Istina je da ima sve mane E W211,sto se elektronike i svega tice,ali restyle je drugaciji totalno...NexT je napisao:Ja sam i dan danas potpuno odusevljen tim autom, bas sam na granici stajao pored jednog, i onda shvatis koliko je nenormalno veliki, kad Viano stoji pored.
Ipak, od dva vlasnika, i od servisera sam cuo sve najgore o njemu. Pocev od elektronike koja je umela da zajebava, do air-matica koji je nenormalno skup kada se pokvari (nije pitanje da li ce, nego kada ce), do lose uradjenog enterijera itd... I svi su preporucili ML pre R-a.
Vazdusni sistemi ogibljenja zahtevaju redovno i cesto ,a opet, dosta skupo odrzavanje(u odnosu na klasicna),te se zato cesto i zapostave,pa onda zezaju i cesto sledeceg vlasnika to kosta debelo bez razloga... Isti se kvari jednako na S kalsi,E klasi,ML-u i svim ostalima koji ga dodaju kao opremu,a koliko sam cuo,VW/Audi sistem je jos nepouzdaniji...
Za odrzavanje kosta kao ML,pa sada,ko sta voli,tvrd,los za put,a opet super za off-road i pentranje na bilo kakav ivicnjak,otpornije ogibljenje i sve ostalo sto ide uz SUV,neka izvoli.
Stvar je potreba,a ja smatram,da ako neko ne brine zbog imidza koji mu auto ostavlja,da je za vecinu R klasa bolji izbor.
ML je tvrd ko djavo za autoput,nema ni priblizno prostora za putnike,a gepek im je isti.
Takodje,dosta je bucniji i visi,te losiji za krivudave puteve...
Ali nazalost,po istoj ceni,cak bih se i ja tesko odlucio za R klasu,osim ako je bas preko potreban takav auto.
To je zato sto sam ipak podlozan imidzu kakav auto ostavlja, i na mene ,i o meni
Evo malo prostora pozadi (I to u obicnoj,a ne long verziji)
Takodje,zadnja sedista imaju ista podesavanja kao i prednja.