Stranica 5 od 6
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 20:17
od ftj
Kakvu prepreku kad oboris sediste?
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 20:22
od Kuzmanovic
Isto pitanje imam kao ftj. Iz kabine se obori naslon zadnjeg sedista i tu vise nema prepreke. Ako cemo tako onda svaki automobil ima fizicku prepreku da bi se doslo do gepeka.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 20:32
od Xepoj87
Na kojim se to kolima obaraju sedista iz kabine?
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 20:50
od Neo
EDIT: vidi se da prvi auto ima 4 vrata, i odvojen fizicki gepek od kabine
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 20:50
od nidza
Na kojim ne??
Tapatalk
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 20:50
od Kuzmanovic
Na svakim za koji ja znam. Blizu C stuba se nalazi polugica koja obara naslon sedista. Tako je na Meganu mk2, Golf V, Alfi 159, Fabii mk2, Pugu 307. Gde se nalazi kod tebe na C klasi?
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 20:56
od Grujic
Naravno da se ne gleda kad se obore sedista neko samo kad se otvori gepek, jel se komunicira sa kabinom ili ne, to je sustina. A i daska ce kod 5v napraviti fizicku prepreku al se ni to ne gleda.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:01
od nidza
Mene zanima kako je kod Merca? Kod svih kola je veoma slično obaranje sedišta i može da se iz kabine pristupi gepeku.
Naime, ja tako i ubacujem torbe u gepek iz kabine, da me ne gledaju kako ih ubacujem spolja znatiželjne lopovske oči.
4 i 5v se prosto razlikuju da li staklo ide sa gepekom ili ne. Ako ide to je hečbek i 5v. Ako ne, limuzina ili sedan i 4v.
Prosto.
Tapatalk
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:03
od Kuzmanovic
Pa zar onda nije lakse reci da se automobilu sa 4 vrata ne podize zadnje staklo sa poklopcem od gepeka, a da se na automobilu sa 3 ili 5 vrata podize zadnje staklo?
EDIT: Nidza je bio brzi.
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:03
od nikaragva
Naveo sam vam najjednostavniji primer na identičnom automobilu. Insignia postoji sa 5 vrata i sa 4 vrata:
4v
5v
![Slika](http://www.rica.org.uk/sites/default/files/cars/Boot/2569.jpg)
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:06
od Grujic
Može i tako jer se na isto svede (ne pada mi na pamet auto kome se diže staklo a 4v je
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/mr.green.gif)
), ali nije poenta u tome nego u prostoru
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:08
od Kuzmanovic
Poenta je u prakticnosti, seti se tastinog tv-a.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/mr.green.gif)
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:11
od methane.master
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:18
od Ralee
Sad citam ova insignija i ona skoda superb mu dodju liftback. E sad kako je pravilnije reci dal je 4 door liftback ili 5 door liftback.
![Misli :think:](./images/smilies/eusa_think.gif)
Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija
Poslato: 08 Feb 2015, 21:19
od aviator
Kad otvoriš gepek, a saputici viknu : Zatvaraj! Ubi promaja!
To su vrata.
![Kezo :kezo:](./images/smilies/kezo.gif)