Terenci - moda ili potreba ?
- dag81
- Postovi: 7292
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nissan X-Trail e-Power
Zamisljena linija, ako se moze premasiti, je jako pogresna u svemu kao sto si i sam skontao.
Ja ih znam par sto tako postave kupovinu i uvek su se zeznuli, a kod auta i presli je naknadno.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ja ih znam par sto tako postave kupovinu i uvek su se zeznuli, a kod auta i presli je naknadno.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Nissan X-Trail e-Power
Pazi ceo zivot idem po principu ako se zeznem da bar znam zasto (da sam ja glavni odgovorni ) Ma pricamo o sitnicama, meni je i dalje najvaznije da mogu jedamput u 2 meseca da sednem u auto i odem negde na nedelju dve za svoju dusu. To je sustina a ostalo su sitnice…
Mnogo si ozbiljan u odabiru automobila
Mnogo si ozbiljan u odabiru automobila
Re: Nissan X-Trail e-Power
A gde je tu sneg, vozi se po crnom asfaltu, i to još po ravnom
Ali stvarno, 2WD treba da bude loše stanje kolovoza da se baš zaglavi, ok je da prokliza malo ali ide to dalje....u 99% vremena i stanja podloge.
Isto kao i ti slične godine vožnje, možda par puta da sam se zaglavio ali to je uvek bilo sa barem 30tak cm snega, ili više.
Jednom sam se zaglavio i sa lancima na sva 4 točka, prosto auto prtio snego od 40cm dok je mogao a onda je nalegao na sneg i zaglavio se. UVeče parkirao, tokom noći napadao i onda ujutru proba da se izadje do glavnog puta, samo 50tak metara.
Divčibare, niska planinica ali...ludost/hrabrost je bila i probati da se izadje.
I došao traktor da izvuče.
Niedan drugi auto nije uspeo da izadje sa svojim pogonom, ne sećam se da li je bio neki sa AWD ali svi su ostali zaglavljeni.
Stečeno kroz iskustvo, pravovremeno stavljanje lanaca se radi pre zaglavljivanja, onda nije ni teško ni zahtevno a brzo ide..
A kada se već zaglaviš onda je prava muka nameštanje.
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan X-Trail e-Power
To se u praksi dešava (sem kod tebe) samo ako pandur ne pusta dalje bez lanaca, svi ostali montiraju samo ako mora.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Nissan X-Trail e-Power
Ali zašto lanci na sva četiri točka za guranje snega 2WD autom? To meni ne ide u glavu. Mogu lanci i na rezervni da se stave, al će se auto isto zaglaviti i sa lancima na 2 točka, kao i da ima na 5 točkova.
Имам једно потпитање...
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan X-Trail e-Power
Kako znaš da je pogon na 2 točka u pitanju?
Ja evo nez'am ni dal pričamo o diesel motoru sa plinom npr...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ja evo nez'am ni dal pričamo o diesel motoru sa plinom npr...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Nissan X-Trail e-Power
Piše na početku posta, ne čitaš pažljivo. A za gorivo se slažem da je ostalo nepoznato. Ima tu mnogo X faktora, materijal pedale kočnice i još koješta.
Имам једно потпитање...
Re: Nissan X-Trail e-Power
Pa ideja, glupa pokazalo se, je bila da se vozi i po putu kada se stigne na njega.
A svakako po snegu je daleko bolje imati lance na svim točkovima, baš je osetno lakše upravljanje i naročito kočenje.
Re: Nissan X-Trail e-Power
To se u praksi dešava samo kod nadobudnih koji onda sa mukom montiraju kada ih pandur natera jer ometaju sve ostale dok normalno voze.
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan X-Trail e-Power
Poznaješ takve?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- jovanvuk
- Postovi: 443
- Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
- Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
- Lokacija: SM
- Kontakt:
Nissan X-Trail e-Power
@ljuba Prvo nadam se da razumeš da je ovo forum i samo razmena mišljenja ništa više.
Drugo, hvala ti na tome da sam mlad za koji dan mi je punih 49 godina i da vrv sam starjii od tebe ? Ono drugo što si napisao o meni je već vređanje , pa neću da komentarišem .
Eto taj Austral sa upravljanjem na sva 4 točka što si malo vozio i ,,malo,, zažalio ( nije važno da li je malo ili puno ) je ono o čemu sam ti govorio i stojim iza toga da ti sa svojim novim Nisanom ne bi mogao da mrdneš dalje sa mesta ukoliko ti točkovi prednje osovine izgube trakciju
Ponoviću ti voziš auto od preko 2T , težak, masivan krcat opremom ( tako si sam hteo na uštrb pogona ).
Znam da znaš ti to i sam , al ajd da se ne ubeđujemo više , ili možemo i da nastavimo na tebi je..
I da još jedan zaista prijateljski savet, nije lektorisanje , nije podsmevanje , Logoped sam po struci , upamti savet drugi neće biti ovako prijateljski raspoloženi ( čitaj ljudi su surovi )
Jedan je put , nije jedaM put kao što si par puta napisao...
@milosg ma nismo bitni ni ti ni ja ovde , ni da li je tvoj auto Fordov ili je Džilijev iz Dže Đanga , oba imaju odličan pogon na sva 4 točka . Kad se takav kupi onda je ,,ozbiljan SUV,, kao što i sam kažeš.
