Stranica 67 od 68

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 19:53
od dragvorl
Nije rec samo o dimenzijama, ali ako cemo tako, uvek moze udobnije, bezbednije, startnije, konfornije...

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 20:04
od grujicd
Ako ćemo tako mnogo je lepše voziti SUV po gradskim rupama i ivičnjacima, ali kad dođe parkiranje ili tesno provlačenje - često bude cvrc.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 20:07
od Day Walker
Meni je B segment u 90% slucajeva dovoljan.
Putovao sam i po 800-900km sasvim normalno. Jeste C segment bolji,al da se preziveti i sa B :)

@grujicd
Potpisujem. Sinoc sam popizdeo jer nisam mogao da parkiram sqodiaka nidje. Jedva nadjoh mesto

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 20:08
od dragvorl
Upravo.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 20:08
od trojanac
Ja bih rekao da je tek u D segmentu osetna razlika.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 20:27
od masaivan
U Srbiji niko i ne razmatra A segment.

TT

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 20:45
od dragvorl
Ljudi gledaju da uzmu za sto manje para nesto sto ce biti all rounder, a A segment to tesko moze biti kao jedini auto. I u Evropi su vodeci B pa C segment, tek onda A.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 30 Mar 2017, 21:55
od Floyd
Nemam ništa protiv B segmenta ali se ipak oseti razlika između B i C, isto kao i između C i D itd.

Materijali, izolacija, ležanje na putu... sve je to na strani C segmenta.
grujicd je napisao:Ako ćemo tako mnogo je lepše voziti SUV po gradskim rupama i ivičnjacima, ali kad dođe parkiranje ili tesno provlačenje - često bude cvrc.
:plusone:

Ništa bolje za BG ulice od SUV. Čak je i po tramvajskim šinama prijatna vožnja :)

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 22:32
od snork
trojanac je napisao:Ne zaboravite da je današnji B segment porastao na dimenzije nekadašnjeg C segmenta.
Svi segmenti su porasli "za jedan broj" u odnosu na situaciju od pre recimo 15 godina. Ali samo spolja - unutra su isti, a poneki i malo skučeniji od starijih modela. To je sve zbog bezbednosnih standarda, koji su se znatno promenili na bolje, ali po cenu većih spoljnih dimenzija i veće mase.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 31 Mar 2017, 00:42
od Xepoj87
Najudobnije su velike limuzine za rupe, suvovi su tvrdji.

Sent from the 7th edge of the 3rd world.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 31 Mar 2017, 02:45
od shandu90
Pozadi tresu i skakucu kao vanovi.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 31 Mar 2017, 06:04
od passenger
Žena i ja se grabimo ko će Corsu, a ko Kiu. Tačno je super imati jedan autić. I zanimljivi je za vožnju od Kie.
Doduše, mali mu je gepek. Jedna kupovina za desetak dana i zauzme mu ceo gepek.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 31 Mar 2017, 10:10
od snork
shandu90 je napisao:Pozadi tresu i skakucu kao vanovi.
Osim ako nemaju vazdušno ogibljenje. :D
passenger je napisao:Žena i ja se grabimo ko će Corsu, a ko Kiu. Tačno je super imati jedan autić. I zanimljivi je za vožnju od Kie.
Doduše, mali mu je gepek. Jedna kupovina za desetak dana i zauzme mu ceo gepek.
U odnosu na druge automobile iz te klase i vremena, Corsa C ima smanjen gepek, a povećan prostor za putnike na zadnjim sedištima. Najbolje je naravno kada taj odnos može da se podešava, kao što je Yaris još tada imao.

Takođe, meni Corsina ergonomija nije odgovarala. Podigneš vozačko sedište i udaraš glavom u plafon. Spustiš ga, i sediš kao na podu + ne vidiš ništa. Kvalitetno napravljen auto, ali mi nekako nije "legao". Plus sam imao 1.0 trocilindraš, koji nije lepo išao u kombinaciji sa masom od oko 1050 kg.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 31 Mar 2017, 10:31
od ftj
Fabia se smanjila.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 31 Mar 2017, 10:55
od shandu90
snork je napisao:
shandu90 je napisao:Pozadi tresu i skakucu kao vanovi.
Osim ako nemaju vazdušno ogibljenje. :D
passenger je napisao:Žena i ja se grabimo ko će Corsu, a ko Kiu. Tačno je super imati jedan autić. I zanimljivi je za vožnju od Kie.
Doduše, mali mu je gepek. Jedna kupovina za desetak dana i zauzme mu ceo gepek.
U odnosu na druge automobile iz te klase i vremena, Corsa C ima smanjen gepek, a povećan prostor za putnike na zadnjim sedištima. Najbolje je naravno kada taj odnos može da se podešava, kao što je Yaris još tada imao.

Takođe, meni Corsina ergonomija nije odgovarala. Podigneš vozačko sedište i udaraš glavom u plafon. Spustiš ga, i sediš kao na podu + ne vidiš ništa. Kvalitetno napravljen auto, ali mi nekako nije "legao". Plus sam imao 1.0 trocilindraš, koji nije lepo išao u kombinaciji sa masom od oko 1050 kg.
To ima 0.1% mozda :kezo:

Sent from my LG-H440n using Tapatalk