Stranica 2 od 2

Re: 30 godina VOLVO-a 760

Poslato: 13 Feb 2012, 00:09
od methane.master
Prijatelj je imao onu malo manje luksuznu verziju 740. Lađa! :smile:

Re: 30 godina VOLVO-a 760

Poslato: 09 Jan 2013, 23:16
od ljubitelj

Re: 30 godina VOLVO-a 760

Poslato: 21 Mar 2013, 22:50
od ljubitelj

Re: 30 godina VOLVO-a 760

Poslato: 09 Jun 2019, 21:51
od HKS
Kako los marketing, ljudi kao da su sjekirom crtali 740 a oni ni manje ni vise o fasciniranju.


Slika

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Re: 30 godina VOLVO-a 760

Poslato: 10 Jun 2019, 09:36
od igor_harris
Svi su tada bili dizajnirani sekirom, ali Volvo je opet bio poseban i uvek prepoznatljiv u minimalistickom stilu. To nije lako

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


Re: 30 godina VOLVO-a 760

Poslato: 10 Jun 2019, 16:27
od starac vujadin
Jeste bio upadljiv 760 kada se pojavio sa svojim uglatim dizajnom. Delovao je impresivno i izdvajao se. Niska, a velika njuška, lep prednji spojler (njega su uklonili prilikom facelifta), dosta ukusno raspoređenog hroma koji je davao klasu, a nije bio kič, dobra paleta boja, bogata unutrašnja oprema, lepe felne, neobičan dizajn zadnjeg dela sa skoro uspravnim zadnjim staklom što je bilo neuobičajeno za evropska kola...

Onda se nedugo zatim pojavio sjajni Saab 9000 od "šveđana", koji je bio odlilan na drugi način...baš je bila dobra konkurencija u toj klasi u to doba. Svi su imali jake predstavnike.

Inače 740 se pojavio 1984, ne 85 i ne vidim poentu ove objave bosanskog dilera. Niti je godišnjica, niti je on bio prvi model (izašao je dve godine posle 760 kao jeftinija varijanta)...

Re: 30 godina VOLVO-a 760

Poslato: 10 Jun 2019, 17:15
od ljubitelj
700 serija je izuzetni dizajn, auto je postigao ogroman uspeh u SAD za koje je u osnovi i dizajniran/ opremljen. Funckionalnost perfekna kako samo moze uglati dizajn da omoguci.
740 startovao od 1985. (po VIN broju) kada je i otvorena nova fabrika i kada je usledilo prvo poboljsanje/redizajn 760.
Za model koji je konstruisan jos 70tih u 3-4 verzije spoljnog dizajna bio je vrlo napredan tehnicki.
Ovaj dizajn sa skoro vertikalnim zadnjim staklom je dobio najvise pohvala kod potencijalnih americkih kupaca pa je i odabran a zaobljeni kao i i skraceni ostali samo prototip.
Prvi evropski auto sa digitalnim mapiranim ubrizgavanjem goriva i knock senzorom za automatsko prilagodjavanje oktanskom broju goriva.

Omiljenost ove serije i jeste upravo zbog uglatog dizajna i prostranosti koja ide uz to. Nemci to zovu Quadratisch, Praktisch, Gut. Kratko i vrlo tacno.

Malo je onda bilo a i danas karavana koji imaju 2.000+ litara zapremine gepeka u tako kratkoj karoseriji.