Stranica 7 od 8

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 18:10
od Heineken
Koja sprdnja..... :uf:

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 18:12
od McGruja
Nemoguce da je sofrware

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 18:16
od Delija
Ako je stvarno tako na svakom primerku - meni deluje da je ovo skoro pa za tuzbu.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 18:19
od nuk
Zamisli kupiš auto, odeš na Kop i zabodeš na prvom parkingu :)

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 18:22
od Xepoj87
Rece grucijd u drugoj temi, problem je sto modaju i zadnji barem malo da proklizavaju i onda rade sva 4.
To je uradjeno zbog nekog pregrevanja srednjeg diferencijala.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 18:24
od Delija
Tek sad videh da se vec pisalo u drugoj temi o tome.
BTW, to po meni ne pije vode iliti jeftini izgovori...

Da treba tako ne bi samo Honda imala taj problem.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 18:42
od Xepoj87
Pa niko nije rekao da je to dobro ili da bi trebalo da bude tako, to je samo objasnjenje zasto je tako :)
Generalno moze da se desi da na parkingu, na zadnjim tockovima imas cist peton, a na prednjim zaledilo...
I to je ova glupava situacija...
Jos ako si na odmoru, pa natovaren pozadi...

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 19:06
od nidza
Dovoljno je malo da cimne drugim točkovima i da lepo krene. Možda u praksi i nije toliki problem?

Tapatalk Pro

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 19:13
od ljubitelj
Stavili su malecne lamele u zadnji diferencijal koje se ocas posla pregreju. Usteda u konstrukciji.
Hondin PR kaze da u praksi po njima retko potreba da auto treba da se pokrene iz mesta samo sa 2 zadnja tocka pa su to tako napravili.
Resenje je softversko ogranicenje obrtnog momenta motora tako da se oslabi pa onda nece sprziti lamele.
I to jos u Skandinaviji kao ne ocekuje Honda klizavu podlogu :)
Da li je moguce da su napravili 5 miliona komada sa tom manom, pardon osobinom i jos nisu skapirali da je to problem :zbunjen:
Slican fail je imao ZF sa serijom automatskih menjaca kojima su se pregrevale lamele, preslab menjac za obrtni moment koji daje motor. Kasnije im se vise nije desilo.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 19:28
od trojanac
Ja bi to svakako testirao u praksi, pa onda dao zaključak. Kapiram da ovo jeste problem, ali bi voleo da vidim realnu situaciju u kojoj je CR-V bespomoćan, a drugi prolaze.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 19:42
od ivica122
Cinjenica je da ovo stvarno lici na realnu situaciju mogucu u svakodnevnoj voznji, ovaj test ne prikazuje nista ekstremno tako da samo mogu da se slozim da je ovo jedna losa osobenost ovog pogona koji su napravili. Takodje sam uveren da ovo moze softver da ispravi. Pa na svim tim kobajagi terencima veliki deo posla obavlja elektronika.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 19:54
od Ji 4Tze
https://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q

ovde (naravno) samo Subaru radi kako treba.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 19:58
od nidza
Zanimljivo.

Gde možemo da saznamo eventualno koje gume su na kom autu? :-)

Tapatalk Pro

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 24 Okt 2014, 20:25
od grujicd
Na ovom drugom klipu se vidi da i CR-V vrti zadnje točkove, kao i ostali, tako da izgleda da je tačan onaj deo priče da radi kad je podloga slična pod svim točkovima.

Što se tiče softvera, ne bi rekao da je greška, već verovatno u softveru stoji koji limit je dozvoljen u skladu sa dozvoljenim zagrevanjem. Ko se duže bavio softverom prepoznaće sledeći scenario. Kad su imali problem sa onim testom šef je došao kod programera, lupio šakom o sto i rekao da povećaju limit, to je ionako za Švedsku, tamo je hladno, kakvo crno pregrevanje... Sledeće sezone su apdejtovali softver i nova verzija je opet otišla na sva vozila, poništavajući tako "swedish special edition".

Što se tiče ovog drugog klipa, sva vozila korektno prenose pogon na sve točkove. Ali su svi u proklizavanju na svim točkovima, kao da uopšte nemaju neki Traction control ili da im je isključen?! Ili jedino Subaru zna da napravi TC koji dobro radi u tim uslovima? Više mi izgleda kao da je do toga problem nego do prenosa snage napred/nazad/levo desno.

Re: Honda CR-V 2012 (MkIV)

Poslato: 25 Okt 2014, 03:27
od Xepoj87
Po mom misljenju, ovde, po ovom klizavom mokrom, dosta zavisi i od sastava gume :)
Ali naravno, jasno je da ovde, jedino Subaru ima pravi 4x4, da u sustini moze da prebacuje vecinu torka na jedan tocak :)