Stranica 4 od 7

Re: Yugo GVX

Poslato: 26 Okt 2012, 22:53
od dunx81
starac vujadin je napisao:Opet to je druga priča...tamo su sva kola sa klimom, a bez grejanja...tj. najviše što može je da mlači malo.
A grejanje mu inace zesca mudrolija. :ccc:
Generalno nemam neko lepo misljenje o jugu. Nemam ni o ladi (u saobracajnoj krstena kao zastava) koju sam imao a za njega je bila auto.

Re: Yugo GVX

Poslato: 26 Okt 2012, 23:04
od Sloba
dunx81 je napisao:A grejanje mu inace zesca mudrolija. :ccc:
Pa kako nije? Na svakom petom Zastavinom automobilu sajle na klizačima za ventilaciju nisu bile zaglavljene. :D Na mojoj Z101 postojale su dve sezone - zima i ostalo. Grejanje sam uključivao i isključivao direktno na motoru. :mrgreen:

Re: Yugo GVX

Poslato: 26 Okt 2012, 23:11
od dunx81
Ma znam i ja sam na sluzbenom stojdzi.
Najgore je bilo u jesen i prolece....nit da greje nit da ladi pa je bilo "vezi keru,dresi keru". :)
I prosto neverovatno da 30 i kusur godina furaju taj sistem i nista ne porade da radi kako treba.

Re: Yugo GVX

Poslato: 26 Okt 2012, 23:28
od NexT
Yugo nisam nikada posedovao. Cale je imao pocetkom 90ih na mesec dana belu 45icu i gledao je da ga se resi sto pre.
2x u zivotu sam vozio Yugo, oba puta sluzbeni iz jedne firme gde ih vozaju komercijalisti. To bi sve bilo ok da ga nije vozio samo ovaj drugar i da auto nije presao 14.000 km. Radili su mu generalnu.
par dana pre nego sto sam ja seo za volan tog stvorenja zaglavilo je nesto, pa nije mogao da udje u 1. brzinu. Znaci fizicki nikako rucica nije mogla u prvu, pa se kretalo iz druge.
Rucna ako se podigne - tu ostane. Zadnji brisac nije radio.

Ali je imao plin. Drugi put kad sam ga vozio, imao je 30ak hiljada na satu i godinu dana, tad mu je menjan motor....

Toliko o mom poznanstvu sa doticnim....

Re: Одг: Yugo GVX

Poslato: 27 Okt 2012, 12:58
od Saša
Ja sam Yuga vozio 4 godine, nekih 70.000 km. Grejanje je imao odlično i fino me služio. Istina, par puta me ostavio na putu (u početku, dok ga nisam sredio) ali i to je bilo više mojom krivicom, moglo je to ranije da se spreči. Ljudi ih generalno slabo održavaju i to delovima lošeg kvaliteta pa odatle i većina problema. U gradu i za kraće relacije može sasvim fino da posluži.

Tapatalk

Yugo AMERICA brosura 1986 godina

Poslato: 03 Dec 2012, 09:51
od iggyboy

Re: Yugo GVX

Poslato: 03 Dec 2012, 18:09
od Aleksandar194
Drugar nabavio Yugo 55, 90.god. Navodno je presao 80000km, motor je stvarno u dobrom stanju, limarija ok za to godiste. Ja sam se odusevio kako ide :grin:
Vozio sam ga sinoc neki 20km. Jeste to yugo, skucen, los volan, menjac, polozaj za volanom, ali cepa gume u drugoj brzini. :mrgreen: Auto putem ne trese nista pri 120km/h, brze nisam vozio posto se cuo neki lezaj na tocku.
Za te pare, drugar ce se sa njim fino navozati :)

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

Re: Yugo GVX

Poslato: 03 Dec 2012, 18:11
od trojanac
Koje pare, 300e?

Re: Yugo GVX

Poslato: 03 Dec 2012, 18:15
od Aleksandar194
U pitanju je bila kombinacija neka. Prodavao je GSI-a u nesto losijem stanju za 700-800e uz ulaganja od bar 300-400e. Dobio je yuga + 300e, s tim sto iz kadetta vadi muziku od 150e. Znaci, da, oko 300e.

