Citroen GS/GSA

Oldtimeri, youngtimeri i automobilski klasici
Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Citroen GS/GSA

Post od methane.master » 20 Dec 2014, 11:16

Jok bre. Zeder kurbla. :kezo:
Širim haos!

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Citroen GS/GSA

Post od Heinz » 20 Dec 2014, 11:27

LED?

TT

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11390
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Citroen GS/GSA

Post od starac vujadin » 20 Dec 2014, 11:31

Šta su ti ljudi...sad svi kod nas i u inostranoj štampi kukaju za starim, otkačenim Citroenima, a kada su ih pravili svi su ih sahranjivali da su sranja. Toliko ih je javnost terala da se odreknu sebe i svoje posebnosti da su to na kraju i uradili. I kada su nedavno pokušali da prave kola koja liče na one "prave" kao što su C3, C4 i C6 opet su loše prošli...C4 se još i dobro prodavao, ali su ga u testovima sahranjivali, a C6 su još i hvalili, ali ga niko nije kupovao.

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13405
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Citroen GS/GSA

Post od McGruja » 20 Dec 2014, 11:41

Citros sa slike i Citros u garazi su dve potpuno razlicite stvari, za mene

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Citroen GS/GSA

Post od Paja » 20 Dec 2014, 11:51

Nije bilo lako imati Citroena tih generacija. Najupadljiviji primer je Rakhil. Posedovanje dva BX-a je od njega napravilo nepopravljivog opsesivno-kompulsivnog drkadžiju. Teške su to sudbine. :mrgreen:

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Citroen GS/GSA

Post od methane.master » 20 Dec 2014, 12:04

:kezo:

@Starac
Jesu ih sahranjivali, ali ne zbog dizajna. Nažalost kada su popravili kvalitet i to u smislu nekih gluposti i sitnica koje su pravile ako ne velike, ono iritantne probleme, promenili su i dizajn, koji ih je izdvajao.
Od novih jedino C5 mi se sviđa da bih ga kupio. Kod C6 su od lepe CX-ovske silutete uspeli da naprave ružan auto. Kod DS ponovo ima elemetanta starog Citrena, valjda će ovaj put uspeti.
Širim haos!

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11390
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Citroen GS/GSA

Post od starac vujadin » 20 Dec 2014, 12:18

Jesu se kvarili, ali su ih sahranjivali i zbog toga što nisu hteli da se navikavaju na njihova tehnička rešenja koja su tada redom pljuvalii kao iritantna, nepraktična, besmislena...da ironija bude veća često su posle par godina, ili čak decenija neki drugi usvajali takva rešenja, ali onda su dobijali aplauze.

Citroeni nikad nisu bili my cup of tea, ali sam ih uvek cenio zbog toga što su bili svoji i bili su avangarda. Šteta što više nema "konfekcije za individualce" kakve su pravili Saab, Rover, Citroen, Lancia...

Meni je DS serija samo šminka (mada ih kapiram - "ako nećete nepatvorenu otkačenost, sada ćemo da vam prodajemo isfoliranu"). DS3 je dobar auto, DS4 je iz nepoznatih razloga dignut kao crossover vozi se očajno i DS5 je prepakovani Picasso (a ljudi misle da je C5) koji bi hteli da prodaju kao nekog takmaca zu klasi C6...to mi je malo šibicarski.

Korisnikov avatar
Rakhil
Postovi: 8335
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Citroen GS/GSA

Post od Rakhil » 21 Dec 2014, 00:49

Uf, ja sam bas patio od Citroenitisa. To je kao Alfizam, ali sa vise mazohizma i realno nesh jebati nikada sa Citroenom. Vazda su patili od lose izrade i osetljivosti na sve i svasta. U moje su solidne pare upucane od vanrednih kvarova, i lepo su istrulili, a odrzavani su kako valja i dolikuje. I pored toga bih danas tako rado uvalio dupe u neki lepo ocuvani BX ili jos bolje CX, da se prisetim kako to pliva...

