Lancia Thema 8.32

Oldtimeri, youngtimeri i automobilski klasici
Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4194
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Lancia Thema 8.32

Post od snork » 05 Feb 2012, 12:19

16_Valve_ je napisao:Imam podatak da je Thema 8.32 kostala 40.000 funti, sto bi danas iznosilo oko 48.000 evra (moguce je da je pogresan)....
Tada je funta bila mnogo jača nego danas, tokom osamdesetih je kurs bio 3.5-4 DEM za GBP. Evro je, kao što znamo "maskirana" marka (kurs fiksiran na 1.95 DEM za EUR), pa 40000 tadašnjih funti izađe (grubo) oko 80000 današnjih evra. :smesko:

Inače, svaka čast V8 modelu, ali je šteta što u motornom prostoru nije bilo mesta za turbo-kompresor kao što je originalno bilo planirano, pa je snaga ostala relativno skromna. U principu, 2.0 turbo (4 cil. 16 v) možda čak i malo bolje ubrzava (deklarisano 6.7 s). Slao sam ovu sliku na stari forum, evo je ponovo:

Slika

Nadam se da ne smeta što u ovoj temi (themi :lol: ) pominjem i ostale motore, glupo je da otvaramo posebnu.

Ja sam imao Themu sa 2.0 turbo i eksplozivnost sa kojom ubrzava nisam osetio ni kod mnogo jačih automobila. Jedino je turbo rupa užasna i spora gradska vožnja može da se pretvori u pravo mučenje. Tako da ne zadirkujte BobRock-a što mu je pobegao tamo neki Kadet GSI, verovatno je startovao sa manjim gasom pa nije "probudio" turbinu. Inače GSI ne bi imao šanse. :djavo:
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Lancia Thema 8.32

Post od kvcali » 05 Feb 2012, 14:45

vectra 2.0 turbo 4x4 ide 6.8 a calibra sa istim pogonom 6.7s tako da ovaj v8 i nije nesto mocan sem 8 cilindara :driving:
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 18921
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Lancia Thema 8.32

Post od dragvorl » 05 Feb 2012, 15:00

kvcali je napisao:vectra 2.0 turbo 4x4 ide 6.8 a calibra sa istim pogonom 6.7s tako da ovaj v8 i nije nesto mocan sem 8 cilindara :driving:
Da, ali karakteristika obrtnog momenta mu je verovatno mnogo dostupnija nego na 2.0 turbo.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Lancia Thema 8.32

Post od kvcali » 05 Feb 2012, 16:07

2.0 16v turbo (C20LET) 204ks, 280Nm, jos dlacica pa idealno :mrgreen:
Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
profesorPROST
Postovi: 3282
Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
Lokacija: Beograd

Re: Lancia Thema 8.32

Post od profesorPROST » 05 Feb 2012, 16:10

Ne trujte ovu temu :besan:
Never Say Never Again

Korisnikov avatar
profesorPROST
Postovi: 3282
Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
Lokacija: Beograd

Re: Lancia Thema 8.32

Post od profesorPROST » 05 Feb 2012, 18:09

Slika
Never Say Never Again

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 18921
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Lancia Thema 8.32

Post od dragvorl » 05 Feb 2012, 21:05

Zaista nezgodna krivulja obrtnog momenta, ipak nije podesen da pruza ujednacen moment na velikom rasponu obrtaja. :oops:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 910
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Lancia Thema 8.32

Post od 16_Valve_ » 05 Feb 2012, 22:43

Nemojte porediti babe i zabe. Thema 8.32 je nesto samo po sebi posebno... Postovanje za 2.0T ali... Sama pomisao da vozim auto sa Ferrari-jevim motorom je za mene nesto posebno... 2.0T mogu da kupim za 1500e gde hocu....

Slicna je situacija sa VR6 i GTI 16V trojkom, po performansama slicni, ali kada iz GTI sednes u VR6, ne vraca ti se nazad... Uporedite zvuk 8.32 sa 2.0T....
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3752
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Lancia Thema 8.32

Post od superboss » 06 Feb 2012, 09:57

Apsolutno si u pravu!

Ja bih nju posedovao samo iz gusta, ma ne bih je preko 80 poterao! :mrgreen: Ako je moguce :)
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
profesorPROST
Postovi: 3282
Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
Lokacija: Beograd

Re: Lancia Thema 8.32

Post od profesorPROST » 06 Feb 2012, 10:02

16_Valve_ je napisao:Nemojte porediti babe i zabe. Thema 8.32 je nesto samo po sebi posebno... Postovanje za 2.0T ali... Sama pomisao da vozim auto sa Ferrari-jevim motorom je za mene nesto posebno... 2.0T mogu da kupim za 1500e gde hocu....
:plusone:
Never Say Never Again

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4194
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Lancia Thema 8.32

Post od snork » 06 Feb 2012, 11:41

kvcali je napisao:2.0 16v turbo (C20LET) 204ks, 280Nm, jos dlacica pa idealno :mrgreen:
Dobro kvcali, poznat je taj motor i svaka mu čast, ali ne moraš ga trpati u ovu temu. :mrgreen: Inače, on je kasnije napravljen i realno bi ga bilo porediti sa Lančinim od takođe 205 ks, koji su imale poslednje Theme i prve Kappe (dok nije zamenjen petocilindrašem od 220 ks 1998. godine)

superboss je napisao:Apsolutno si u pravu!

Ja bih nju posedovao samo iz gusta, ma ne bih je preko 80 poterao! :mrgreen: Ako je moguce :)
Thema 8.32 ima problem sa pregrevanjem ako se vozi sporije od oko 50 km/h, tako da je poželjno voziti je što brže. :djavo:
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Lancia Thema 8.32

Post od kvcali » 06 Feb 2012, 11:58

Ma ne bih, i nije mu mesto ovde, nego je pomenuta kriva momenta, pa ja ubacio samo taj podatak, a posle se ispostavi da ovaj v8 ima izrazito los taj graf :shock:
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4194
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Lancia Thema 8.32

Post od snork » 06 Feb 2012, 13:17

Taj motor je na neki način budževina, :smesko: jer je trebalo da bude turbo, ali za turbinu nije bilo mesta. Verovatno zato ima takve karakteristike.
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 13623
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Golf; CliffHanger, GRX8
Lokacija: Vulinjak

Re: Lancia Thema 8.32

Post od nikaragva » 06 Feb 2012, 13:24

Sta ja onda na kraju dobiveno? Prdacina? Sto je kostao toliko puno, kada ga nisu zavrsili kako su zamislili?

v.alek
Postovi: 1
Pridružio se: 01 Okt 2013, 23:41

Re: Lancia Thema 8.32

Post od v.alek » 01 Okt 2013, 23:51

cao drugari slucajno sam nasao ovu temu u potrazi za Themom 8.32 ako uopste postoji danas neka takva kod nas u srbiji. Inace drugi vlasnik vec dugo godina, kupljena od prvog vlasnika u Italiji,sve fabricki, presla 170.000km vozi se vrlo retko. Thema 2.0ie '86.


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika

Odgovori