Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Eskimko
- Postovi: 520
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Proveri bobine,eventualno parametre lambda sonde pre katalizatora
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A posle bobina i motorni kompjuter, mozda su otisli izlazi za bobine....
Mozda gubis masu.
Mozda gubis masu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Uvek se setim drugara kada je kupio novu zastavu 10. Lickao je stalno nešto, unutra bila nova, nije skinuo ni folije s kedera. Kad je počelo da se kvari, sve jedno za drugim. Poveze me skoro, auto unutra kao šupa. Sad čim sednem kaže pun gas i pojačam radio. Ne kvari se više ništa 3. godine hahah
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kompjuter kada ima problem na izlazu ili gubi masu obicno iskljuci jednu bobinu i radi na tri klipa i obavezno prijavi gresku. Uzeo sam jednu ispravnu bobinu pa cu probati da je zamenim da vidim da li je do nje. Lammba sonda nebi trebala ovako da ispoljava problem. Sumljali smo da je popustio dihtung na glavi i da voda kaplje u cilindar ali ne dize temperaturu svecice su ciste u posudi nema nikakvih desavanja. Ulje trosi normalno oko pola litra na 10000km. Na leru kada dajem gas sasvim normalno radi turiram ga do 4000 obrtaja normalan rad bez trokiranja ali u voznji trza i skace .
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Egr ventil mozda.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Benzinac nema egr.
Zao mi je sto sam bacio stare kablove nece me zacuditi da na kraju novi ngk kablovi nisu u redu
Zao mi je sto sam bacio stare kablove nece me zacuditi da na kraju novi ngk kablovi nisu u redu
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Promeni servis.
Očito nisu uradili dijagnostiku problema pa otuda i nemaju rešenje.
Zašto se ne uradi dijagnostika kablova, tih NGK?
To što su novi ništa ne znači, glavno pitanje je da li je nešto ispravno u radu ili neispravno. I to se izmeri pa se ide dalje. korak po korak sledeći dijagnostički postupak.
Po opisu, trzanje pri opterećenju motora ukazuje na problem preslabe energije varnice.
Bez ikakavog merenja najprostiji brzi način provere je vizuelan -žuto crvena boja varnice je znak slabe, plava boja je kako treba.
Očito nisu uradili dijagnostiku problema pa otuda i nemaju rešenje.
Zašto se ne uradi dijagnostika kablova, tih NGK?
To što su novi ništa ne znači, glavno pitanje je da li je nešto ispravno u radu ili neispravno. I to se izmeri pa se ide dalje. korak po korak sledeći dijagnostički postupak.
Po opisu, trzanje pri opterećenju motora ukazuje na problem preslabe energije varnice.
Bez ikakavog merenja najprostiji brzi način provere je vizuelan -žuto crvena boja varnice je znak slabe, plava boja je kako treba.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je Colt tako radio sa losim kablovima, zameni se sa nekim za probu.
Trokirao je u obrtajima....
Trokirao je u obrtajima....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ovaj servis mi odrzava sva tri auta i nikada nisam imao problem prezadovoljan sam sa saradnjom sa njima u zadnjih deset godina. Verovatno na kraju ce naci problem. Njima je cudno sto su parametri na dijagnostici sasvim ok juce popodne su prikacili dijagnostiku i vozili auto po gradu ni jednom nije trznuo niti trokirao. Raskacili dijagnostiku i posli predvece da mi vrate auto on poceo ponovo da trza i opet ga vratili u servis. Dok radi na leru ne trokira u obrtajima tiho i mirno radi parametri na dijagnostici sasvim ok.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Parametri su ok na kojoj dijagnostici, za kablove? Picoscope ili neki drugi osciloskop?
Pa ako jesu koristili onda se jasno vidi na ekranu i dužina trajanja varnice, i napon i jačina kao i povratni indukovani impuls jonizacija sa svećice...tako da bi trebalo da bude jasno da li je u tome problem ili negde drugde postavljati dijagnozu.
Priupitaj koliko iznose parametri u milisekundama varnice i koliki je napon paljenja koji je očitan?
Čitač kodova kao pomoćna alatka može eventualno da zabeleži na kom cilindru je missfire kod greške ali opet treba dijagnostika da se obavi kao gore opisano nekim adekvatnim alatom.
Pa ako jesu koristili onda se jasno vidi na ekranu i dužina trajanja varnice, i napon i jačina kao i povratni indukovani impuls jonizacija sa svećice...tako da bi trebalo da bude jasno da li je u tome problem ili negde drugde postavljati dijagnozu.
Priupitaj koliko iznose parametri u milisekundama varnice i koliki je napon paljenja koji je očitan?
Čitač kodova kao pomoćna alatka može eventualno da zabeleži na kom cilindru je missfire kod greške ali opet treba dijagnostika da se obavi kao gore opisano nekim adekvatnim alatom.
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Konacno pronadjen kvar. Majstor je prikacio dijagnostiku i krenuo da vozi auto uzbrdo jer je tada naj vece opterecenje bobina 1 je u jednom momentu pocela da daje lose parametre i auto je poceo da trza. U povratku radila je sasvim normalno i parametri su bili idealni. Zamenjena bobina 1 i ponovljen test parametri su bili odlicni. Sada auto ide sasvim normalno bez i jednog trzaja. Hvala svima na pomoci.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mozda treba i nove svecece sad staviti
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zašto?
Ako je varnica bila slabija svećice su se manje habale pa bi trebalo da se kasnije menjaju od uobičajenog interval za isti stepen potrošenosti, tako mi kaže logika rada same svećice.
Ako je varnica bila slabija svećice su se manje habale pa bi trebalo da se kasnije menjaju od uobičajenog interval za isti stepen potrošenosti, tako mi kaže logika rada same svećice.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa krenuo je skoro da zeza, posle zamene svecica, mozda je neka svecica opteretila bobinu?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A kako može svećica da optereti bobinu?
Jedino da otpadne centralna elektroda pa zazor postane beskonačan za varnicu. To bi se videlo odmah pretpostavljam i po zameni bobine pa mi nije verovatni slučaj.
Jedino da otpadne centralna elektroda pa zazor postane beskonačan za varnicu. To bi se videlo odmah pretpostavljam i po zameni bobine pa mi nije verovatni slučaj.