolazili sa raznih staran do onog momneta dok sve to nije realizovano 1974 u VW
eng.govornog podrucja .Bitno je sta se podrazumeva pod tim pojmom tj, na koja kola(tj.predmet) se on odnosi i kad je poceo da se upotrbljava .
Rec je o sustini tj. kolima koja reprezentuju taj pojam a to svakako nij fiat 128 ili
zastava 101 ,kao ni renault 5 koji je pre svega supermini ..morao sam da te uvedem u jedno pravilno logicko razmisljanje...Taj Fiat je bio dobar auto
ali ni prici Golfu mk 1.Uostalom rec je o jednom od najuspesnijih modela VW ikad i uopste svetski
automobila ,postoje dostupni podaci o tome da ne objasnjavam ja . Svako poredjenje je kako bih rekao ..duhovito.
A da li je neko oznacavao odredjeni Citroen sa pocetak 20 veka kao hedzbek to vise nego diskutabilno.Ovaj pojam je oziveo sa kolima koja sam pomenuo ,sto je najvaznije postao sinonim za isti model.
U vezi naslova teme -tesko cemo egztno utvrditi ko je idejni tvorac verovatno da su doprinosi dolazili sa raznih staran do onog momneta dok sve to nije realizovano 1974 u VW
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Da završimo besmislenu raspravu, pročitaj ponovo naslov, pa ako i dalje misliš da je odgovor Golf, onda moram reći da je isto tako i odgovor na pitanje : Koji je najbolji dodatak jelima? Golf, a šta bi drugo!
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Odgovor na tvoju zeljuj je - nema idejnog tvorca u jednom coveku ,kompaniji ..Ova ideja se
razvijala,oblikovala sa vise strana da bi se realizovalu u onom modelu za koga ceo svet kaze -da! to je
hedzbek !On je sjedinio sve ove elemente koje je autor izdvojio na pocetku ..mada je mozda to i fiat 128
samo prokleti nemacki novinari uticase da se taj extra kvalitet Fiata ne odrzi.Pa i ovom nasem kolegi
tj.njegovom ocu uvalise falsh VW keca umesto Bube ..jadan covek Ja sam taj auto vozio do 285.000
za razliku od mog oca koji je jedva spojio 5 godina uz veliku muku sa nasom savrseno mehanicki
izradjenom zastavom ( iako taj model najvise cenim) nemojmo preterivati.
I nije samo ovo sto je autor naveo bitno za "hedzbek " cak je i veoma uprosceno .Po tome svaki je auto u toj kategoriji manje vise .Ja milsim da je mnogo vaznije da je osnovna ideja hedzbeka u njegovoj multifunckionalnosti (auto za svaku namenu) dakle ne samo gradski auto cime iskljucuje B klasu itd.
razvijala,oblikovala sa vise strana da bi se realizovalu u onom modelu za koga ceo svet kaze -da! to je
hedzbek !On je sjedinio sve ove elemente koje je autor izdvojio na pocetku ..mada je mozda to i fiat 128
samo prokleti nemacki novinari uticase da se taj extra kvalitet Fiata ne odrzi.Pa i ovom nasem kolegi
tj.njegovom ocu uvalise falsh VW keca umesto Bube ..jadan covek Ja sam taj auto vozio do 285.000
za razliku od mog oca koji je jedva spojio 5 godina uz veliku muku sa nasom savrseno mehanicki
izradjenom zastavom ( iako taj model najvise cenim) nemojmo preterivati.
I nije samo ovo sto je autor naveo bitno za "hedzbek " cak je i veoma uprosceno .Po tome svaki je auto u toj kategoriji manje vise .Ja milsim da je mnogo vaznije da je osnovna ideja hedzbeka u njegovoj multifunckionalnosti (auto za svaku namenu) dakle ne samo gradski auto cime iskljucuje B klasu itd.
Poslednja izmena od mirko alvirko u 29 Dec 2012, 16:22, izmenjeno 1 put ukupno.