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Citroen GS/GSA

Post od Geza » 21 Dec 2014, 23:28

GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Citroen GS/GSA

Post od methane.master » 21 Dec 2014, 23:52

starac vujadin je napisao:Jesu se kvarili, ali su ih sahranjivali i zbog toga što nisu hteli da se navikavaju na njihova tehnička rešenja koja su tada redom pljuvalii kao iritantna, nepraktična, besmislena...da ironija bude veća često su posle par godina, ili čak decenija neki drugi usvajali takva rešenja, ali onda su dobijali aplauze.
Ko Apple :cool!: Nažalost jeste tako. Bilo je i nepraktičnih rešenja, ali uvek suludih i ekstravagantnih, ali puno onih genijalnih, priznatih tek mnogo kasnije.
starac vujadin je napisao:Meni je DS serija samo šminka (mada ih kapiram - "ako nećete nepatvorenu otkačenost, sada ćemo da vam prodajemo isfoliranu"). DS3 je dobar auto, DS4 je iz nepoznatih razloga dignut kao crossover vozi se očajno i DS5 je prepakovani Picasso (a ljudi misle da je C5) koji bi hteli da prodaju kao nekog takmaca zu klasi C6...to mi je malo šibicarski.
Serija DS jeste šminka ekstravagancije na "običnu" mehaniku, ali ne vidim drugi način da opstanu. Po mom mišljenju i to je bolje u odnosu na ono što radi VW.
Rakhil je napisao:Uf, ja sam bas patio od Citroenitisa. To je kao Alfizam, ali sa vise mazohizma i realno nesh jebati nikada sa Citroenom. Vazda su patili od lose izrade i osetljivosti na sve i svasta. U moje su solidne pare upucane od vanrednih kvarova, i lepo su istrulili, a odrzavani su kako valja i dolikuje. I pored toga bih danas tako rado uvalio dupe u neki lepo ocuvani BX ili jos bolje CX, da se prisetim kako to pliva...
CX pliva lajk nou ader, a kome je do je*nja, nek kupi polupremijum i nalepi quattro stiker. :mangup:

Geza je napisao:GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.
'benti... malo im bilo svega, samo im je još Wankel falio. :kezo:
Širim haos!

Korisnikov avatar
profesorPROST
Postovi: 3282
Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
Lokacija: Beograd

Re: Citroen GS/GSA

Post od profesorPROST » 22 Dec 2014, 00:12

Geza je napisao:GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.
Jedan od...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... ORT&noec=1
Never Say Never Again

Korisnikov avatar
ivica122
Postovi: 1526
Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
Garaža: Honda Accord CL7
Lokacija: Pirot, Србија

Re: Citroen GS/GSA

Post od ivica122 » 22 Dec 2014, 17:52

Pre desetak godina je moj dobar prijatelj imao GS Palas i znam da smo namerno isli ulicama gde su lezeci policajci i prelazili bi preko njih razlicitim brzinama. Kad bi prednja osovina presla to se primecivalo, ali prilikom prelaska zadnje osovine, auto predje kao kao da nema nicega, stvarno lud osecaj. Naravno, nije bio za neku brzu voznju, ali niko ga za tako nesto i nije pravio, vec da bude udoban i to je i bio. Bio je sa roletnom nazad, naravno :D .

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Citroen GS/GSA

Post od methane.master » 22 Dec 2014, 18:07

profesorPROST je napisao:
Geza je napisao:GS Birotor sa Wankel motorom, 873 primerka pod dodatnom oznakom GZ.
Jedan od...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... ORT&noec=1
48k€! :o :nesvest:
Širim haos!

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Citroen GS/GSA

Post od dragvorl » 22 Dec 2014, 18:07

A na 3 tocka ide bez problema. :)

SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Citroen GS/GSA

Post od Geza » 12 Okt 2018, 22:14

Knjiga o Citroenu GS, 40 + 10 €...
Prethodno izdanje na holandskom jeziku - http://www.citroenet.org.uk/resources/b ... -boek.html

Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori