50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Oldtimeri, youngtimeri i automobilski klasici
Odgovori
Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od nuk » 26 Apr 2013, 13:01

The first Lamborghini was not a low-slung, overpowered sports car that looked like sex on wheels. It was a tractor, and a damn fine one at that.

The man who built it, Ferruccio Lamborghini, was a perpetual malcontent who was never quite happy with anything, including the fleet of Ferraris he amassed as his wealth grew. He considered them loud and unrefined, brutish racecars haphazardly adapted for the road. He told Enzo Ferrari how he might improve his cars. Ferrari told him, in no uncertain terms, to get lost.

The temperamental Italian wouldn't have it, so he went home and began developing his first sports car. It would typify the Italian aesthetic: flashy, gorgeous, expensive and – despite his best efforts as a skilled engineer – temperamental. But it was the rolling embodiment of his vision for the perfect car.

Fifty years later, the company that bears his name continues striving toward that ideal.

It hasn't always achieved it – anyone remember the LM 002? – but Lamborghini has never failed to inspire emotion. Love them or hate them, Lamborghinis make you feel something, which is exactly what Signor Ferrucio wanted to do. They've never established the same aura as Ferrari, perhaps because Lamborghini (the company) never went racing because Lamborghini (the man) crashed during his first and only race.

Still, Lamborghini's hold a rarefied place in the automotive world. Ferruccio Lamborghini set out to build the world's best grand tourer, a car of unmatched refinement, speed and luxury. Somewhere along the line the company evolved (devolved?) into a manufacturer of some of the most outlandish cars the world has ever seen, even if they've been made by the Germans since Audi bought the company in 1998.

Here, then, is a look at the most inspired and insane cars from Lamborghini.

All photos courtesy of Lamborghini

http://www.wired.com/autopia/2013/04/la ... =co7464224

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od Geza » 29 Apr 2013, 21:39

Prvih 50 godina: A Enzo Ferrari mu je rekao neka se drži proizvodnje traktora...
http://dnevnik.hr/vijesti/automotiv/leg ... 84278.html

Ove godine Lamborghini slavi 50. rođendan. Povijest ove tvrtke obilježili su veliki izazovi i neosporeni rekordi koji su rezultat velike ambicije i talenta njena osnivača, čovjeka po imenu Ferruccio Lamborghini.

Slika

50 godina Laborghinija
Povijest 'Lamborghini Automobila' službeno počinje 1963. Ipak, moramo uzeti u obzir koliko daleko sežu korijeni ovog događaja, a ti su korijeni Ferruccio Lamborghini. Rođen 1916., taj sposoban, naprasit Talijan čvrste volje zaslužan je za osnivanje tvrtke i njenu izuzetnu povijest.


Zahvaljujući izuzetno profitabilnom radu svoje tvornice traktora, Ferruccio, inače ljubitelj sportskih automobila, bio je u mogućnosti da kupi nekoliko Ferrari trkaćih automobila. Međutim, po njegovom mišljenju ti su Ferrariji bili preglasni i nisu bili vozivi na cesti. Ferruccio je čak odlučio odvesti se do Firenze i porazgovarati s Enzom o tome. Enzo, arogantan kakav je bio, rekao mu je da se drži proizvodnje traktora i da prepusti njemu brigu oko GT automobila. Tada je Ferruccio odlučio da bi mogao pokrenuti svoju tvrtku za proizvodnju automobila te samim time započeo tihi rat između Lamborghinija i Ferrarija.

Borbe bikova oduvijek su bile sastavni ako ne i ključni dio Lamborghinijeva identiteta. Davne 1962. godine, talijanski proizvođač traktora Ferruccio Lamborghini posjetio je seviljski ranč Don Eduarda Miure, poznatog uzgajivača španjolskih borbenih bikova. Lamborghini, i sam Bik, ali u horoskopskom znaku, bio je toliko zadivljen veličanstvenim Miurinim životinjama da je odlučio preuzeti znak Razjarenog bika kao simbol za automobilski brend koji će formirati već sljedeće godine.

Kako je sve počelo?

