Honda Civic - 9. generacija
- cozmo
- Postovi: 5052
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Meni se nova vise svidja nego stara. Posto kolega ima staru pa moze se uporedi. Enterijer nove je drasticno unapredjen i bolji nego kod stare, kao i organizacija prostora, rucica menjaca, sedista... Mnogo je bolje.
A zadnji kraj ne smeta, jeste konzervativniji od starog modela.
Inace, motor 1.8 sa svojih 9,1s do stotke i 215kmh je biser. Glupo je reci da je trom ili da ne ide ili da ja zastareo
Automatik ne komentarisem, ne volim automatike, a verovatno je, kao kod Toyote, podesen za eko voznju a ne za ludovanje.
A zadnji kraj ne smeta, jeste konzervativniji od starog modela.
Inace, motor 1.8 sa svojih 9,1s do stotke i 215kmh je biser. Glupo je reci da je trom ili da ne ide ili da ja zastareo
Automatik ne komentarisem, ne volim automatike, a verovatno je, kao kod Toyote, podesen za eko voznju a ne za ludovanje.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Misle da je zastareo jer nema turbo a to je kao moderno. Imali su turbo motore za F1 tamo 85-6. god i posle toga samo VTEC.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- cozmo
- Postovi: 5052
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Uostalom, kod japosa je uzivancija nabijati obrtaje sa dobrim manuelnim menjacem
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Treba pogledati sta nudi konkurencija u svojim top varijantama a onda se vratiti ponovo na ovu top varijantu Honde pa mozemo da komentarisemocozmo je napisao:Inace, motor 1.8 sa svojih 9,1s do stotke i 215kmh je biser. Glupo je reci da je trom ili da ne ide ili da ja zastareo
Motor nije sporan ali je prava steta za Hondu sto im je to najjaci motor u ponudi kod Civica.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30191
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Ko kaže da je najjači? Type R postoji i u prethodnoj generaciji, a u novoj se očekuje turbo motor, po nekim najavama.
Posetite www.garaza.rs !
- cozmo
- Postovi: 5052
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Sta nudi konkurencija za oko 17.000 evra? Mislim da moze jedva da se ugura Octavia sa 1.4 TSI motorom koja je sporija.
Clio 1.2 TCE. Mozda neki 1.4 TCE Reno da se nategne ali sve su to iste performanse, uglavnom slabije od ovog 1.8 motora.
Clio 1.2 TCE. Mozda neki 1.4 TCE Reno da se nategne ali sve su to iste performanse, uglavnom slabije od ovog 1.8 motora.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Ok, videcemo za Type R...ja pricam za trenutnu ponudu.trojanac je napisao:Ko kaže da je najjači? Type R postoji i u prethodnoj generaciji, a u novoj se očekuje turbo motor, po nekim najavama.
Ja ne sporim Hondinu cenu i kvalitet ali ne mogu da kazem da je motor odlican...cozmo je napisao:Sta nudi konkurencija za oko 17.000 evra?
- cozmo
- Postovi: 5052
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
TSI se ama bas nisu nista pokazali dobro, pun servis kod burazera. 1.2 TSI riknjava redovno. Problemi sa ventilima na turbini, stalno remapiranje softvera zbog loseg goriva, oscilacije u radu...
Ovaj motor nece rikne tako lako Sve Hondice predu k'i sat. Skoro sam imao prilike da obrnem krug u jednoj 1.8 2007 godiste koja je presla, verovali ili ne, 183.000km. Kao singerica prede. Necujno.
Ovaj motor nece rikne tako lako Sve Hondice predu k'i sat. Skoro sam imao prilike da obrnem krug u jednoj 1.8 2007 godiste koja je presla, verovali ili ne, 183.000km. Kao singerica prede. Necujno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Cuo sam i ja nesto slicno za te TSI motore
Svi znaju da je pravi Vagen samo TDI PD
Pouzdanost VTEC motora nije sporna.