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

Re: Yugo GVX

Poslato: 06 Dec 2012, 14:47
od alex81
Vozio sam Juga 4 ipo godine. Kupljen nov 2002, model IN sa 1.1 Efi motorom.
Prešao sam sa njim 72500km i bio sam jako zadovoljan sa tim jugićem. Redovno sam ga održavao. Ulje menjao na oko 7500km. Sa motorom nisam imao nikakvih problema. Samo redovno servisiranje, svi filteri, svećice, sve na vreme čak i ranije. Na 70000 je zamenjena lamela i korpa menjača. Akumulator je jdnom zamenjen posle 3-će godine. Baš je pažen, i više nego redovno servisiran pa otuda i mislim da mi je on to vratio svojom pouzdanošću :mangup:. Motor je jako lepo radio. Dobro je vukao i
sasvim normalno je moga da se vozi 120 pa i više bez trešenja i preterane buke. Imao je automatski saugh ili ti čok :D pa nije bilo gnjavaže pogotovo zimi kada je hladno kao kod manuelnog. Znam da su ljudi imali različitih iskustava sa jugićima ali moje je skroz pozitivno. Rado ga se sećam i često pominjem, super je služio :klanjamse:
Slika

Re: Yugo GVX

Poslato: 29 Avg 2013, 22:59
od Geza

Re: Yugo GVX

Poslato: 25 Jan 2014, 16:38
od dragvorl
Slika

Re: Yugo GVX

Poslato: 30 Jan 2014, 11:11
od YUgisa
Citajuci ovu temu nema skoro osobe koja je imala iskustvo sa redovnom Zastavom. Sve neki sluzbeni i raspadi iz 90ih sto realno mozemo da im zavidimo sto su uopste bili u stanju da sklope auto u takvim uslovima. Vidim pozitivna iskustva samo sa ljudima koji su vozili Zastave koje se redovno odrzavaju sto je i za ocekivati. 80ih se Zastava mogla nositi sa mnogim vozilima svoje klase, pre nego sto krenu price Mercedes ovo i ono, nikad nije bila namenjena velikom luksuzu nego kao jeftiniji model dostupan vecem broju ljudi, 90ih su usvajali mnoge tehnologije kao i drugi proizvodjaci (ubrizgavanje, turbo, kvalitetnija sedista...) i mogli bi realno parirati da nije bilo sankcija i krajem 90ih da su izbacili nove modele kao i mnogi proizvodjaci uspeli bi sigurno da ih prate i sada. Ne tvrdim da je super auto po merilima danasnjih ljudi, ali mislim da Zastava koja je dobro odrzavana ima lepu osnovu za "drugi" auto u porodici, prvi za penzionere i klincima za modifikovanje jer ima veliki potencijal za unapredjivanje i za relativno skroman novac za one kojima su performanse bitnije od ostalih stvari.

Re: Yugo GVX

Poslato: 30 Jan 2014, 11:20
od nidza
Super autić je bio jugo. Imao sam tu sreću da ga posedujem kad je stvarno bila retkost da mladi ljudi od svojih para mogu da priušte auto. Neverovatno finansijski zahvalan i veoma pouzdan.

Fabrički je bio malo dosadan, pogotovo oko trapa i točkova je bio smešan, ali uz malo modifikacija je mogao da pruži mnogo zabave. Ne znam da li sam već pisao u temi, ali vozio sam 7-8 godina 45icu, '90 godište, sa cajgerima u miljama. Bio je spušten, sa gasnim amortizerima, 3 lista na gibnju, distancerima, brezonima, ekscentrima i ništa estetski nije imao sem diskretnog trećeg stop svetla koje sam stavio u vrh trećih vrata.

Što je najbitnije, na autu je apsolutno sve funkcionisalo, sem baga sa polugicom za grejanje (od haubom je moralo da se gurne da bi se zatvorilo sasvim). Održavan je bolje od prosečnog automobila u Srbiji, ali u to vreme je retko šta održavano kako treba. Bez obzira što mnoge stvari nisu rešavane preventivno, nego tek kad riknu, auto se nije bunio i nikad nije stao na putu. Apsolutno je SVAKI put stigao gde sam pošao. Trošio je vrlo malo, na otvorenom do 5l/100km, po gradu 6-7.

Re: Yugo GVX

Poslato: 11 Feb 2014, 19:15
od Geza
Slika