Prvi model 350 GT predstavljen je javnosti početkom studenog 1963. U početku temeljen na modelu s dvoja sjedala, koji se kasnije razvio u 400 GT model s konfiguracijom sjedala 2+2, 400 GT model dosegao je respektabilnu proizvodnu seriju od 273 jedinice.


Par godina kasnije Ferrucio je uz pomoć dvaju mladih inženjera i stručnjaka za karoserije Bertoneom došao na ideju: staviti jedva pitomu verziju punopravnog trkaćeg automobila na cestu umjesto da naprave nekakvu reinterpretaciju klasičnog i tradicionalnog GT automobila. Njihov projekt, nazvan kodnim imenom 400 TP, imao je stoga 4-litreni 12-cilindrični motor iz 400 GT modela poprečno postavljen iza putničke kabine. Šasija je bila izrađena od savijenog, zavarenog lima i izbušena da bi bila laganija. Tako je nastala legendarna Miura!

Poplava narudžbi za Miuru donijela je novu novčanu injekciju u tvrtku ali je prije svega dovela do neviđenog interesa i publiciteta. Najbrže Miure nosile su oznaku SV.

Nakon Miure nastao je još jedan legendarni model. Koncept okomitog otvaranja vrata pojavio se po prvi put na ovom egzotičnom vozilu pod nazivom Marzal, što će u budućnosti postupno postati obilježje najekskluzivnijih Lamborghini modela.

Kajem 60-tih godina Lamborghini je radio punom parom. Stvoreni su modeli Islero GT (nasljednik 400 GT), Espada koja je nastala iz Marzal linije te model Jarama koja je bila utjelovljenje svih Lamborghini ideala. Tu su još bili i modeli Urraco te Jalpa model koji je zamjenio neuspješan Silhouette model.

1970. godine Lamborghini je izbacio model P250 a odmah nakon njega stvorena je i Jota (trkaća verzija Miure). Modificiran i olakšan automobil s tek 890 kg nudio je izvrsne performanse s ubrzanjem od nula do 100 km / h za samo 3,6 sekundi!

Na ženevskom sajmu 1971. godine predstavljen je spektakularan prototipni model LP 500, poznatiji kao 'Countach'. Bio je to doista revolucionaran automobil, počevši od svojih linija, koje su bile prva stvar koju su zamijetili svi oni koji su ga vidjeli na tom auto salonu a imali su samo riječi divljenja. Standardna proizvodnja Countacha počela je krajem 1973. a svijetlozeleni model, koji je danas dio stalne kolekcije Lamborghini muzeja, izložen je na pariškom sajmu automobila. To je bio prvi Countach koji je imao jedan veliki brisač prednjeg vjetrobranskog stakla.

Naftna kriza 1973.

U međuvremenu, svijet se mijenjao. Naftna kriza izazvana 1973. arapsko-izraelskim ratom stvorila je atmosferu straha oko dostave nafte. Kao rezultat toga, veliki, supersportski automobili koji su nemilice gutali gorivo naglo su postali passé. Sve gora socijalna situacija i pad prodaje neizbježno su preusmjerili proizvodni asortiman.


Ugašeni su svi modeli te je u prodaji ostala samo S verzija Countacha. U tim teškim trenucima tvrtka je klizila prema stečaju a zatim i likvidaciji. Do 1980., Lamborghini se smatrao završenom pričom.

Srećom, privlačnost tih automobila s imenom koje je do sada postalo legenda u kombinaciji s automobilom koji apsolutno nije imao premca, Countachom, pojavio se novi interes za tvrtku. Čim je objavljena ponuda za likvidaciju, brojni ljubitelji postrojili su se da ju preuzmu. Sudac je povjerio tvrtku dvojici braće, Jean-Claudeu i Patricku Mimranu, bogatim vlasnicima šećernog carstva u Senegalu i, naravno, ljubiteljima sportskih automobila koji su odmah predstavili redizajnirane Miuru i Countach S. Lamborghini je nastavio razvijati i off-road model koji je napokon postao LM002. Ovo teško off-road vozilo konačno je krenulo u proizvodnju 1986. godine.

Dana 23. travnja 1987. 'Nuova Automobili Lamborghini SpA "je preuzela američka tvrtka Chrysler. Američki vlasnici brzo su se smjestili u Sant'Agati a razdoblje intenzivne aktivnosti je počelo, ovaj put u uskoj suradnji s velikom automobilskom industrijom.

Countachev nasljednik je predstavljen 1990. Model 132 je nazvan Diablo, ime je dobio prema posebno opakoj pasmini borbenih bikova iz devetnaestog stoljeća, a novi model ispunio je očekivanja. Countachev nasljednik ne može biti konvencionalni automobil, te je naravno i on morao biti ekstreman, spektakularan, snažan i neuobičajen: Diablo, sa svojih 492 KS koje generira 5,7-litreni V12, bio je sve to - i više.

Chryslerovu kasniju odluku da proda bolonjsku tvrtku skupini nepoznatih investitora iz Indonezije teško je objasniti. Ova promjena vlasništva postala je službena 21. siječnja 1994. čime je došlo do destabilizacije menadžmenta tvrtke.

U međuvremenu, Luigi Marmiroli napustio je Lamborghini iz osobnih razloga, a Massimo Ceccarani zauzeo njegovo mjesto. Potreba za razvojem novih modela, a time i velike investicije u tom smislu, bila je očita. Do tog vremena, Diablo je imao već više od sedam godina što je jako dugo vremena na ovom teškom tržištu.

Novo doba za Lamborghini

Lamborghini se okrenuo nekoliko vrhunskih proizvođača automobila, uključujući i Audiju, i zatražio njihovu tehničku suradnju. Prvo pismo namjere između Audija i Lamborghinija potpisano je 12. lipnja 1998., a ugovor za potpuni i konačni prijenos svih dionica od posljednjeg indonezijskog dioničara njemačkoj tvrtci završen je 27. srpnja iste godine, samo 50 dana kasnije.


Prva velika inovacija je došla 2001. s nasljednikom Diabla: Murcielagom. Audi je prije svega stvorio osjećaj za bolju ukupnu kvalitetu automobila, s završnim detaljima koji su čak bolji od inače odličnih rezultata zadnjih Diablo modela. Drugi potpuno novi model predstavili su javnosti 2003. godine pod imenom Gallardo.

Nakon Gallarda 2007. godine Lamborghini je predstavio limitirani automobil imena Reventón koji je do dolaska Venena bio daleko najskuplji Lamborghini proizvod koji je bio inspiriran borbenim avionima. Na pariškom auto salonu 2008. godine Lamborghini je pokazao fenomenalan Estoque koncept sedana sa četiti vrata a na tom istom sajmu, ali 2010. godine, predstavljen je i konceptni Sesto Elemento. To je bio automobil mase od samo 999 kg sa istim V10 motorom iz Gallarda.

Na auto salonu u Ženevi 2011. godine napokon je predstavljen nasljednik Murciélaga pod imenom Aventador a dvije godine kasnije prestavljen je i najskuplji Lamborghini svih vremena – model Veneno – koji se može nabaviti po cijeni od cca 4 mil. eura. Moramo spomenuti i konceptno terensko vozilo iz Lamborghinija po imenu Urus koji bi trebao biti sljedbenik stare beštije LM002 iz 1986. godine.


Lamborghini danas

Današnji superautomobili toliko su različiti da je teško raditi bilo kakve korisne usporedbe. Lamborghini i Ferrari danas se usredotočavaju na sasvim različite stvari prilikom razvoja novih modela. Ferrari ima 458 model koji je nevjerojatan u apsolutno svakom pogledu ali u stvarnom svijetu, Lamborghini je više sirov i možda zabavniji za vožnju.

Proteklih nekoliko godina u svijetu superautomobila prisutan je sve veći udio tehnoloških komponenti na račun kojih ispada da bi i nečija baka mogla voziti takav automobil, kao što je npr. slučaj s McLaren MP4C modelom. Pravi superautomobil nekako bi morao pružati osjećaj uzbuđenja za upravljačem i zahtijevati određenu vještinu, izvlačiti iz nas onaj iskonski poriv da pokorimo divlju zvijer. Tu je Lamborghini oduvijek bio na pravom tragu. Oduvijek se govorilo, ako želite dobar inženjering, kupite njemački automobil, ali ako želite uzbuđenje morate se obratiti Talijanima.

Lamborghinijeva povijest tako je bila u najmanju ruku vrlo uzbudljiva i turbulentna. Danas legendarni talijanski brend svoj je status u svijetu superautomobila stekao inovativnim i ekstremnim dizajnom i tehnološkim inovacijama. Svaki Lamborghinijev automobil priča je za sebe a i danas ne prestaju oduševljavati. Unatoč maloj modelskoj ponudi i frapantnim cijenama, Lamborghini je danas, 50 godina nakon svog osnutka, i dalje vrlo živ i jak.

Broj prodanih Lamborghini automobila u stalnom je rastu. 2011. godinu završili su sa 1711 prodanih vozila dok je ta brojka u 2012. godini porasla na 2197 vozila, što je povećanje od skoro 30%. Prihodi tvrtke rastu istom mjerom pa su tako prihodi u 2011. Iznosili 322 mil. eura a 2012. 469 mil. eura. Tvrtka trenutno zapošljava 831 radnika.

Lamborghini za ovu veliku, jubilarnu 50-tu godišnjicu planira cjelogodišnje slavlje. Proslave u čast 50. rođendana tako će se održavati cijele godine kako u Italiji tako i u drugim zemljama a slavlje će kulminirati od 7. – 11. svibnja kada će 1.200 km talijanskih prometnica biti doslovce pod opsadom stotina vintage i modernih Lamborghini modela iz svakog kraja svijeta.

Ne postoji bolji način da se oda počast dugoj i plodonosnoj povijesti jednog od najboljih i najstrastvenijih proizvođača supersportskih automobila. Da Ferruccio može vidjeti tu povorku, zasuzile bi mu se oči, kao i nama kad smo kod toga. Tko ima vremena, predlažemo put u Italiju ovog svibnja.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od Geza » 08 Maj 2013, 12:35

Lamborghini 50Th Anniversary Grand Tour Starts: 350 Supercars From All Over The World Celebrating ‘Made In Italy'

Milan/Sant'Agata Bolognese, 7th May 2013 - Setting off from Piazza Castello in Milan starting at 10 a.m. tomorrow, 8th May, the Lamborghini 50th Anniversary Grand Tour is the largest gathering ever of cars from the 'House of the Raging Bull', organised to celebrate the company's 50th anniversary: a convoy of some 4 km long and 190,000 hp on the road.

The 350 cars (320 registered participants and approximately 30 courtesy cars for the press and guests) are now arriving in the parc fermè at Piazza Castello in front of the Sforzesco Castle, with their respective pilots and co-pilots totalling 700 people. Since last night, fans and enthusiasts have witnessed the unloading of the cars arriving from overseas and, as of this morning, the registration and entrance to the parc fermè of those driving to the first meeting point.

The press conference to announce the start of the Grand Tour was held this morning at the Pirelli Foundation, to highlight the partnership between the two companies since 1963, the year Lamborghini was founded.

A photograph of the 350 participating Lamborghinis shows 29 different countries of origin of the participants, who have travelled to Italy to celebrate the 50th anniversary of the company based in Emilia Romagna.

The most substantial representation of participants in the Lamborghini Grand Tour is from the United Kingdom with 71 cars followed by Italy, Germany and Switzerland with over 30 participants each. In addition, there are 21 cars with plates from the USA and 17 from China. The other countries represented are: Australia, Austria, Belgium, Canada, France, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Japan, Kuwait, Lebanon, Liechtenstein, Luxembourg, New Zealand, Norway, Portugal, Principato di Monaco, Singapore, South Korea, Taiwan, The Netherlands, Tunisia, Ukraine.

The youngest driver was born in 1991 and hails from Kuwait, while the oldest is 75 and is a French national.

