gazza je napisao: ↑30 Jan 2019, 02:33
Geza je napisao: ↑23 Jul 2012, 13:45
Bolje od očekivanog
A kako se pokazao u gradskoj voznji? Isti problemi kao sa bilo kojim ili ne?
Jel se pojavio neki krsten majstor u Srbiji/Beogradu?
Наравно, у Железнику је Субаруов сервис, независан је (није у систему Субару Србије), човек већ 20 година ради само Субаруе.
До сада смо у породици имали три Субаруа, уствари трећи је још увек ту, сад треба да се прода, а четврти чека сређивање ентеријера и чека се боље време (паре) за регистрацију
. Надам се на пролеће да ће бити у саобраћају. Сви су сервисирани у Железнику, а први који смо имали (Форестер 2.0 С турбо) је прво сервисиран код Ћурчића, а после у Железнику..
gazza je napisao: ↑30 Jan 2019, 12:06
Trio radi Subaru?
Zapravo me zanima prica o bokser dizelu koji je inače jako pljuvan, koja je prelomna godina posle koje su motori OK?
@Газзо, ево у неколико реченица краће објашњење.
Проблем је (био) у аксијалном – лежећем лежају (лежећим) на радилици. Они се приликом вожње залепе за радилицу и она их окрене у блоку. Мотор ипак неко време ради сасвим нормално и има добар притисак уља, и онда временом полако добија луфт у радилици. После тога пукне 1-ви лежећи, па после 2-ги, 3-ћи,... и на крају пукне радилица. У неким сличајевима напукне и блок мотора. А то се дешава ако се занемари промена звука рада мотора.
Ово се све дешавало од 2008. године до прве половине 2012-године. Од средине 2012-године се уграђују други тип и другачије конструкције лежећих лежајева. Уграђују се и други имлатанти у алуминијумским главама мотора.
Слика радилица Импреце 2.0 дизел 2010.годиште, сређом блок мотора није напукао. Мотор Импреце сређен почетком 2017.године, замењени лежећи и летећи лежајеви стандард, клипни прстенови (карике) стандард, 1. клип у стандарду, 1.клипњача, цела гарнирура заптивача мотора, хладњак уља и пумпа за уље. Импреца ради без проблема., скоро је била на сервису.
Поред ове Импреце, сређена су два мотора Форестера 2009. и 2010. годиште, а на чекању је један Аутбек 2011. годиште.
Слика блока мотора, означио сам пукотине на блоку