Kada sam se raspitivao za Accord-a 2.4 kaze mi prodavac da imaju klijenta koji je vozi stari model i presao je blizu 500.000km pa hoce da je menja za novu tj. vec je narucio.
Svi znaju da je pravi Vagen samo TDI PD
Pouzdanost VTEC motora nije sporna.
Kada sam se raspitivao za Accord-a 2.4 kaze mi prodavac da imaju klijenta koji je vozi stari model i presao je blizu 500.000km pa hoce da je menja za novu tj. vec je narucio.
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
ih bre kozmo...cozmo je napisao:Sta nudi konkurencija za oko 17.000 evra?
Clio 1.2 TCE.
pa otkad klio 3 tce kosta 17 hiljada?
da se razumemo, ja sam veliki postovalac honde i ovog konkretnog modela, ali civicu definitivno treba osvezenje palete motora...
ne da se ovaj izbaci, odlican je to motor, ali onaj dizel 1.6 im ocajnicki treba sto pre...
pa i pored toga, civic ce imati 3 benzinska motora i jedan dizel, jel tako?
bez obzira na to sto bih se ja lako nasao u jednom ili dva od njih, mislim da je ovo ipak malo...
inace auto je odlican, seo sam nedavno u jednog u ful opremi, ( trojanac, onda u delta sitiju ), i meni je perfektan, jedino sto moze da ga upropasti su previsoke cene...
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
I ja sam sedeo u full opremljenom (Executive) Civic-u...kvalitet enterijera je na jako visokom nivou i tu nema ni jedne zamerke.
Kontam da zbog kvalitetnijih materijala treba i da kosta vise jer kad je nesto jeftino znaci da su zakinuli na necemu.
Tipican primer za ovo je Chevrolet Captiva ciji se enterijer oseca na kineski butik...
Kontam da zbog kvalitetnijih materijala treba i da kosta vise jer kad je nesto jeftino znaci da su zakinuli na necemu.
Tipican primer za ovo je Chevrolet Captiva ciji se enterijer oseca na kineski butik...
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
jes, i meni je ta kaptiva malo tuzna iznutra...barem ova u kojoj sam se vozio...
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Da, s tim da tih višefaznih VTEC motora (3 i 4) teško da će biti, samim tim i užitka u performansama.cozmo je napisao:Uostalom, kod japosa je uzivancija nabijati obrtaje sa dobrim manuelnim menjacem
Trenutno su blago zastupljeniji R motori (R18 iz Civic-a i R20 iz Accord-a i CR-Va) imaju jednu bregastu sa dve faze, snaga - normalan i jači pritisak pedale i štedjlivo - blaži pritisak na pedalu pri konstantnom (i nižem) broju obrtaja.
Poslednja trkalica u civilnoj varijanti je prethodni Accord (CL7), on ima 4-fazni VTEC, kao i aktuelni K24 iz Accord-a.
npr. Civic Si, to mu dođe nešto kao Civilni TypeR u Americi, trenutno pogoni K24 motor, dakle manje-više ništa novo.
Jedini agregat koji prati novu filozofiju, predstavljenu novembra prošle godine jeste taj 1.6 dizel ( )
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
2.4 motor u cl7 ima vise izrazen kick poslednjih 1000-1500rpm pred blokadu, bas se oseti da je tad u podrucju maksimalnih performansi...
2.0 u novom akordu se lepo vrti ali je linearniji u tim najvisim obrtajima...
2.0 u novom akordu se lepo vrti ali je linearniji u tim najvisim obrtajima...
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Civic 2012, premijera u Srbiji
Било би фино да убаце још понеки мотор, мада нов је модел тако да ће вероватно мало касније.
1.8 ОК за сваки дан, но ваљала би и нека 200+кс верзија за зезање...
Гледам онај луди Dynamo вози мат црну, супер јој стоји та боја.
1.8 ОК за сваки дан, но ваљала би и нека 200+кс верзија за зезање...
Гледам онај луди Dynamo вози мат црну, супер јој стоји та боја.
Pozdrav