Historic Lamborghini cars on tour include three 350 GTs, five 400 GTs, seventeen Miuras, eight Espadas, two Jaramas, six Urracos, 15 Countachs, one LM 002, 21 Diablos and 36 Murcielagos. The record for number of cars participating goes to the Gallardo, the most successful Lamborghini model of all time, with 123 cars registered amongst the participants.

'For 50 years, Lamborghini has been the object of dreams and the symbol of Made in Italy. Our supersports cars are always on the edge of the most advanced technological innovation and for this reason the claim that we have set for our anniversary is '100 years of innovation in half the time'. Since our founder Ferruccio Lamborghini first founded the company, a characteristic inherent in our DNA is to address the challenge and not overcome it, but to push boundaries to achieve something even more extraordinary,' said Stephan Winkelmann, President and CEO of Automobili Lamborghini. 'The 50th Anniversary Grand Tour, with more than 700 participants representing 29 countries, is evidence of the global dimension our brand enjoys today, and the strength of the Lamborghini myth that continues to grow.'

The first destination of the Lamborghini Grand Tour will be Bobbio, the soul of the Trebbia Valley, then the first day will be concluded in Forte dei Marmi, one of the most exclusive seaside resorts on the Tyrrhenian coast.

After Forte dei Marmi, the convoy will arrive on May 9 in Rome, passing through the base of the 4° Stormo of Air Force at Grosseto. The morning of May 10 it will restart again in the direction of Bologna, crossing the towns of Orvieto, Arezzo and San Giustino Valdarno, where all participants will stop for lunch at the Tenuta il Bobbio.

On the 10th evening, the cars will arrive in the center of Bologna, where the city will offer a welcome in the prestigious setting of Palazzo Re Enzo. The next morning in Piazza Maggiore the 'Concorso di Eleganza Lamborghini 50° Anniversario' will be held, which is open to all the historic cars participating in the tour, from the first 350 GT up to the latest Countach model.

On the 11th, the Tour will end in Sant'Agata Bolognese, headquarters of the House of the Raging Bull, where a gala dinner celebrating the Lamborghini 50th Anniversary will be held.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od Geza » 12 Maj 2013, 20:57

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od dragvorl » 12 Maj 2013, 22:15

Sjajna slika i 50 legendarnih godina, od toga blizu polovine u pogresnim rukama. Vidim prisutan je i covek sa najvernijom replikom Miure Jota do sad. :klanjamse:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od nuk » 12 Maj 2013, 22:24

:kkanjamse:

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8779
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od Gaginh0 » 13 Maj 2013, 10:49

dragvorl je napisao:Vidim prisutan je i covek sa najvernijom replikom Miure Jota do sad. :klanjamse:
A sta, ne postoji Miura Jota "original", ili...? Nisam u toku :ccc:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od dragvorl » 13 Maj 2013, 10:55

Jedina koja je postojala je potpuno izgorela kada ju je slupao mehanicar tadasnjeg vlasnika. Inace ju je napravio tadasnji test vozac Bob Wallace u slobodnom vremenu. Napravljeno je nekoliko fabrickih replika koje su u stvari samo bili kitovi nabaceni na Miure SV, daleko od ove replike sto sam spomenuo.
Ako te interesuje imas ovde vise o Joti, pa i o ovoj replici.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od dragvorl » 13 Maj 2013, 15:50

Jos malo slika sa proslave.

Slika

Slika

Slika


http://www.youtube.com/watch?v=-JR8gIfej1U
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od bane valjevo » 13 Maj 2013, 16:15

Pusti slike sa proslave, nego je l si doneo nekog polsuženja...

Inače ova replika Jote izgleda mnogo dobro. Svaka čast za trud...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od dragvorl » 13 Maj 2013, 17:21

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od dragvorl » 19 Maj 2013, 15:09

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od dragvorl » 27 Maj 2013, 01:32

SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: 50 Years of Inspired Insanity From Lamborghini

Post od NexT » 27 Maj 2013, 02:33

Lep zivot...

I lepa reklama za Ital. policiju

Odgovori