Stranica 221 od 241

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 22 Maj 2022, 14:05
od Arogan
U stvari, nije mi problem miris, jer je blag (osetim ga bukvalno na svakim kolima neposredno posle gašenja klime, ali ne i ventilatora). Brine me što se ne sećam da mi je komoresor caktao na svakih 30 sekundi.
Mada, da sačekam 35 stepeni, danas nije merodavno testirati klimu.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 22 Maj 2022, 14:09
od Bax
Digni tockic za protok vazduha na trojku pa vidi, meni ima te oscilacije u temp sto izaziva smrad, ali ne cakce kad je leto, cakce kad je zima

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 22 Maj 2022, 15:51
od Arogan
Malopre sam se spustio sa Košurnjaka do N Bgd, sa klimom na 3 usmereno na šoferku. Na dolasku sam se zaledio, znači u proseku dobro hladi, bio je nekoliko puta kratka pojava mirisa, a nisam čuo caktanje jer je ventilator glasniji na 3 od tog caktanja. Nadam se da je sve u redu, samo da često paljenje/gašenje kompresora klime ne izazove kvar istog ...

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 22 Maj 2022, 15:55
od Bax
Dobro je to, tako radi ritmicno. Pred novi ciklus malo se zagreju cevi i onda zasmrdi ako je prljava.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Poslato: 22 Maj 2022, 22:38
od Eskimko
I meni tako cackce kompresor klime tj pali se i gasi se ali samo kad je spoljna temp niza od 25 stepeni mozda cak i malo manje. Ako je toplije ukljuci se kompresor i ne gasi sd koliko sam primetio.

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 28 Maj 2022, 09:32
od A170T
Šaša ti znaš Punta u sitna crevca pa da te pitam u vezi bratovog Punta. Sad na ovim vrućinama, pri sporoj gradskoj ili pri vožnji uzbrdo padne skala temperature na nulu i uključuje ventilator na max. Tada ujedno krene da se guši i secka dok se ne nagazi malo jače.
Šta je tu problem? Ako se vozi brže sa većim protokom vazduha onda je problem manje izražen.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока



Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 07:14
od Saša
Očigledno da se motor pregreva iz nekog razloga. U tom slučaju kazaljka temperature bi trebala da ode na max a ne na nulu. Rekao bih da je tu kombinacija više problema a pošto ne znam kako je i da li je redovno održavan auto, teško je reći šta je tačno a može biti više razloga. Proveriti prvo davač temperature a što se tiče samog pregrevanja to može biti zbog zapušenog hladnjaka (unutra ili spolja), neispravnog termostata ili loše pumpe vode. Proverite sve navedeno tim redom kako sam napisao.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 09:43
od YUgisa
Kod Yuga recimo ako izgubi signal iz nekog razloga od temperature rashladne tecnosti, automatski pali ventilator, sad kod Yuga je odvojen senzor za tablu pa nece pasti na nulu skala, ali ako je kod Punta povezano onda bi palo. Tako da kao sto kaze Sasa, definitivno senzor i instalaciju proveriti prvo. Ujedno ako izgubi temperaturu rashladne tecnosti, onda motor radi u bogatijoj smesi jer je to bezbednije po motor, a pritiskanje gasa dodaje vazduha i omogucava mu da lakse sagori visak goriva.

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 10:13
od Bax
Nelogicno je to sto je napisano, da li on polako obara temp ili kazaljka samo padne odjednom?

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 10:21
od A170T
Padne odjednom i isto tako se vrati nazad nakon nekog vremena (5-6 min). Sad ako se vozi magistralom ništa se toliko ne primeti, ali ako padne skala recimo na semaforu mora malo jače da nagazi da se ne bi ugasio motor, inače secka i guši se...


Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 10:32
od Bax
To je neki problem sa instalacijom strujom, prljava masa i sl.

Treba da nakacis Obd citac i da prtis temp preko citaca.

Ovo sto pises jasno je da ima neki problem, ali nije samo pregrevanje, ako ga uopste i ima...

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 14:32
od YUgisa
Secka jer dobija (pre)vise goriva kada vise ne registruje temperaturu rashladne tecnosti. Najbolje dok radi motor probati prvo sa drmanjem instalacije oko senzora da se vidi da li ima promene tj da li je prekid u tom podruciju, posto obicno prekidi dodju oko konektora ili ako instalacija negde usput ima neku naglu krivinu ili se provlaci kroz nesto pa nije fiksirana propisano.

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 14:39
od Bax
Morao bi da upali gresku check engine.

Npr. PO115 engine coolant temperature circuit malfunction

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 29 Maj 2022, 15:17
od A170T
Motor je prošle godine u ovo vreme otvaran zbog toga što je krenuo da sagoreva vodu i ulje. Motor je kompletno sređen, ali taj problem oko temperature su gurnuli sa strane zbog zurbe da bi se auto što pre registrovao (zadnjih par dana). Ona situacija tipa "Dođi za 2-3 dana da rešim i to, to ćemo za pola sata." Dan po dan prolazio, majstor uvek odlagao i na kraju je ostalo tako kako je.
A check engine sija od kako je auto kupljen, valjda zbog lambda sonde koja je iz nekog razloga skinuta.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока



Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Poslato: 30 Maj 2022, 01:07
od dragvorl
Nije iskljuceno da imas vazdusni cep u sistemu. Probajte da ispustite vazduh, mislim da Punto ima te ventile za ispustanje vazduha. Narocito ako je imao problem sa glavom, mozda nije uradjeno kako treba.