Stranica 27 od 31

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:18
od stefank
Floyd je napisao:Pa to je malo preterivanje da bi naglasio kako je drugi bolji... a zapravo se u odnosu na auto svaki ljulja :)
X1 mozda i najmanje od svih koje sam vozio mada mi je on vise kao allroad karavan nego klasican autobus.
X1 se vozi dosta pribliznije nizim autima. :doubleup: A i on i nije tako visok, u rangu je Countryman-a, kako po klirensu tako i s pozicijom sjedenja. Al' je tvrd, bubrege odvaljuje, tako da sve ima svoje...

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:19
od Comi
Ne bih da zakuvavam i dalje raspravu, ali kad je neki automobil brzi za fakticki cele dve sekunde na stazi i to na nepuna dva minuta voznje....a pri tome je em tezi, em dosta sporiji u ubrzanjima...

Sad se ja onako logicki pitam, laicki...kako god hocete- koliko on mora biti superiorniji u voznji??

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:21
od stefank
Ti onako logicki pitas i citas neke neprovjerene podatke, a ja pricam utiske iz direktnog poredjenja, znaci bilo nam dosadno pa se vozali jednim, pa drugim autom. Pritom, cak ne tvrdim ni da su netacna vremena na stazi, vec pricam o samom osjecaju u voznji, koji je katastrofalan.

GL je jako kvalitetno odradjen auto pogotovo ovaj o kome pricam jer ima Premium 2 paket opreme (Amer), ja po njemu kao automobilu ne pljujem iako mi je u najmanju ruku neprivlacan, ali me utisak u voznji u njemu jako jako razocarao kako prvi tako i svaki put.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:25
od Xepoj87
@Floyd
Pa da, GLA recimo uopste nema veze sa SUV ili Crossover fazonom, visok je koliko i moja C klasa, ili samo AMG model 13cm, ne secam se tacno...
Svaki preko ne moze prismrdeti automobilima u ponasanju na putu.
Naravno, ako ne poredimo autic B segmenta, sa SUV-om od 150.000e :)

@Stefane, naravno da imas, i ja sam povracao iz Porsche Boxtera, pa ne govorim kako je sranje, jer to nema veze sa tim.
I ja sam 10x rekao da se Q7 NE PONASA bolje u krivinama, nego ti standardno citas samo ono sto tebi odgovara.
Ni jedan, ni drugi nemaju ni gram sportskog karaktera.

Ja ne patim od jednog brenda, koliko puta to ovde treba da ponovim da bi neko zapamtio?
A tebi se bas slucajno zadesilo da ti vozis VW, a cale Audi, oko kojih se najvise i brecas.

@Comi, ja ti pricam takodje utiske iz voznje, apsolutno je netavno ovo sto Stefan prica o utiscima iz voznje, a to vreme na stazi i pokazuje.
Odgovor na tvoje pitanje je: dosta, pogotovo u toj klasi.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:31
od stefank
Jbt mora da svaki put sanjam da se vise ljulja (posto je jedan od boljih drugova u pitanju i jako cesto smo GL-om, a i to nije jedini kog poznajem da ga vozi), hvala ti za budjenje. :rofl:

Jedini koji se "breca" oko necega si ti kad se takne bilo koji model Mercedesa, kog pritom niko ni u jednoj raspravi koju sam procitao kad si ti zapjenio nije ni pljuvao, nego se eto drznuo da poredi svetinju s necim drugim. :pardon:

A od mene se redovno moglo cuti (ne odje doduse jer se nismo ni doticali tih tema) i da nikako nisam na strani VW i Audija, mislim da ce se Comi sjetiti, a kao sto rekoh fanboyizam jedino priznajem ako se BMW pomene jer njemu mogu da progutam sve mane (recimo kod prosle generacije mi je enterijer daleko iza Audija i Merca), tako da ti ni taj argument nije na mjestu. :D

I da, a eto sjetice se on isto (sve to sam pisao ranije na drugom forumu), davno u srednjoj sam vozio A170 CDI Lang koji je kao model totalno nakaradan i taj auto sam bezbroj puta pohvalio uprkos svemu, jer takav teror rijetko koji auto moze da prezivi, sta sam mu ja radio. Tako da ne pricaj bezveze da sam fanboy icega, a da si pritom jedini ti taj koji ne vidi dalje od trokrake ni u kojoj raspravi.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:38
od Xepoj87
Procitaj malo forum detaljnije, pa vidi koliko sam puta ja pljuvao Mercedese.
Ja nista ne izmisljam da bi Mercedes ispao bolji, sve same cinjenice iznosim, koje se vama iz nekog razloga ne svidjaju, kada su u pitanju VW i Audi.
Mrzi vas da se cimate i zapravo odgovarate argumentima, a ne glupostima, pa onda krenete da prozivate kao mala deca, u pokusaju umanjenja znacaja necijeg posta, ali ovde ima previse zrelih ljudi da bi to zapravo upalilo, pogotovo sa mnom, koji nemam dlaka na jeziku.
Niko nije takao u temi o Passatu C klasu, ja sam je ubacio, kao i Bmw 3, Audi A4 i Lexusa IS, ali ste se vi kao fanboyevi uhvatili poredjenja sa C klasom, da bi mogli da kazete da sam ja zaslepljen Mercedesom, i ako sam izneo jedno 200% vise cinjenica od svih vas zajedno.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:42
od dragvorl
Scuderia je napisao:xDrive i 4matic i rade po slicnom principu kao haldex?
Da, rade prilicno slicno. Imaju spojnicki razvod, tj. kvacilima se regulise moment. Mislim da je Merc ranije imao bez kvacila razvod, sad i oni imaju kvacila. I Haldex je dosta slican tim sistemima. Uglavnom, xdrive i 4matic imaju planetarni razvodnik koji odredjuje raspodelu momenta u normalnim uslovima, a posle se u zavisnosti dodaje i regulacija kvacilima. Kod BMW je napravljeno tako da je prakticno na izlaz iz menjaca nakaceno kvacilo koje skida moment za prednju osovinu.

