Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 16:49

Ivan je napisao:Zasto toliki hejt prema haldexu, pa veyron i aventador koriste haldex, mozda nije najbolji, ali nije toliko skrnav koliko se pljuje.
Pa taj njihov Haldex je nidje-veze sa ostalima. A ja ga hejtujem i uvijek cu ga hejtovati jer se meni licno taj princip rada nikako ne svidja, neprijatan mi je osjecaj u voznji na granici trakcije jednostavno. Da ne spominjemo da sa Torsenom moze malo i da se powersliduje i drifta (po suvom), recimo s onim Fedjinim A5, kao da ne znas. :)

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Scuderia » 04 Dec 2014, 16:50

Ivan je napisao:Zasto toliki hejt prema haldexu, pa veyron i aventador koriste haldex, mozda nije najbolji, ali nije toliko skrnav koliko se pljuje.
Mislim da samo Stefan hejtuje haldex, ok je to pogon.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 16:51

Pa ja i kazem da se meni LICNO ne svidja, nisam sporio njegove rezultate ni u jednom postu. 10x ponavljam subjektivni osjecaj kod Haldexa je meni ocajan, cak i u uslovima kao na testovima na kojima on prolazi u praksi.

Jednostavno takav auto se vozi kao da je prednji pogon, a novi Torsen kod Audija sa podesavanjem 60:40 se vise vozi kao da je zadnji, kad je zezanje u pitanju, a kad je u pitanju prolazak kroz krivine Haldex jednostavno SUBJEKTIVNO ne uliva sigurnost kao Torsen, cak i ako prodje jednako jer se osjeca taj "lag", gotovo si vec prosao krivinu a on tek tada prebaca snagu pozadi...

Pritom, kad vec pominjemo sve, Haldex spojka se odrzava na cini mi se 60 000 km, Torsen nema odrzavanje koliko znam.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 16:56

Valjda zato sto nije permamentni 4wd pogon, ali se na onom snimku vidi da je bolji, kakav god bio :)

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 17:00

Ali po cemu se vidi, sta sam propustio na snimku? Pritom ne znas ni imaju li iste gume, razliciti vozaci su u pitanju, ne vidi se je li upaljen neki sistem na nekom od njih (mislim da na Passatu moze da se ugasi samo ASR kao i na svim VW-ima, dok Audi moze da ugasi i ASR i ESP)... A opet su jednako prosli.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 17:02

Ne, nisu isto prosli, ocigledno nismo gledali isti snimak.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Raki_Audi
Postovi: 1281
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Raki_Audi » 04 Dec 2014, 17:04

Dosta zavisi i od guma ljudi moji ...
Ako je pasat imao m+s, a A4 letnje naravno da ce pasat biti malcice bolji u ovim uslovima

Mene iskreno osim snega, off road ne interesuje i auto sam kupio jer mi se nenormalno svidja kako se ponasa na suvom, a pogotovo na mokrom ... I naravno sneg :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 17:07

Ti si postavio snimak, da se vidi da su isti, a ne ja :) Sta je problem, ne znam, ali vidim samo da se Passat bolje ponasao.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 17:08

Na ulici, dje se 99% vremena i vozi, nema preko Quattra. :klanjamse: Jednostavno kad te Quattro izbaci s puta, pomiri se odmah da si izginuo, posto se to moze desiti jedino ako si bas svaku mjeru prevrsio. :D

Ja i dalje ne vidim da je Passat bolje prosao ali ajde, necu te 10x pitati po cemu kad neces konkretno da kazes. :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 17:17

Konkretno sam ti rekao vec, jasno napisao u postu.
A sto se quattra tice, nista spec, ima dosta dobrih 4x4 sistema, kao xdrive, 4matic, vrhunski Subaru recimo...

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Scuderia » 04 Dec 2014, 17:19

xDrive i 4matic i rade po slicnom principu kao haldex?

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 17:20

Ne, permanentni 4x4, naravno.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 17:21

Niko nije rekao da nema jos dobrih, ali Quattro je za primjer, pricalo se o njemu. :) xDrive takodje dobar, sa 4maticom nikako da se susretnem osim u SUV-u, a s obzirom kako drze ML i GL ostrijom voznjom (dobijam nagon za povracanje), glupo mi komentarisati na osnovu njih.

4matic u A klasi i jos nekima je Haldex inace. U jacim modelima je permanentan.
Poslednja izmena od stefank u 04 Dec 2014, 17:21, izmenjeno 1 put ukupno.

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Scuderia » 04 Dec 2014, 17:21

Xepoj87 je napisao:Ne, permanentni 4x4, naravno.

Sent from my Sony
:thumbup:

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 17:30

Za AMG modele sam vec rekao, nemaju veze sa pravim 4maticom. A klasi.i slicnima je pitanje zasto ne stavljaju permanentni.

Ne nam o kakvom povracanju pricas i kakve veze to ima sa 4maticom?
Ako te zanima da li je bolji za off road od Audija sa quattro pogonom, da jeste.
Da li bolje lezi u krivini, nema nikakve veze sa pogonom, to bi ovde trebali svi da znaju.
A ni q7 se ne ponasa nista bolje.

Za sta je primer quattro? Subaruov sistem je sigurno bolji, a izmedju xdrivea, 4matica i quattroa, nije jasno koji je bolji, tako da ja kapiram da je to sve isti djavo...

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori