Stranica 18 od 26

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 07:54
od Kabal
Posle duzeg stajanja u D na leru ukljuci rucnu kocnicu i to je to, nikad automatski u N.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 09:02
od ljubitelj
Sreten89 je napisao:
09 Sep 2023, 01:47
Po wikipedii stvarno piše da prebacuje sam u neutral ako se drži kočnica i ako je motor na ler gasu. Možda nema promene moda na instrument tabli, da ne bi došlo do zabune vozača, pa sve vreme stoji D.
Naravno da nema promene na instrument tabli, menjač kao što piše sam automatski prebacuje u N i to upravo iz navedenih razloga a na tabli se pokazuje ono što je vozač postavio pomeranjem ručice.

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 09:11
od ljubitelj
ZF
new 6 speed stepped automatic transmission for passenger cars. ... noise and emissions, improved performance and driving ... Neutral Idle Control (NIC).
https://www.jstor.org/stable/44745444
 AIS (Automatic Idle Shift) / RELS (Reduced Engine Load at Stop) / ANS (Automatic
Neutral at Standstill)
 Pseudo-neural state during stop
 Eliminates converter losses – 20 to 30% reduction in engine load = less fuel used
 Reduced heat load on transmission.
 Reduced wear on engine components.
 AIS (Automatic Idle Shift) While Driving
 Activate AIS before full vehicle stop
strana 3 , 2014. godina https://www.apta.com/wp-content/uploads ... hubert.pdf


Manje više automatici novijih /15tak godina/ godina implementiraju takvu ili sličnu strategiju prebacivanja u neutralnu- ler poziciju kada auto stane i pritisnuta kočnica, npr čekanje na semaforu.
Kako ovi navedeni modeli auta iz zadnjih par godina to nemaju kod njihovih automatika baš mi je čudno..

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 09:57
od McGruja
Moguće neki skuplji menjači da to rade, Vitara model iz 2015te, ako je u D, i ako stojim na semaforu, ler je na 500 obrtaja i sve vreme “gura” auto napred.

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 10:19
od ftj
Jbg kad napises preporuka je da se iz D prebaci u N, nekako se zakljuci da treba rucica da se prebaci u N. To kako sam menjac hendluje stajanje je druga stvar.

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 10:40
od Sreten89
Kod mene na hibridu mislim da nije tako. Kada je u D, ako malo duze držim kočnicu, i stojim u mestu, deluje mi kao da ga izbaci u neutral kao sto se ovde sad polemiše. Kada pustim kočnicu, auto stoji u mestu, i nakon pola sekunde lagano kreće napred. Ako se zaustavim na kratko i pustim kočnicu, onda odmah kreće napred, nema tu pauzu koju sam pomenuo.

Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 11:58
od milanns
Meni je to bas minus automatika, stalno drzanje noge na kocnici. Okej ne stiskas kvacilo svaki cas ali to: zauzdavaj auto na svakom iole stajanju mene smara. Realno, ugodniji je automatik i dalje ali ima brate mana. Inace, na vitari koju sam ja nekad probao (mislim 1.4 ne hibrid) je tako kao sto vecina opisuje. I rekao bih na svakom autu koji sam vozio. Pustis gas on krene. Sad pola sekunde ili odmah, svejednno, kocnicu moras pa moras drzati. A prebacivanje u n se ne preporucuje


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 12:47
od ftj
Zato je izmisljen auto hold i vise nikad ne drzis kocnicu na semaforu. Pritom ne znam za tebe al ja i na manuelcu drzim kocnicu na semaforu(kad nemam auto hold).

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 13:21
od ljuba
Bas, a da ne pricamo o kvacilu manuelca na semaforima, stalno ih pritiskas vise puta.. Tu je automatik potpuno superioran, a tek moderni automatici. Kao da vozis auto na struju, sve je tako optimizovano i neprimetno. Plus naravno da su kvacila na modernom automatiku uvek otkacena kada se stoji sa jace pritisnutom kocnicom…

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 09 Sep 2023, 19:52
od Sreten89
Da li neko može da me uputi kako se podešava zatvaranje gepeka? I dalje se teško zatvara, pa počinje da me iritira.

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 10 Sep 2023, 08:55
od ljubitelj
ftj je napisao:
09 Sep 2023, 10:19
Jbg kad napises preporuka je da se iz D prebaci u N, nekako se zakljuci da treba rucica da se prebaci u N. To kako sam menjac hendluje stajanje je druga stvar.
Tako i jeste kako piše prvobitno, preporuka je da se ručica prebaci u N pri dužem stajanju na modelima automatika gde sam menjač to ne radi, a pitanje je bilo upravo za takav model automatika pa je prema tome i data preporuka.
Potpuno je isti razlog i ista stvar se dešava kada menjač sam to uradi.

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 10 Sep 2023, 09:03
od karizma
Sreten89 je napisao:
09 Sep 2023, 19:52
Da li neko može da me uputi kako se podešava zatvaranje gepeka? I dalje se teško zatvara, pa počinje da me iritira.
Kod mene je bilo isto, i evo nakon dve godine ide to fino sada. Valjda treba da se razradi :)

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 10 Sep 2023, 09:04
od karizma
Zna li neko kako i kada se aktivira fabricki alarm. Gledao sam neka uputstva ali mi nista nije jasno

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 10 Sep 2023, 11:52
od McGruja
Meni se nikad nije aktivirao alarm, sem kad sam zaključao auto, a iznutra ga je ćerka otključala

Re: Suzuki Vitara 1.4Hybrid

Poslato: 10 Sep 2023, 13:26
od karizma
McGruja je napisao:
10 Sep 2023, 11:52
Meni se nikad nije aktivirao alarm, sem kad sam zaključao auto, a iznutra ga je ćerka otključala
Ja sam slucajno aktivirao, kada sam usao u auto i seo na kljuceve, ali pojma nemam sta se pritisnulo, jer sam posle probao da ga aktiviram i nisam uspeo :)