EDIT: noviji xdrive nemaju pranetar.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:44
od stefank
Tvoje cinjenice nekako u tvojim ocima uvijek ispadnu malo previse iskrivljeno u pravcu Slika

Nego besmisleno je i raspravljati kad ti to ne vidis, kapiram ja da volis MB i nemam apsolutno nista protiv toga, kao sto rekoh imali smo i Mercedese u kuci, imacemo vjerovatno opet i ja apsolutno nista protiv njih nemam, sto je najgore (posto me uporno "osudjujes" da ih hejtujem manje ili vise, nemoj reci da nije tako).

Ali ako mi nesto zasmeta kod MB naravno da cu da se "drznem" da ga uporedim sa konkurencijom, isto kao sto bih i Audi i BMW prokomentarisao bez pardona. Sve su to vrhunska kola i svaki je bolji od onog drugog u nekom segmentu, nijedan nije idealan u svemu. Cak i ako nekad papir govori drugacije, subjektivni utisak itekako moze da varira sto mi se potvrdilo 100x do sad u praksi, nekad u korist jednog, nekad u korist drugog.

I jos nesto, posto uporno aludiras na to, a ja nisam iz te price. Ja ne hvalim ono sto vozim po svaku cijenu vec stvarno pricam kako mislim, eto imali smo Nissan Juke preko 2 godine (predstavicu i njega) i ja za taj auto od prvog dana pricam da je kanta, npr, prvi primjer koji mi pada na pamet. ;)

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:51
od Scuderia
dragvorl je napisao:
Scuderia je napisao:xDrive i 4matic i rade po slicnom principu kao haldex?
Da, rade prilicno slicno. Imaju spojnicki razvod, tj. kvacilima se regulise moment. Mislim da je Merc ranije imao bez kvacila razvod, sad i oni imaju kvacila. I Haldex je dosta slican tim sistemima. Uglavnom, xdrive i 4matic imaju planetarni razvodnik koji odredjuje raspodelu momenta u normalnim uslovima, a posle se u zavisnosti dodaje i regulacija kvacilima. Kod BMW je napravljeno tako da je prakticno na izlaz iz menjaca nakaceno kvacilo koje skida moment za prednju osovinu.
:doubleup: :doubleup:

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 19:56
od Comi
Potvrdjujem one price Stefana sa drugog foruma. Na Audi svrsava na enterijer, BMW fan, Merc nit smrdi nit mirise :D kako koji.

Samo me nervira ovo 'nepouzdan' link. Onda ni jedan nije pouzdan i proveren i nikada niti jedan link ne treba da okacimo NIGDE.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 20:07
od Xepoj87
dragvorl je napisao:
Scuderia je napisao:xDrive i 4matic i rade po slicnom principu kao haldex?
Da, rade prilicno slicno. Imaju spojnicki razvod, tj. kvacilima se regulise moment. Mislim da je Merc ranije imao bez kvacila razvod, sad i oni imaju kvacila. I Haldex je dosta slican tim sistemima. Uglavnom, xdrive i 4matic imaju planetarni razvodnik koji odredjuje raspodelu momenta u normalnim uslovima, a posle se u zavisnosti dodaje i regulacija kvacilima. Kod BMW je napravljeno tako da je prakticno na izlaz iz menjaca nakaceno kvacilo koje skida moment za prednju osovinu.
Skromni dodatak :)

Slika

A detaljnije o poslednjoj generaciji 4matic sistema:

http://www.greencarcongress.com/2012/12 ... 21218.html

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 21:55
od stefank
Comi je napisao:Potvrdjujem one price Stefana sa drugog foruma. Na Audi svrsava na enterijer, BMW fan, Merc nit smrdi nit mirise :D kako koji.

Samo me nervira ovo 'nepouzdan' link. Onda ni jedan nije pouzdan i proveren i nikada niti jedan link ne treba da okacimo NIGDE.
Otprilike. :kezo:

Sto se linka tice, nisam ga osporavao u slucaju GL-a ali naletio sam dosta puta na taj sajt fastestlaps na nelogicne podatke, totalno nevezano s ovim sto je on okacio. Na tom sajtu se ni fabricki podaci poklapaju, a kamo li sta drugo. Eto pocev od Q7 3.0 TDI, fabricka deklaracija 0-100 je 9.1 sekundu a na fastestlaps pise 8.8 (tj. pise da je brzi nego sto jeste, kao sto navode i topspeed 220 a nije nego 216). Znaci nedje pisu vise, nedje manje, ali otkud kopaju podatke ne znam. Ni kilaza se ne poklapa. Za dosta modela na koje naletjeh na taj sajt podaci nisu isti sa fabrickom knjigom, dovoljno da posumnjam u vjerodostojnost istog.

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 04 Dec 2014, 23:40
od stefank
Na konto rasprave o pogonima... :kezo:

Slika

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 05 Dec 2014, 07:47
od Comi
Malo je 200 :)

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Poslato: 05 Dec 2014, 11:55
od Xepoj87