@zdushan ne delim mišljenje sa tobom , kad ima sve ono što sam pobrojao postaje mnogo ozbiljnija mašina. Kada to nema onda je baš to što si napisao , igračka , moda ja bi dodao šminka za po gradu ili dodaću povišeni hečbek tek za koji cm , možda i manje..
@dzona 1.2 E-Tech Full Hybrid/200 Iconic Esprit Alpine , ima tzv 4 Control cca 50.000 eura , po meni sumanuta cena za jednog Renaulta.
@pedalaš , rekao si istinu , ali ne želiš/ne smeš/nećeš da se zameriš onima što voze 2WD , ajd dobro ima i takvih, U pravu si za ono nikakve koristi ako ti se prepreči na putu neko sa takvim pogonom .
Da , ali evo ja se dobrovoljno prijavljujem da ću sa svojim Quattro pogonom svima izaći u susret i izvući ga iz nevolje i izvesti na put.
@grujicd , a jbg mora inače gubi smisao... sem toga sve kategorije vozila koje si pobrojao mogu da imaju , samo treba odabrati pravu firmu vozila
@swemir , iskreno čovek rekao šta ne voli. Nema veze što izjava nema veze s mozgom , cenim izjavu .
Izvinjavam se adminu i mod-ovima na predugačkom tekstu . Da od sredine pisanja tag-ovi su prestali da rade, vrv isteklo vreme ili šta već..
Puno pozdrava svima i uživajte u NG jebo sve ostalo ...
Drugo, hvala ti na tome da sam mlad za koji dan mi je punih 49 godina i da vrv sam starjii od tebe ? Ono drugo što si napisao o meni je već vređanje , pa neću da komentarišem .
Eto taj Austral sa upravljanjem na sva 4 točka što si malo vozio i ,,malo,, zažalio ( nije važno da li je malo ili puno ) je ono o čemu sam ti govorio i stojim iza toga da ti sa svojim novim Nisanom ne bi mogao da mrdneš dalje sa mesta ukoliko ti točkovi prednje osovine izgube trakciju
Ponoviću ti voziš auto od preko 2T , težak, masivan krcat opremom ( tako si sam hteo na uštrb pogona ).
Znam da znaš ti to i sam , al ajd da se ne ubeđujemo više , ili možemo i da nastavimo na tebi je..
I da još jedan zaista prijateljski savet, nije lektorisanje , nije podsmevanje , Logoped sam po struci , upamti savet drugi neće biti ovako prijateljski raspoloženi ( čitaj ljudi su surovi )
Jedan je put , nije jedaM put kao što si par puta napisao...
@milosg ma nismo bitni ni ti ni ja ovde , ni da li je tvoj auto Fordov ili je Džilijev iz Dže Đanga , oba imaju odličan pogon na sva 4 točka . Kad se takav kupi onda je ,,ozbiljan SUV,, kao što i sam kažeš.
@zdushan ne delim mišljenje sa tobom , kad ima sve ono što sam pobrojao postaje mnogo ozbiljnija mašina. Kada to nema onda je baš to što si napisao , igračka , moda ja bi dodao šminka za po gradu ili dodaću povišeni hečbek tek za koji cm , možda i manje..
@dzona 1.2 E-Tech Full Hybrid/200 Iconic Esprit Alpine , ima tzv 4 Control cca 50.000 eura , po meni sumanuta cena za jednog Renaulta.
@pedalaš , rekao si istinu , ali ne želiš/ne smeš/nećeš da se zameriš onima što voze 2WD , ajd dobro ima i takvih, U pravu si za ono nikakve koristi ako ti se prepreči na putu neko sa takvim pogonom .
Da , ali evo ja se dobrovoljno prijavljujem da ću sa svojim Quattro pogonom svima izaći u susret i izvući ga iz nevolje i izvesti na put.
@grujicd , a jbg mora inače gubi smisao... sem toga sve kategorije vozila koje si pobrojao mogu da imaju , samo treba odabrati pravu firmu vozila
@swemir , iskreno čovek rekao šta ne voli. Nema veze što izjava nema veze s mozgom , cenim izjavu .
Izvinjavam se adminu i mod-ovima na predugačkom tekstu . Da od sredine pisanja tag-ovi su prestali da rade, vrv isteklo vreme ili šta već..
Puno pozdrava svima i uživajte u NG jebo sve ostalo ...
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Nissan X-Trail e-Power
Uhhh šta sve napisa čovek.
Ostalo neću komentarisati ali kada lektor, koji seje zareze kao Crvenkapa kada ide kod šumu ispravlja drugog, onda samo ostaje da mu se zahvalimo što nas opismenjuje, onako prijateljski.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Ostalo neću komentarisati ali kada lektor, koji seje zareze kao Crvenkapa kada ide kod šumu ispravlja drugog, onda samo ostaje da mu se zahvalimo što nas opismenjuje, onako prijateljski.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
- zdushan
- Postovi: 1668
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Nissan X-Trail e-Power
Nije lektor nego logoped, mada nije to problem..
Lelee...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Lelee...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Nissan X-Trail e-Power
Ponaša se kao "lektor" kada tudje greške ispravlja a svoje ne vidi.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Nissan X-Trail e-Power
Sta se ti javljas kad nit.imas premium niti awd koji ti bi ti bio nužan posto zivis ispod Pohorja i svaki dan se probijas neprehodnim putevima.