Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kod mene je crna boja, krov je katastrofa, nikad vise crn auto.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Naravno. Yugo se ne može porediti sa Puntom mk1, pa ni njegovim prethodnikom Unom. Jednostavno nisu isti segment - oni su B, dok je Yugo A, pa bi se eventualno mogao porediti sa Pandom mk1.Saša je napisao: ↑27 Jan 2018, 13:52Yuga je Zastava počela da proizvodi 1980. godine a Fiat je Punta prve generacije predstavio 1993. i to dovoljno govori. Yugo dakle nije mogao parirati ni tom prvom Puntu, a kamoli Classicu druge generacije i drugog restajla (prvi obimniji restyle bio je 2003. a drugi manji 2008.). Iskreno govoreći i ovog Punta su predugo proizvodili (čak do 2011.) ali je paralelno sa njim od 2005.-te pravljen i
Ђенерал Јанковић
- Saša
- Postovi: 13153
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa poredili smo ga samo zato što Punta Classic stalno proglašavaju "naslednikom Yuga", što naravno nije uopšte tačno, i to po više parametara. Da, Panda prve generacije je startovala 1980. kao i Yugo ali su pametno i logično prestali da je prave 1986. i izbacili naslednika (Mk2) pa onda opet isto tako na svakih 5-6 godina, dok su ovi naši kukavci nastavili da štancaju Yuga manje više neizmenjenog sve do novembra 2008.-e. Ubrizgavanje goriva kod EFI verzija, nova instrument tabla i bolja sedišta na poslednjim primercima jednostavno nisu bili dovoljni da bi se to smatralo "podmlađivanjem" odnosno novijom generacijom.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@rage
I beli "Nemci" se ljušte. Drugaru se crni francuz oljuštio kao gubavac ali mislim da nije do boje. Jednostavno, lošije su bile te ( ili i dalje jesu) novije varijante "ekoloških lakova".
@ Sasa
Amin
Yugo nikada nije bio baš savremen ili prosečan evropski auto a Punto je bio i "auto godine" u Evropi a ni danas ne zaostaje po pitanju modernih komponenti - servo, abs, kompjuter, jastuci ..sve je tu. Osim možda lCD displej ali to bar može da se nakači ako treba.
A lepo je prošao i na crash testovima:
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... unto/15514
Interesantno je da je stari Punto prošao daleko bolje od novog ( Grande) Punta
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/punto/29849
I beli "Nemci" se ljušte. Drugaru se crni francuz oljuštio kao gubavac ali mislim da nije do boje. Jednostavno, lošije su bile te ( ili i dalje jesu) novije varijante "ekoloških lakova".
@ Sasa
Amin
Yugo nikada nije bio baš savremen ili prosečan evropski auto a Punto je bio i "auto godine" u Evropi a ni danas ne zaostaje po pitanju modernih komponenti - servo, abs, kompjuter, jastuci ..sve je tu. Osim možda lCD displej ali to bar može da se nakači ako treba.
A lepo je prošao i na crash testovima:
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... unto/15514
Interesantno je da je stari Punto prošao daleko bolje od novog ( Grande) Punta
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/punto/29849
- Eskimko
- Postovi: 523
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zdravo
Zna li neko sta moze da bude ova buka. Ja se nadam da je do goriva, sipao sam na nisu obican benzin. Kad potrosim ovaj probacu sa onim od 100 oktana da li ce da se cuje nesto.
Zna li neko sta moze da bude ova buka. Ja se nadam da je do goriva, sipao sam na nisu obican benzin. Kad potrosim ovaj probacu sa onim od 100 oktana da li ce da se cuje nesto.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Proveri drzace motora
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 523
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Provereno,zamenjen je donji centralni. Onaj lim koji pokriva izduvnu granu je stegnut zicom nema da mrdne i opet se cuje. Kao da je iz motora nesto ili ventili ili detonacije u cilindrima nesto sam citao o tome da se desavaju prevremeno zbog niske oktanske vrednosti tj loseg goriva kod nas.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Rekao bih da nešto vibrira, ako čujem dobro. Mislim da nisu ventili, zato što se oni drugačije čuju i čuju se pod opterećenjem na niskim obrtajima. Proveri pletenicu od auspuha, možda ona nije dobra.
- Saša
- Postovi: 13153
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I meni to zvuči kao da neki lim vibrira. Neka neko dodaje polako gas a ti se zabij pod podignutu haubu i pokušaj da lociraš šta tačno drnda.
- Eskimko
- Postovi: 523
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Hvala na savetima probacu pa javljam ako resim
- Eskimko
- Postovi: 523
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Evo novog snimka,lupanje se cuje bas pozadi gde se nalaze dizne, da li mogu one da budu problem?
U rezervoaru je sredstvo za ciscenje dizni,mada se lupanje culo isto i pre nego sto sam ga sipao
http://tektion.rs/auto-kozmetika/aditiv ... ines-325ml
U rezervoaru je sredstvo za ciscenje dizni,mada se lupanje culo isto i pre nego sto sam ga sipao
http://tektion.rs/auto-kozmetika/aditiv ... ines-325ml
- Eskimko
- Postovi: 523
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Evo jos jednog snimka
- Eskimko
- Postovi: 523
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jos jedna bitna stav. Primetio sam kad je motor hladan i kad drzi obrtaje na 1200 i dam gas oko 1800 do 2 000 tada nema lupkanja.
Cim se obrtaji spuste na 800 i da se gas odma krece lupkanje.
Cim se obrtaji spuste na 800 i da se gas odma krece lupkanje.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kod nekog proverenog majstora, druže, da ga pogleda odozdo i opipa...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koje ulje je unutra?