Stranica 2 od 3

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 12:19
od snork
16_Valve_ je napisao:Imam podatak da je Thema 8.32 kostala 40.000 funti, sto bi danas iznosilo oko 48.000 evra (moguce je da je pogresan)....
Tada je funta bila mnogo jača nego danas, tokom osamdesetih je kurs bio 3.5-4 DEM za GBP. Evro je, kao što znamo "maskirana" marka (kurs fiksiran na 1.95 DEM za EUR), pa 40000 tadašnjih funti izađe (grubo) oko 80000 današnjih evra. :smesko:

Inače, svaka čast V8 modelu, ali je šteta što u motornom prostoru nije bilo mesta za turbo-kompresor kao što je originalno bilo planirano, pa je snaga ostala relativno skromna. U principu, 2.0 turbo (4 cil. 16 v) možda čak i malo bolje ubrzava (deklarisano 6.7 s). Slao sam ovu sliku na stari forum, evo je ponovo:

Slika

Nadam se da ne smeta što u ovoj temi (themi :lol: ) pominjem i ostale motore, glupo je da otvaramo posebnu.

Ja sam imao Themu sa 2.0 turbo i eksplozivnost sa kojom ubrzava nisam osetio ni kod mnogo jačih automobila. Jedino je turbo rupa užasna i spora gradska vožnja može da se pretvori u pravo mučenje. Tako da ne zadirkujte BobRock-a što mu je pobegao tamo neki Kadet GSI, verovatno je startovao sa manjim gasom pa nije "probudio" turbinu. Inače GSI ne bi imao šanse. :djavo:

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 14:45
od kvcali
vectra 2.0 turbo 4x4 ide 6.8 a calibra sa istim pogonom 6.7s tako da ovaj v8 i nije nesto mocan sem 8 cilindara :driving:

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 15:00
od dragvorl
kvcali je napisao:vectra 2.0 turbo 4x4 ide 6.8 a calibra sa istim pogonom 6.7s tako da ovaj v8 i nije nesto mocan sem 8 cilindara :driving:
Da, ali karakteristika obrtnog momenta mu je verovatno mnogo dostupnija nego na 2.0 turbo.

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 16:07
od kvcali
2.0 16v turbo (C20LET) 204ks, 280Nm, jos dlacica pa idealno :mrgreen:
Slika

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 16:10
od profesorPROST
Ne trujte ovu temu :besan:

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 18:09
od profesorPROST
Slika

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 21:05
od dragvorl
Zaista nezgodna krivulja obrtnog momenta, ipak nije podesen da pruza ujednacen moment na velikom rasponu obrtaja. :oops:

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 05 Feb 2012, 22:43
od 16_Valve_
Nemojte porediti babe i zabe. Thema 8.32 je nesto samo po sebi posebno... Postovanje za 2.0T ali... Sama pomisao da vozim auto sa Ferrari-jevim motorom je za mene nesto posebno... 2.0T mogu da kupim za 1500e gde hocu....

Slicna je situacija sa VR6 i GTI 16V trojkom, po performansama slicni, ali kada iz GTI sednes u VR6, ne vraca ti se nazad... Uporedite zvuk 8.32 sa 2.0T....

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 06 Feb 2012, 09:57
od superboss
Apsolutno si u pravu!

Ja bih nju posedovao samo iz gusta, ma ne bih je preko 80 poterao! :mrgreen: Ako je moguce :)

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 06 Feb 2012, 10:02
od profesorPROST
16_Valve_ je napisao:Nemojte porediti babe i zabe. Thema 8.32 je nesto samo po sebi posebno... Postovanje za 2.0T ali... Sama pomisao da vozim auto sa Ferrari-jevim motorom je za mene nesto posebno... 2.0T mogu da kupim za 1500e gde hocu....
:plusone:

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 06 Feb 2012, 11:41
od snork
kvcali je napisao:2.0 16v turbo (C20LET) 204ks, 280Nm, jos dlacica pa idealno :mrgreen:
Dobro kvcali, poznat je taj motor i svaka mu čast, ali ne moraš ga trpati u ovu temu. :mrgreen: Inače, on je kasnije napravljen i realno bi ga bilo porediti sa Lančinim od takođe 205 ks, koji su imale poslednje Theme i prve Kappe (dok nije zamenjen petocilindrašem od 220 ks 1998. godine)

superboss je napisao:Apsolutno si u pravu!

Ja bih nju posedovao samo iz gusta, ma ne bih je preko 80 poterao! :mrgreen: Ako je moguce :)
Thema 8.32 ima problem sa pregrevanjem ako se vozi sporije od oko 50 km/h, tako da je poželjno voziti je što brže. :djavo:

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 06 Feb 2012, 11:58
od kvcali
Ma ne bih, i nije mu mesto ovde, nego je pomenuta kriva momenta, pa ja ubacio samo taj podatak, a posle se ispostavi da ovaj v8 ima izrazito los taj graf :shock:

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 06 Feb 2012, 13:17
od snork
Taj motor je na neki način budževina, :smesko: jer je trebalo da bude turbo, ali za turbinu nije bilo mesta. Verovatno zato ima takve karakteristike.

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 06 Feb 2012, 13:24
od nikaragva
Sta ja onda na kraju dobiveno? Prdacina? Sto je kostao toliko puno, kada ga nisu zavrsili kako su zamislili?

Re: Lancia Thema 8.32

Poslato: 01 Okt 2013, 23:51
od v.alek
cao drugari slucajno sam nasao ovu temu u potrazi za Themom 8.32 ako uopste postoji danas neka takva kod nas u srbiji. Inace drugi vlasnik vec dugo godina, kupljena od prvog vlasnika u Italiji,sve fabricki, presla 170.000km vozi se vrlo retko. Thema 2.0ie '86.


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika