Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 17:35

Q7 je za GL trkacki auto po pitanju krivina, iako naravno ni on nije namijenjen kidanju i takodje nije ni uporediv s limuzinama, ali ono je STRASNO kako se GL tumba po krivinama, samo jos u bus-u imam takav osjecaj, auto nijedno ne mogu da nadjem da je tako lose u krivinama. Eventualno Land Cruiser (imali smo ga, ne pricam na pamet, 2004, tada je bio nov model, isto katastrofa nad katastrofama, osjecaj kao da ces da se prevrnes u svakoj cak i sa njegovih nesretnih 163 ks).

Quattro je primjer za lezanje po putu sto se tice ostrije voznje (pritom ne mislim na SUV, i slazem se da nije sve u pogonu po pitanju lezanja), nisam pominjao offroad.

Korisnikov avatar
Comi
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Comi » 04 Dec 2014, 17:40

Da mi daju da biram koji pogon zelim u bilo koji automobil, to bi bio Subaruov pogon. Sve je to slicno i efikasno, ali zbog njihove tradicije i karaktera...Subaruov.
Dobra sisa zlata vredi.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 17:45

Ma samo da je permanent i da je vise snage pozadi, a to se trenutno nudi kod Audija, Porschea, BMW-a, mislim da i Mercedes ima nesto vise snage pozadi, kazem jedino s njihovim nisam imao dodira do sad (u limo/kupe)...

Sto se SUV-ova tice Porsche je tu jos odavno, sa Cayenneom otisao daleko. Kod njega je 63:37 u korist zadnje osovine, i s drugovim GTS-om smo se toliko izdriftali da prosto zaboravis da je SUV u pitanju. :D Dok je kod recimo Audija u Q7 50:50 i bas je tesko zabaciti zadnji kraj ma sta radio (pricam o suvom asfaltu).

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 18:03

stefank je napisao:Q7 je za GL trkacki auto po pitanju krivina, iako naravno ni on nije namijenjen kidanju i takodje nije ni uporediv s limuzinama, ali ono je STRASNO kako se GL tumba po krivinama, samo jos u bus-u imam takav osjecaj, auto nijedno ne mogu da nadjem da je tako lose u krivinama. Eventualno Land Cruiser (imali smo ga, ne pricam na pamet, 2004, tada je bio nov model, isto katastrofa nad katastrofama, osjecaj kao da ces da se prevrnes u svakoj cak i sa njegovih nesretnih 163 ks).

Quattro je primjer za lezanje po putu sto se tice ostrije voznje (pritom ne mislim na SUV, i slazem se da nije sve u pogonu po pitanju lezanja), nisam pominjao offroad.
Ne, nije, razdvoj zelje od realnosti.
Evo, brzi, jaci i laksi Q7 ,na stazi gubi od GL-a:
http://fastestlaps.com/comparisons/merc ... _2006.html
Ja kapiram da na to utice samo ogibljenje, koje je na GL-u ocigledno bolje, cvrsce?

Tako da te molim da ne kopiras tudje izjave i da ne iznosis nebuloze koje nemaju veze sa realnoscu.
ML i GL se sasvim normalno ponasaju po putu, kao i Q7, a Land Cruiser je neka totalno druga prica, SUV sa sasijom i ogibljenjem koje je stvoreno samo za off-road, i od kog zaista moze da ti bude muka, cak i u sport, najcvrscem modu.
Ako uzmes AirMatic i stavis ga u najopusteniji mod, onda da, ponasa se skoro kao Land Cruiser, ali cak i tada se ponasa bolje.

Quattro nije pojam ni za sta, a valjda si do sada skapirao da pogon nema apsolutno nikakve veze sa lezanjem na putu, osim eventualne raspodele mase, ali sigurno quattro nije dobar primer toga.
Ne mogu da verujem da neko na auto forumu to ne zna.
Lezanje na putu najvise zavisi od mase, raspodele iste, ogibljenja, cvrstine sasije...ali ne i od pogona, osim sto je cesto raspodela mase uslovljena time.
Sto se raspodele tice, RWD obicno imaju bolju raspodelu mase od quattroa i generalno ostalih 4x4 sistema.
Tezak nos na prednjoj i 4x4 vuci ne pomaze lezanju u krivini.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Comi
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Comi » 04 Dec 2014, 18:14

Stefane, meni je drift tamo negde na 49. mestu prioriteta u voznji...u prevodu- zabole me za drift, pooosebno kod SUV automobila.

GL ugazio Q7 na stazi??? Nemojte tako, sad ce Stefan da obrazlozi zasto je to tako :)
Moram da priznam da sam iznenadjen, GL mi deluje glomazniji i nezgrapniji.
Dobra sisa zlata vredi.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 18:19

I veci i tezi (oko 100kg) i sporiji do 100 :)
A ako su uzeli da je onih 0.3s kod Passata dosta brze, ovih 0.8 je astronomska razlika, sto znaci da GL ima bas dosta bolje ogibljenje.
Dakle, GL je za primer za lezanje po putu sto se tice ostrije voznje SUV-om, nisam pominjao off-road.
I ako je bolji i za off-road, ali ajde da ne cepidlacimo ;)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 18:26

Ovaj fastestlaps daje tako nebulozne podatke o vremenima da je to strasno. Nebitno, sve i da je tako je o GL-u ne pricam ceprkajuci po internetu nego shodno utiscima uzivo, a tako nakaradan utisak ne moze da mi popravi ni podatak da je za 10 minuta bolji na stazi. Jednostavno, osjecaj u krivinama je blago receno odvratan i stojim iza toga, kao sto rekoh, kao u bus-u. Jedan od rijetkih automobila koji ne pozelim da vozim brze od 80 na magistrali, nikada.

Cije izjave kopiram i koje uopste izjave, to te ne pohvatah posto pricam iskljucivo moje licne utiske, sta sam tu prekopirao?

Quattro jeste pojam jer realno ispravice veliku vecinu gresaka vozaca i sam subjektivan utisak je da se vozis kao po sinama, auto ne mrda ni tu dje FWD/RWD uvijek gube trakciju (vozim cesto razna kola po istih par puteva tako da dajem realna poredjenja). Da uzmes stopericu u ruke i mjeris u desetinke RWD ce tuda mooooooozda nekako uz odlicnog vozaca i preznojavanje da ne izgines bolje proci, ali meni se jednostavno svidja osjecaj sigurnosti koji Quattro uliva.

@Comi, pa tebi ni ne mora da bude bitno, tu mogucnost sam vec naveo kao prednost meni licno, bez ikakve generalizacije.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 18:43

Da, slazem se, za one koji ne znaju da voze, bolji je 4x4 u krivini, verovatno daju i gas u istoj...
A za ostalo, kapiram da se ne razumes dovoljno za smislenu diskusiju, i meni je trebalo par godina da sve to izucim, vecinu od ljudi sa ovog foruma koji znaju vise od mene.


Nemoj se toliko hvaliti time sto si imao utiske uzivo, jer je dosta ljudi ovde takodje imalo utiske uzivo, i to dosta vise od tebe, koji verujem da si mladji od mnogih ljudi ovde.
Drugar ima 450 CDI sa AMG paketom koji sam vozio, nikakve mucnine tu nema, tako da te nebuloze sto je Laki rekao u poredjenju ML-a i X5-ice, mozes da zaboravis.
ML-a sam vozio vise puta, 280 CDI (cak i kao putnik pozadi isao do Grcke i nazad, 2-2500 km, spavao kao beba), 320 CDI i 500, a u novom ML-u sam se vozio samo u 350 BT.
U Q7 sam se vozio 4.2 FSI, nikakvu razliku u naginjanju nisam primetio.
Land Cruisera imam, tako da tu tek nema dileme da li je isti kao GL.
Tako da tu imam daleko vise iskustva od tebe.
A s obzirom da pricas o nekom iskustvu, a govoris za Audi i Passat apsolutno teoretski, pitanje je koliko zaista iskustva imas.
Da, o Audiju i Passatu ti je iskustvo to sto znas sa papira da jedan ima Haldex, a drugi Torsen.

Inace, GL bi mi bio jedan od poslednjih izbora u SUV klasi, tako da nemam nekog razloga da ga hvalim.
Prosli mi je bio ogavan, cak mi se gadilo to sto je drugima mocan samo zato sto je ogroman, ovaj novi mi je lep, ali cisto sumnjam da bih ga uzeo, bas ako imam 3-je, 4-oro dece.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 18:49

A to da imas daleko vise iskustva za razne modele zakljucujes na osnovu cega? Je l' ovo treba da se pretvara u ciji je duzi raspravu, pa da nabrajamo kao klinci? :rofl: Ja se ni ne hvalim nego pricam da je besmisleno da mi kacis bilo kakve testove sa neta kad ne teoretisemo nego pricamo konkretno o iskustvima.
Opet sam ti takao presvetu trokraku, e pa izvinjavam se ali meni je utisak o GL-u i dalje odvratan na koju god ti sad loptu igrao da to osporis, a ako i sa cim imam iskustva to su SUV-ovi, jer se nekako krecem u okruzenju dje se prakticno samo oni voze. Uostalom, to je moj subjektivni dozivljaj i tu nema sta da se osporava, kao da ti kazes da ti je recimo hamburger ukusan i da ti ja tvrdim e nije, nemas ti pojma. Pritom, drug koji vozi GL-a se slozio sa mnom po tom pitanju, iako vise voli GL-a. :) Oba auta imaju vazdusno ogibljenje, tako da nije ni do toga.

E da, i pojma nemam sta je Laki rekao tj. na sta mislis.
Sto se tice Audija i Passata, pa nisam vozio A4 Allroad a nisam bogami ni Alltracka. Kako onda da pricam u slucaju konkretnog video-klipa sem teorijski? Ti jesi?

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 19:01

Care, jel ti kapiras da si ti prvi pomenuo kako imas iskustva, a onda kada sam i ja rekao da imam, ti rekao da se ponasam kao dete?
Ti spominjes zvezdu i prelazis na prozivanje kao malo dete, sto kapiram da i jesi, ako ne u godinama, onda sto se tice zrelosti.
Tvoje iskustvo se vrednuje, a moje ismeva?

Ja nigde nisam rekao da ja imam vise iskustva za druge modele, razmisljaj malo dok citas moj post, nemoj da dozvolis da ti ostrascenost Audijem pomuti razum i da se odmah duris kao malo dete.

Ti nisi Audi/ VW fan? Nemoj molim te, ne znam na kakvo si drustvo navikao, ali ovde ne verujem da ima neko sa ispod 100 IQ-om.
Ja, za razliku od tebe, nemam potrebu da izmevam drugu marku, da bi ona koju ja vise gotivim, ispala bolja.
Kao sto sam rekao, slicno se i Q7 i GL ponasaju, ni trunke sportskog ponasanja, a ni trunke teturanja do te mere da ti se povraca.
Mada, mozda ti je osetljiva tiba, pa ti smeta.

Onaj snimak Audija i Passata nije teorija, nego praksa.
Ne mora tvoje iskustvo biti, da bi bilo merodavno.
A i da jeste tvoje iskustvo, ne verujem da bi bilo merodavno, zakljucujuci po tvom pisanju na forumu.

Ja sam ti rekao da se GL ne ponasa losije na putu, brojevi su to i pokazali, a ti tvoje "iskustvo" verovatno zasnivas na Audi fanbojizmu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
member
Postovi: 3674
Pridružio se: 17 Jul 2012, 15:19

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od member » 04 Dec 2014, 19:08

Koliko uopste ima smisla diskutovati o peglanju SUV-ova od preko 2tone po krivinama?
Meni se ucrtalo da medju svim ex-Yu drzavama, ubedljivo najveci broj GL-ova ima u Budvi. Zasto,kome,cemu...koga briga :D

Korisnikov avatar
Rakhil
Postovi: 8336
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Rakhil » 04 Dec 2014, 19:10

To nam nista ne govori o GL-u, ali mnogo o Budvi :kezo:

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28024
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 » 04 Dec 2014, 19:10

Naravno da nema apsolutno nikakve poente, samo sam u ovoj temi rekao jedno 20 puta, ali preterivanje u smislu da ti je muka i da ti se povraca kada se vozis u ML-u i GL-u je tek smesno i izjava neozbiljnog coveka.

Ja sam mislio da u Budvi preovladjuju X6-ice, sa sve modelom vlasnika nalakcenim na haubu, kao kada odes u salon, pa razgledas boje enterijera :D
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Floyd » 04 Dec 2014, 19:12

Pa to je malo preterivanje da bi naglasio kako je drugi bolji... a zapravo se u odnosu na auto svaki ljulja :)
X1 mozda i najmanje od svih koje sam vozio mada mi je on vise kao allroad karavan nego klasican autobus.

Korisnikov avatar
stefank
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank » 04 Dec 2014, 19:17

member je napisao:Koliko uopste ima smisla diskutovati o peglanju SUV-ova od preko 2tone po krivinama?
Meni se ucrtalo da medju svim ex-Yu drzavama, ubedljivo najveci broj GL-ova ima u Budvi. Zasto,kome,cemu...koga briga :D
Ima smisla jer ti SUV-ovi imaju u prosjeku bolju motorizaciju od vecine limuzina po putu (koje su 90% 2.0 sa 140 ks), tako da nemaju naivna ubrzanja. Nema smisla davati im prioritet sto sam i sam rekao, jer limuzine bolje leze u svakoj varijanti, ali diskutovati ima smisla. :) A Budva je posebna prica, vecina drustva mi je iz Bd i ne znam nikog ko nema bar 1 SUV, a ne voze ga ni po pijesku do plaze a kamo li na recimo zimovanja. :kezo:



@Heroj brate, je l' ja imam pravo da mi se povraca u nekom autu, ili moram da trpim povracku jer je to presveta trokraka? :D Koliko ziliona puta treba covjek da ti kaze da nije fan VAG-a vec BMW-a, a da juri C250 za sledecu kupovinu, da bi shvatio da ne pati od jednog brenda kao ti? :) Dje sam ja rekao da se Q7 sportski ponasa, 10x sam rekao da ni on NIKAKO nije za kidanje, ali da je za GL-a pojam po OSJECAJU iako i on prodje nekako kroz krivinu na kraju (ocigledno da ipak prodje, cim smo ga isprobavali a ja ti sad ovo kucam :D ), nego ti standardno citas samo ono sto tebi odgovara.

Odgovori